2013. április 22., hétfő

Kittinek: Harry szülinapomra


Nagy nap van ma. A 18. szülinapom. A barátnőim kibéreltek egy házat, és ott fogunk tartani egy kis bulit. Remélem nem terveznek valami őrültséget.
Amint odaértünk a házhoz, megláttam, hogy mekkora. Jézusom, vajon mennyibe került ez nekik? De most nem ez a lényeg. Bementünk, és már fel volt minden díszitve. Piák egy nagy asztalon, chips nagy tálakban. Kimentem megnézni a kertet. Egy hatalmas medence. Na ne!
- Csajok ez komoly? - néztem rájuk döbbenten.
- És ez még nem minden - mondta Lili, majd bekapcsolta a zenét. Hirtelen valaki kopogott az ajtón - Azt hiszem, hogy itt van az igazi ajándékod! - mondta, majd elment kinyitni az ajtót. Értetlenül néztem rájuk, de amikor egy nagyon helyes 20 év körüli fiú állt előttem, már mindent értettem.
- Íme az ajándékod! - mondták egyszerre.
- Micsoda??- kérdeztem, de nem válaszoltak. A lányok leültettek egy székre, és a fiú már el is kezdett vetkőzni. Azért az durva, hogy egy ilyan fiatal srác ebből él.
Először a mintás ingjét dobta le. Kockahasa teljesen elvarázsol. Ezután már lent is van a gatyája. A barátnőim csak tapsolnak meg ujjongatnak. Egyre kezdek benedvesedni a srác látványától. Kívánom őt. Dehát ezeknek az embereknek az a dolguk, hogy levetkőzzenek és elmenjenek. A fiú táncolt nekem, majd mögém jött. Közelebb hajolt, majd belesúgta a fülembe.
- Harry vagyok - mondta, majd tovább táncolt. Meglepődtem,hogy elmondta a nevét. Most elém jött, és nagyon közel hajolt hozzám.
- Kívánsz? - suttogta.
- Nagyon akarlak.
- Akkor gyere! - mondta, összeszedte a ruháit, majd felkapott és elkezdett felvinni az emeletre. Bevitt egy szobába, majd ledobott az ágyra. Fölémmászott, és azonnal elcsattant az első csók köztünk. Nagyon szenvedélyes. Belemarkoltam a fenekébe, mire egy nagyot nyögött.
- Hé! - szakította félbe a csókolózást - Téged hogy hívnak?
- Kitti vagyok! - s amint kimondtam, folytatta tovább. Kezeivel megkereste hátul a ruhám cipzárját, és azonnal lehúzta. Levette rólam a ruhát, majd a kezei közé vette a melleimet.Szopta őket, ami hangos nyögéseket váltott ki belőlem.
Egyre lejjebb haladva apró csókokat adott a hasamra, és közben már bugyin keresztül dörzsölt. Lábaimat szétnyitotta, és elhelyezkedett közöttük. Lassan lehúzta a bugyimat, majd hirtelen megéreztem a forró nyelvét ott lent. Beletúrtam a göndör hajába, mire ő feldugta 2 ujját. Felszisszentem, de nem fájt.
- Hmm.. ez az Harry... - nyögtem, s éreztem, hogy már közel vagyok. Harry kezei gyorsabban mozogtak, nyelve szaporább lett, és azonnal elmentem.
- Most én jövök - kacsinottam rá, majd ellöktem magamtól. Felállt, majd én is felálltam. Közelebb húztam magamhoz, majd egy forró csókot adtam neki. Letérdelek, és lehúzom az alsógatyáját. Amint meglátom a péniszét, majdnem elájulok. Hatalmas.
- Nem kell, ha nem szeretnéd! - mondja, de nem hallgatok rá. Örömöt okozott nekem és most ezt meghálálom. Tövig bekapom a farkát. Öklendezek egy kicsit, de a lényeg, hogy jó legyen neki. Gyorsabban veszi a levegőt, és tudom, hogy mindjárt elmegy, ezért egy kicsivel gyorsabban csinálom neki. Oár perc múlva a számba élvez.
- Elég a játékból! - mondja majd ledönt az ágyra. Fölém helyezkedik, farkát a kezébe veszi - Biztos? - csak bólintok egyet. És belémhatol. Egy könnycsepp folyik végig az arcomon.
- Sajnálom, sajnálom! - aggódik, de még közelebb húzom magamhoz, jelezvén, hogy ne hagyja abba. Lassan kezd bennem mozogni. Eleinte nagyon fáj, de tudom, hogy majd jobb lesz. És tényleg jobb lett. Már nem is fájt.
- Ahhh.. mindjárt... - nyögöm
- Várj! - mondta, majd begyorsított. Egyre gyorsabban vettük mind a ketten a levegőt, majd egyszer csak megéreztem a meleg ondóját. Párat még tolt rajtam majd én is elmentem. Felöltöztünk, és már éppen mentem volna le, de megfogta Harry a csuklómat.
- Csak hogy tudd. Nem fekszem le a megrendelőimmel. - kacsinott, majd adott egy csókot. Elmosolyodtam, majd lementünk.
- Itt a pénzed - nyújtja oda az egyik barátnőm Harrynek a pénzt.
- Nem fogadom el. Ezt nem a pénzért csináltam - mondta, majd újra megcsókolt. A lányoknak már minden világos lett. Harry ott maradt a partymon, és azóta is együtt vagyunk.
Remélem tetszik!:)) xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése