2013. április 22., hétfő

Szeretkezés Niallal 18+


Niallel már másfél éve együtt vagyunk. Nem sok időt töltöttünk együtt a fiúk koncertjei miatt, de most végre itthon van.
A szex nálunk mindig durva, piszkos. Ezt élvezzük, de egyikünknek sem jó így. Mindig az akció után jövünk rá, hogy másképp kellett volna csinálni.
Az este hazaértem a házunkba. Finom illatok csapták meg az orromat.
-Niall!-kiáltottam, majd a konyha felől hallottam a hangját. Letettem a cuccom, majd beléptem a konyhába. Meglátom, hogy az asztal meg van terítve és látom, hogy Niall éppen csinál valamit.
-Niall, Te mit csinálsz?-kérdezem.
- Neked főzök kincsem!-majd odajön hozzám és ad egy csókot.
Nemsokkal ezután már kész is lett a kaja. Jóízűen megettük, majd elkezdtünk egy romantikus filmet nézni a kanapén ülve. Mellkasához dőltem, ő pedig átkarolt. Csak néztük a filmet, amikor hirtelen egy szexjelenet kezdődött el. Vagyis inkább szeretkezés. Ekkor rögtön kiegyenesedtem és kicsit kínosan éreztem magam, mivel mi nem nagyon szoktunk ilyen romantikus együttlétet "csinálni". Éreztem,hogy Niall tudja, hogy miért viselkedek így. Niall felállt és felvitt a hálóba. Letett, majd megpillantottam gyertyákat a szobába, rózsaszirmokat az ágyon.Feléfordultam és elérzékenyültem.
-Ezt mind értem, nekem csináltad?
-Igen szerelmem!-majd egy percig sem habozott, megfogta a derekam, magához húzott és gyengéd csókokat adott a számra. Megnyalta az ajkamat, és én beengedtem a nyelvét. Majd közelebb vitt az ágyhoz, és óvatosan ledöntött. Rámmászott és elkezdte a nyakamat csókolgatni. Néha visszatért a számhoz is majd egyre lejjebb haladt. Lassan levette a pólómat, majd újra a számat csókolgatta, miközben a kezével a felsőtestemet simogatta. Az egész testem megremeg. Érintése örjítő. Minden porcikám rá vágyik. Akarom őt.
Megint lejebb megy, leveszi a melltartómat, puszilni és szopni kezdi a mellemet. Apró nyögések hagyják el a számat, ami szemmel láthatóan beindítja Niallt. Lenyúlok a férfiasságáshoz, de elveszi a kezem.
-Ma semmi ilyesmit nem szeretnék.-mondja, majd megpuszilja a kezem.
Lehúzza a nadrágomat a bugyimmal együtt. Végighúzza a kezét lent, hogy megnézze, hogy már elég nedves vagyok-e. Ezután feláll és leveszi a boxerével együtt a gatyáját. Újra fölém kerül. Párszor végighúzza erekcióját a csiklómon, majd finoman belém hatol. Felszisszenek és a takaróba kapaszkodok. A méretét máig sem tudtam megszokni. Niall megcsókol, vár egy kicsit és lassan kezd bennem mozogni. Végig a szemembe néz és csak akkor szakítja félbe a szemkontaktust, amikor megcsókol.Nem gyorsít a tempón. Másabb így, de iszonyatosan tetszik.
Fenekébe markolok és jobban magamhoz húzom, ami közelebb visz az orgazmusomhoz.
-Niall... én mindjárt..-súgom a fülébe, miközben alig kapok levegőt.
-Várj egy kicsit! - majd a következő tolásokat picit felgyorsítja és tövig nyomja.
Már a hátát karmolásztam, mire kiengedett egy férfias nyögést. Belém élvezett és erre rögtön elengedtem én is magam.
-Istenem-nyögtem levegőért kapkodva. Sosem volt még ilyen orgazmusom. Niall simogatni kezdett és csókolgatni, hogy kicsit megnyugodjak. Kihúzza belőlem a szerszámát és mellém dől.
-Ez olyan jó volt!- mondta fáradtan. Feléfordultam és megcsókoltam.
-Köszönöm!
-Szeretlek [T/N]!-majd magához húzott.
- Többször kéne megnézni azt a filmet!- mosolygok, majd lassan mind a ketten elalszunk <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése