2013. április 22., hétfő

Harryvel a konyhában 18+


Harryvel 1 éve vagyunk együtt, és nemrég költöztünk össze. Huncut, vágyakkal teli srác, szereted új dolgokat kipróbálni. Ezt annyira imádom benne. De néha már túlzásokba esik.
Délután éppen Harry kedvenc gyümölcséből készítek kaját. Banánból. Nem értem, hogy miért szeretni annyira. Éppen nekikezdek a főzésnek, előveszem a banánokat, amikor megérzem Harry kezét a combomon.
- Harry! - megfordulok, és ránézek.
- Csak nem a kedvencemet csinálod? - megfogja a derekamat.
- Azt próbálom - mosolygok.
- Majd később! - mondja huncutan. Közelebb húz magához és keze elkezd simogatni, majd beletúr a hajamba. Durván kezd csókolni. Fenekemet megmarkolja, mire felnyögök és beleharapok az alsó ajkába. Felültet a pultra, majd a pólómat kezdi lehámozni rólam. Sosem láttam még ilyen vadnak. Melleimmel kezd el játszani, , amit kisebb nyögésekkel kisérek.
Egy percig sem habozik, leveszi a nadrágomat, és bugyin keresztül simogatni kezdi a csiklómat. Ettől rögtön be is  nedvesedek, és egy szempillantás alatt lerántja rólam a bugyit is. Széttárja a lábaimat, majd hátrébb megy. Értetlenül nézek rá.
- El sem tudod képzelni, milyen jó ez a látvány! - vigyorog kajánul.
- Harry! - szólok neki. Elmosolyodik, majd elhelyezkedik "ott" lent. Lehelletét megérzem, amitől kiráz a hideg. Először csak a nyelvével kényeztet, majd minden figyelmeztetés nélkül 3 újját feldugja. Felsikoltok fájdalmamban. Nem érdekli, tovább pumpál. Majd hirtelen kuhúzza az ujjait, és elvesz valamit az asztalról. Amikor meglátom alig tudom elhinni.
- Harry... - dadogom - mit akarsz csinálni azzal a banánnal? - kicsit megijedek
- Nyugi baby! Élvezni fogod! - mondja, majd a bejáratomhoz teszi a banánt, és beteszi. Először elég furcsa volt, hogy egy banán jár bennem, de egészen élveztem. Ezután a nyelvével is rásegített és ez felvitt a csúcsra. A gyümölcs köré élveztem. Furcsa ezt kimondani. Harry kihúzta, és lenyalta. Ezután felállt és lehúzta a nadrágját. Meglepődtem, mert nem volt rajta boxer. Kis huncut. Már felkészült. Azonnal a kezembe vettem a szerszámát, és megnyaltam a hegyét. Hajamat megfogta, és beletette az egész hosszát, amitől öklendeztem. Sosem volt még ilyen durva, de valahogy ez is tetszik.Egy ideig csak szoptam, majd kivette a számból és ráültetett a pultra. Hatalmas péniszével azonnal belém hatolt, és gyorsan döngetett. Nagyon fájt, de tudtam, hogy idővel csak jobb lesz. És tényleg. Más volt így. Durvább volt, de nem bántam. Már éppen éreztem, hogy hamarosan elélvezek, amikor hirtelen kihúzta magát. Derekamat megfogva az asztalhoz vitt, háttal fordított magának és rádöntötte a felsőtestemet az asztalra. Megéreztem, amint ismét belém hatol, de nem a szokványos helyen. Eleinte nagyon féltem, mert még sosem csináltam hátulról. Időt sem hagyva belém tolta és gyorsan mozgott bennem. Sikítottam, de úgy csinált, mintha észre se venné. Megint éreztem, hogy közel vagyok.
- Ohh... mindjárt... - nyögtem
- Ez az! Élvezz ide Harry bácsinak! - szavai még jobban beindítottak és azonnal elélveztem. Ekkor éreztem, ahogy Harry is a csúcsra jut.  Párat még tolt rajtam, majd ráfektetett az asztalra és fölém mászott. Lágy csókokat adott a nyakamra, a számra. Meglepett, hogy most milyen gyenge.
- Nem tudom mi ütött belém! - néz rám aggódóan - Sajnálom! Nagyon fájt? - kérdezte, miközben a nyakamat csókolgatta.
- Igen, fájt! - vallom be neki őszintén
- Tényleg nagyon sajnálom! - belenéz a szemembe.
- Semmi baj Harry! - mosolygok - Tudom, szeretsz új dolgokat kipróbálni! De azért élveztem! Tetszett!
- Ígérem, máskor nem leszek ennyire durva! - ad csókot a számra.

Nem is kell mondanom, hogy ezután sokszor csináltam neki banánból kaját! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése