2013. április 22., hétfő

Tanulás helyett móka (Louis 18+)


Már 3 éve élek Londonban, egyetemre járok. A tanulás a legfontosabb nekem, pasikkal nem is nagyon foglalkozok.
Reggel éppen az egyetembe mentem, a könyveimmel a kezemben, mert nagyon sokat kellett tanulnom, és nem értem a végére.  "Az emberek szexuális élete. I. fejezet. A férfi és a nő közötti vonzalom..." kezdtem el olvasni, amikor hirtelen nekem jött valaki. Megéreztem a pólómon valami forró folyadékot. Lenéztem és egy nagy barna folt volt a kedvenc pólómon.
-Ohh ne a fenébe, hogy az a.. - kezdtem el mondani, majd meglátom, hogy a könyveim is olyanok lettek
- Nagyon sajnálom, az én hibám! - hallottam, ahogy magyarázkodik
- Most mit csináljak? - láttam ahogy a fehér póló alatt kezd látszani a melltartóm. - Na de jó! - mondtam, majd felemeltem a fejem, hogy lássam, hogy ki az aki ezt csinálta. Nem hittem a szememnek. Louis Tomlinson, a One Directionből. Nem vagyok fan, de meglepődtem.
- Ohhh- mondtam csodálkozva.
- Kérlek ne sikítozz! - fogta be a számat.
- Dehogy fogok! - mondtam gúnyosan, majd elvettem a kezét. - Engem nem érdekelsz, most csak a könyveim és a ruhám... - néztem újra magamra.
- Tényleg nagyon sajnálom. Hogy tehetném jóvá? - nézett bele a szemembe. Tekintete teljesen levett a lábamról. Úgy éreztem, hogy kezdek elgyengülni, de próbáltam visszatartani magam. - Figyelj, nem messze lakom, ha nem annyira sietsz, akkor gyere fel, és adok neked egy pólót! - kicsit vaciláltam, de végül úgy döntöttem, hogy belemegyek, mivel nem mehetek be így az egyetemre.
- Rendben! - mondtam, majd átvette a könyveimet. Csak pár utcányit mentünk, amikor megállt egy nagy ház előtt. Elővette a kulcsait, majd kinyitotta az ajtót. Bement, majd követtem.
- Érezd magad otthon! - mondta, majd bement a konyhába, és letette a könyveimet az asztalra. Eközben levettem a cipőmet.
- És hogy hívnak? - kérdezte, amikor visszajött az előszobába.
-  [T/N] vagyok! - mondtam, majd rögtön más vonta el a figyelmemet. -  Huhh, jó nagy ház! - néztem körbe.
- Az bizony! Na de gyere utánam! - intett a kezével, majd elindult a lépcsőn felfele. Utána mentem, majd amikor felértünk, akkor benyitott az egyik szobába. Gondolom az ő szobája, mivel hogy mindenhol képek vannak, amin a banda többi tagjával van, és sok zenei poszter van a falon. Elkezdtem a képeket nézegetni miközben ő a szekrényből kivett egy fekete pólót. Letette az ágyra.
- Tessék, itt van! Mindjárt jövök, addig vedd át a pólót. - mondta, majd kiment, és becsukta az ajtót. Találtam pár díjat, amik az íróasztalán voltak. " Legjobb banda, Legjobb csapat, Legjobb brit fiúcsapat". Huhh, hát elég ügyesek. Na de ideje átvennem a pólót. Odamentem az ágyhoz, levettem a pólómat. Ekkor hirtelen meghallottam, ahogy az ajtó nyílik. Megfordultam, és Louis állt ott. Póló nélkül. Egy ideig csak bámultam a felsőtestét, amikor rájöttem, hogy melltartóban állok előtte.
- Jajj! - tettem a kezeimet a melleim elé.
- Ne! - közelebb jön - gyönyörű vagy - vette el a kezeimet. Nem értettem, hogy most mi van, de amikor kék szemeivel hosszasan belenézett a szemembe, nem tudtam ellenállni. Ajkait az enyéimre tapasztotta. Hosszú csókcsatába kezdtünk. Kezeivel a felsőtestem kezdte el simogatni, majd hirtelen belemarkol a fenekembe. Belenyögök a csókunkba, mire ő elmosolyodik. Kikapcsolja a melltartómat. Ellenkeznék, de valamiért nem is akarok. Lefektet az ágyra, és fölém mászik. Melltartómat eldobja, majd a melleimmel kezd el játszani. Gyorsan leveszi a farmeromat, és bugyin keresztül simogatni kezd. Felnyögök, mire félrehúzza a bugyimat és feldugja 2 ujját, miközben a melleimet markolja.
- Ahhh... Louis! - nyögöm
-Ez az! Élvezz ide! - mondta, majd nem is kellett sok, el is mentem. Levette a gatyáját, és fordítottunk a helyzeten.  Hátára fektettem, és kezembe vettem a nagy farkát. Párszor végig nyaltam, vertem neki, de ő megfogta a hajamat és egyenesen a számba nyomta az erekcióját. Öklendeztem, de nem érdekelte. Farka rángatózni kezdtett, majd megéreztem az ondóját a számban. Lenyeltem, de nem nagyon akartam.
Lovaglóülésben ráültem, megfogtam a farkát, és óvatosan a bejáratomhoz helyeztem. De ő egy hirtelen mozdulattal belém hatolt. Felsikoltottam. Magához húzott, megcsókolt és elkezdtem mozogni rajta. Lassan mozogtam, hogy megszokjam a hatalmas méretét, de megfogta a fenekemet, és gyorsan kezdte el mozgatni bennem a férfiasságát. A fájdalom eleinte kínzott, sikítottam, de idővel már egyáltalán nem fájt.
- Louis! Én... mindjárt.. - nyögtem a fülébe.
- Én is édes, várj egy kicsit! - majd éreztem, hogy nem tudom tovább visszatartani. Az orgazmusom alatt éreztem, ahogy belém élvez. Ezt egy hangos nyögéssel kísérte. Leszálltam róla, és mellé feküdtem. Lélegzetünk nyugodtabb lett, és rájöttem, hogy amit az elején mondtam, az nem igaz. Igen is érdekel. De tudtam, hogy ennek nem lehet folytatása.
- Mennem kell! - szakítottam félbe a csöndet, majd felkeltem és a ruháimat kezdtem el összeszedni, és elkezdtem felöltözni. Megéreztem Louis kezeit a derekamon.
- Remélem, nem fájt annyira! Sajnálom! De remélem, hogy ennek lesz folytatása! - mondta a fülembe. Szembe fordultam vele.
- Louis! Ennek folytatása? Akarlak. Azt szeretném, hogy együtt legyünk, de nem tudom, hogy ez menni fog-e. A kapcsolatunk... a banda... a karrier... mind tönkremehet.
- Figyelj! - felemeli a fejem - amikor először megpillantottalak, tudtam, hogy te más vagy! Veled leélném az életem! - megcsókolom. Szavai meghatnak, ugyanezt érzem iránta.
- Nem akartál valahova menni, mielőtt leöntöttelek? - nézett rám aggódóan.
- Nem...  - mosolygok - ma már nem megyek sehova! Csak veled akarok ma lenni!
- Akkor öltözzünk, elviszlek ebédelni, hogy még jobban megismerjelek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése