2013. április 22., hétfő

A tánctanár 18+ Zayn


Mindenem volt a tánc. 4 éves korom óta imádtam táncolni. Fellépésekre, versenyekre jártam. De 2 éve egy baleset miatt eltiltottak a tánctól. Azóta csak otthon voltam, és gyógyulgattam. De most végre elérkezett az idő, hogy újra folytassam a szenvedélyemet, ugyanis ma elmegyek egy órára a tánciskolába, ahova eddig is jártam. A barátokkal beszéltem, akiket ott ismertem meg és hallottam, hogy egy új tánctanárt kaptak.Eléggé izgulok, mivel már megszoktam a régit, de meglátjuk, hogy mi lesz.
Minden rendben ment, átöltöztem és a többiekkel együtt vártuk a tanárt. Idejében megérkezett, de nem hittem a szememnek. Egy iszonyatosan dögös 20 éves csávó jött be. Gyönyörű barna szemei azonnal elvarázsoltak. Tekintete rám irányult, és elmosolyodott.
- Na sziasztok! Látom van pár új ember - kajánul rámmosolyog - ezért bemutatkozok újra. Zayn Malik vagyok, az új tanár. Na akkor kezdjük el a munkát!
A tánc mondjuk jól ment, de nem tudtam teljesen figyelni, mert mindig Zaynnel voltam elfoglalva. A mosolya, a teste, a haja... egyszerűen minden tökéletes rajta. Az óra végére már szinte profi lettem, szóval örültem neki, hogy visszazökkenek a tánc világába.
De amikor már éppen készültem elmenni, Zayn megállított.
- Hé! Kérlek maradj egy kicsit! - mutatott rám. Kicsit meglepődtem, hogy miért én, dehát maradtam. Amikor mindenki kiment, akkor elkezdtett velem beszélgetni.
- Nos, tudod láttam, hogy nem megy annyira jól a tánc. Ez miért lehet így?
- Hát, én már régóta táncolok, de egy baleset miatt csak most tudtam újra visszajönni.
- Értem, szóval vissza kell rázódnod egy kicsit. Arra gondoltam, hogy maradhatnál, hogy gyakorolj, és segítek neked.
- Öhmm.. oké.. - mondtam, majd elkezdtünk az edzést. Minden jól ment, addig amíg véletlenül megbotlottam a lábamban és Zayn karjaiba estem. Elpirultam, és azt hittem, hogy elenged, de szorosan magánál tartott. Tekintetünk összetalálkozott. Egyre közelebb hajolt, majd ajkaink összeértek. Azt hittem, hogy ez csak egy kis csók lesz, de végül elég hosszú csókcsata lett a vége. Zayn átkarolta a derekamat, majd hirtelen belemarkolt a fenekembe. Csókunkba nyögtem, mire elmosolyodott. Nem tudom, hogy mi üütött belém, Zayn teljesen elvette az eszemet. Pillanatok alatt lekapta a pólómat, és a gatyámat, majd a bugyimon keresztül simogatni kezdte a csiklómat.
- Mi a neved, édes? - kérdezte, miközben a nyakamat csókolgatta.
- [T/N].. - nyögtem ki. Éreztem, ahogy bugyimat félre húzza és feldugja egy ujját. Számba haraptam, amitől teljesen beindult, mert még egy ujját feldugta mellé. Majd kihúzta ujjait, levette a nadrágját, lejjebb húzta a boxerét, és nekidöntött a falnak.
- Akarod?
- Nagyon akarlak Zayn!
- Micsoda? Nem hallottam!!!
- Ajj Zayn! Akarlak! Magamban akarlak érezni!! Megörjítesz! - amint kimondtam, ölébe kapott, lábaimat a dereka köré, kezeimet a nyakára fontam, majd a bejáratomhoz tette a farkát. Óvatosan belém hatolt.
-Uhhh - egy nagy sóhaj jött ki a számon, mire Zayn megcsókolt. Lassan kezdett el mozogni bennem. Nyögéseink egyre hangosabbak lettek és éreztem, hogy mindjárt elmegyek.
- Mond a nevemet amikor elélvezel! - súgta a fülembe.
- Zayn, Zayn, Zayn - hallkan kezdtem el mondani , majd amikor éreztem, hogy elmegyek egy hatalmasat sikítottam - Zaaaaaaynnn!!
Még tolt rajtam párat és ő is elment. Kivette belőlem a farkát, és letett. Úgy éreztem, hogy nem tudok lábra állni, de Zayn szerencsére megtartott. Beletúrtam az izzadt hajába, és egy ideig csak néztük egymást egymás karjaiban, ahogy légzésünk helyrejön.  Amikor már mind a ketten megnyugodtunk, felöltöztünk, már éppen indultam volna el, amikor Zayn derekamnál fogva visszahúzott.
- Remélem, hogy itt nem fejezzük be ezt - mosolygott, s válaszképpen csak megcsókoltam.
- Lesz még több alkalom is - válaszoltam
- 7-re érted megyek! - mondta, majd megcsókolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése