2013. április 22., hétfő

Niall, a spanyol tanár 18+


Szeretek új nyelveket tanulni. Eddig tökéletesen tudok angolul, franciául, és németül, és alapfokon olaszul is beszélek. Már az iskolában is érdekelt a spanyol nyelv, de a szüleim azt mondták, hogy fölösleges. Mivel már nem lakom náluk, azt csinálok, amit akarok, így beírattam magam egy spanyol nyelvtanfolyamra.
Kicsivel előbb mentem, hogy megismerjem a többi tanulót. Jól elbeszélgettünk,  éppen meséltem valamit, amikor végre megérkezett a tanár. Szavam elállt, amikor megláttam. Szám tátva maradt. Egy őrülten szexi 20 éves körüli srác jött be. Szőkés barna haja enyhén fel volt zselézve. Elmosolyodott, amikor rámnézett. Gyorsan visszatértem a földre, de még mindig nem tudtam megszólalni.
- Sziasztok! A nevem Niall Horan, és én fogom nektek tartani a spanyol órákat - mutatkozik be - Mesélek egy kicsit magamról. Írországban születtem, angolul és spanyolul beszélek. 1 éve tanítok itt, és itt tuti, hogy kiválóan fogtok tudni spanyolul. És nyugodtan tegezzetek!- ír akcentusa levesz a lábamról, iszonyatosan szexi.
Niall megtanította az első órán az alapokat. Ahogy teltek az órák, egyre kevesebb ember járt el az órákra. Valakinek nem volt elég ideje, hogy órákra járjon, ezért a végén már csak én maradtam. Ahogy az emberek elmentek, Niall egyre furcsábban viselkedett, többször rámkacsintott, őrült vadítóan nézett rám, és elég furcsa szavakat tanított meg spanyolul: szex, szeretkezés, együttlét... Emellett azt mondta nekem, ha nem tanulom a szavakat, akkor megbüntet. Éreztem, hogy akar valamit tőlem.
Egyik nap mentem az órára. Most kivételesen nem tanultam, hogy lássam, hogy mit csinál. Amikor beérek a terembe, látom, hogy Niall az asztalnak dőlve áll. Végigmér, majd gyorsan leülök az asztalhoz. Előveszem a könyveimet.
- Na akkor ismételjük át, hogy mit vettünk a múltkor! - mondja
- Sajnálom, de nem tanultam!  - vallom be neki. Szemében látom a düht és egyben a vágyat is.
- Akkor most megbüntetlek! - mondja mély hangon. Odamegy az ajtóhoz, és bezárja. Ezután odajön hozzám, és hirtelen elkezdi a nyakamat csókolgatni. Azonnal felállok, így egy szintbe kerülünk. Megfogom a nyakát, és közelebb húzom magamhoz. Ágyéka hozzám ér, és érzem, hogy már merevedik a "kicsi Niall". Amikor ezt megérzem, felnyögök egyet, mire Niall abbahagyja a nyakam csókolgatását. Mélyen a szemembe néz, és ajkait az enyémre tapasztja. Testem megremeg, furcsa érzés önt el, amit előtte még nem éreztem. Szenvedélyesen csókol, miközben a pólómat lehámozza. Kikapcsolja a melltartómat, és azonnal a melleimre veti magát. Szopja és markolássza. Halk nyögéseket adok ki. Majd hirtelen felültet az asztalra, és terpeszbe rakja a lábaimat. Lábam közé áll, és megint el kezd csókolni, miközben feljebb tolja a miniszoknyámat, és a tangámon keresztül a kezével kezd izgatni. Kezemmel hátul támasztom magam. Leveszi a szoknyámat, majd a tangámat is. Nyelvével kezd el izgatni, majd feldugja 2 ujját.
- Ohh Niall - túrok bele a hajába. Egyre gyorsabban mozgatja bennem az ujjait, és érzem az alhasamban, hogy mindjárt elmegyek.
- Mindjá... - kezdem el mondani, de abban a pillanatban elélvezek. Niall tisztára nyal, majd tudom, hogy eljött az én időm. Felülök, és csókolni kezdem, miközben a nadrágját kapcsolom ki. Leveszi, majd leveszem a pólóját is. Felsőtestére apró csókokat adok, teste megremeg, látom, hogy milyen érzést vált ki belőle az érintésem.
Leszállok az asztalról, és letérdelek elé. Lassan lehúzom a boxerét és meglátom a méretes péniszét. Farkát kezembe veszem, majd apró puszikat adok a tetejére. Bekapom az egészet, mire nyög egyet. Erőteljesen szopom, az egész a számba van. Öklendezem, de nem érdekel. Hirtelen kiveszi a számból a farkát. Értetlenül ránézek.
- Nem a szádba fogok élvezni! - mondja, majd újra felültet az asztalra. Bejáratomhoz teszi a farkát, párszor végighúzza a csiklómon az erekcióját.
- Kérlek ne kínozz! - nyögtem fel. Többet nem is kellett kérnem, azonnal belém hatolt. Karommal belé kapaszkodtam, körmeimet a hátába vájtam, amikor megéreztem hatalmas férfiasságát magamban. Felszisszentem, mire ő átölelt. Ölelése teljesen lenyugtatott, és elengedtem magam. Úgy éreztem magam, hogyha Niall elenged, akkor ott dőlök össze. Lassan kezdett el bennem mozogni.  Testünk egymáshoz tapadt, és éreztük egymás szívverését. Megakartam szólalni, de elhallgatatott egy hosszú csókkal. Gyorsabban tolt, és elértem a csúcsra. Vállába haraptam, hogy elfojtsam a sikításomat. Niallnak férfias nyögés jött ki a száján, és megéreztem a meleg ondóját magamban. Egymás karjaiban pihentünk, addig, amíg lélegzésünk helyreállt. Kivette belőlem a farkát majd magához húzott és megcsókolt.
- Többet nem fogok tanulni az órára!- mondom neki huncutan. De Niall nem szólal meg. Látom rajta, hogy akar valamit mondani, de nem meri elmondani.
- Mi a baj? - emelem fel a fejét.
- Tudod.. El akarom mondani, hogy nem szeretném, hogy itt befejezzük ezt. Amikor először megláttalak, beléd szerettem. És szeretném, ha randiznál velem, hogy az enyém legyél! - belenéz a szemembe
- Niall! Én sem szeretném, ha köztünk csak ennyi lenne! És már a tiéd vagyok! - csókoltam meg.
- Nagyon szeretlek [T/N]! <3

Írjatok komit, hogy tetszik-e nektek a blog, hogy milyenek a sztorik stb... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése