2013. április 22., hétfő

S. Csillának: Az esküvőn


Nem szeretek kiöltözni, de ma anyukámat elkísérem egy esküvőre.
Greg anyukám egyik ismerőse. Fogalmam sincs, hogy honnan ismeri, én is csak párszor találkoztam vele. Igazából semmi kedvem sincsen elmenni, de anyukámért megteszem, mert szeretem.                                                                                                         Amikor odaérünk, nagyon sok ismeretlen embert pillantok meg.
- Anya! Őket te mind ismered? - teszem fel neki a kérdést, és felé fordulok. De nincs ott. Remek. Itt hagyott. Egyedül. Körbe nézek, de nem látom sehol sem. Elindulok a tömegbe, hogy megkeressem, és hirtelen beleütközök valakibe.
- Oh, nagyon sajnálom! - mondom neki, majd ránézek. Wow. Szőkés barna haj, csillogó kék szem. És az az öltöny rajta. Zavarba jövök - Bocsánat, nem láttalak!
- Semmi gond, az én hibám! Egyébként Niall vagyok. - nyújtja a kezét.
- [T/N] - kezet rázok vele.
- Honnan ismered Greget? - kérdezi.
- Hát, én nem is igazán ismerem, anyukám egyik ismerőse. És te?
- Greg a bátyjám - mondja, mire csak bólintok egy kicsit - De most már menjünk be, hamarosan kezdődik a ceremónia! - mondja, majd elindultunk be a templomba. Sajnos elég messze volt a helyünk, de pont hogy láttuk egymást.
Az esküvő nagyon jól sikerült, nagyon jó volt látni, hogy Greg és a felesége milyen szerelmesek. Mindenki kiment, készítettek pár fotót, majd mindenki beült a saját kocsijába és elindultak a lagzi helyszínére. Én is ültem már volna be, amikor egy kéz hirtelen megfogta a csuklómat.
- Mi teszünk egy kis kitérőt! - súgja a fülembe. Elmosolyodok, mert tudom, hogy Niall az. Kézen fogva elvezet egy nagy limuzinhoz, majd beültet.
- Végre kettesben! - mondja, majd lassan közelíti a fejét felém, és megcsókol. Nagyon szenvedélyesen csókol. Nyelve bejutást kér, és ezt meg is kapja. Hajába túrok, mire ő közelebb ül hozzám. Lovaglóülésben az ölébe ülök, és tovább csókolózunk. Nyakkendőjét a lehető legszexibben veszem le róla, majd ingjét lassan kigombolom. Eközben lassan mozogni kezdek rajta, lassan mozgatom a csípőmet. Halk nyögések hagyják el a száját, és gyorsabban veszi a levegőt. Annyira jó látni, hogy ezt én váltom ki belőle.
- Ne kínozz! - nyögi ki. Elmosolyodok, és abbahagyom. Lefektet az ülésre, és széttárja a lábaimat. Ruhámat feljebb tolja, bugyimat arrébb húzza. Meleg nyelve hirtelen kezd el kényeztetni. Váratlanul feldugja rögtön 2 ujját. Felsikoltok egy kicsit. Ki-be pumpál, és már érzem, hogy nagyon közel vagyok.
- Ohh Niall... - nyögöm, majd azonnal az ujjai köré élvezek.
- Finom vagy! - mondja, miközben lenyalja az ujjairól a nedvet és kaján vigyor jelent meg az arcán. Azonnal felkeltem, és szorosan az ülésnek szorítottam, és egy szenvedélyes csókot nyomtam az ajkára.
Mivel nagy hely van a kocsiban ezért elé térdeltem és lehúztam a nadrágját. Boxerén keresztül már látszódik a merev pénisze. Lehúzom róla az alsóját is, majd kezembe veszem a szerszámát. Először csak párszor megnyalom a tetejét, majd azonnal bekapom. Erre felnyög egy nagyot. Egy ideig a számmal kényeztetem, majd később már csak a kezemmel. Gyorsan mozgatom a kezemet, és már látszik, hogy mindjárt elmegy, ezért még jobban begyorsítottam, de megfogta a kezem.
- Nem-nem! - mondja majd fölhúzott magához. Megint lovaglóülésben ültem rá, majd a bejáratomhoz helyezte a péniszét.
- Készen állsz? - kérdezte a szemembe nézve, mire én csak bólintottam egyet. És belém hatolt. Egy nagy nyögés hagyta el a számat, a nyakába fúrtam a fejemet, és nem mozdultam.
- Nagyon fáj? - kérdezi aggódva - kivegyem?
- Ne! Várj! - mondtam, majd vártam egy kicsit és lassan kezdtem el rajta mozogni. Eleinte fájt, de utána már nagyon élveztem. Mind a ketten gyorsabban kezdtük el venni a levegőt és tudtuk, hogy közel vagyunk. Párat még tolt, és egyszerre elmentünk. Szorosan magához húzott, és egymás karjaiban pihentünk, addig amíg rendes nem lett a levegővételünk.
Amikor már megnyugodtunk, egy édes csókot adott a számra, majd mind a ketten felöltöztünk és elindultunk együtt a lagzira. Az egész éjszakát végig táncoltuk, és azóta is együtt vagyunk.

Remélem tetszik xx :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése