2013. április 22., hétfő

Fotózás 18+ (Liam)


Kiskorom óta érdekelt a fotózás, és elhatároztam, hogy fotós leszek. Ez úgy látszik, hogy sikerül, mert nagyon sokan kérnek fel, hogy fotózzak hírességeket, tájakat meg ilyeneket.
Most például egy modellt fogok fotózni egy magazinnak. Nem árultak el semmit, hogy hogy hívják, még azt sem tudom, hogy fiú vagy lány-e. Beállítom a gépemet, és a hátteret. Egy kis idő múlva megtudom, hogy fiú modellt fogok lefotózni. Amint megérkezik, szemeink rögtön megtalálják egymást. Gyönyörű barna szemeivel hosszasan néz engem. Egy kis ideig nem látom, gondolom átöltözik. Hirtelen egy kezet érzek meg a vállamon. Gyorsan megfordulok.
- Öhmm.. szia! Liam vagyok - mutatkozik be a fiú - Te fogsz fotózni?
- Szia! Én pedig [T/N]! - kezet rázunk. Keze nagyon puha, érintése gyengéd - És igen, én foglak! - mosolygok
- Az tök jó! Tudod gondoltam, hogy egy kicsit beszélgetünk, mielőtt... -kezdi el, de Liam managere közbeszól.
- Gyerünk! Nem érünk rá egész nap! - mondja, majd Liam elfoglalja a helyét. Elkezdem fotózni. Ahogy belenéz a kamerába, úgy érzem, hogy teljesen elgyengülök. Érzem, ahogy a kezem remeg, szívem hevesen ver miközben a képeket csinálom. Próbálom magam rendbe rakni. Ez egy ideig sikerült, kb. egy óráig, de utána már nem bírtam.
- Tarthatnánk egy kis szünetet? - kérdezem a managerétől.
- Rendben - mondja, majd elordítja magát - 45 perc szünet! - megkönnyebülök, hogy pihenhetek. Bemegyek az "öltözőmbe", és előveszem a táskámból a gyógyszeres táskámat. Kiveszem belőle a nyugtatót, és már éppen bevenném, amikor hirtelen megérzek a derekamon egy kezet.
- Nem kell azt bevenned! - súgja a fülembe. Hangját azonnal felismerem, és megfordulok.
- Liam... - nézek bele a szemébe.
- Máshogy is megnyugodhatsz! - mondja, majd kiveszi a kezemből a gyógyszert, és kidobja.
- De nekem az... - kezdek bele, de Liam egy ujját ráteszi az ajkaimra.
- Shhhh...  - mondja majd elveszi az ujját. Szemembe néz, majd gyengéden megcsókol. Ebből az egy csókból hirtelen csókcsata lett. Beletúrok a hajába, mire ő közelebb húz magához. Fenekembe markol, mire a szájába nyögök. Elmosolyodik, majd felültet a kis sminkes asztalra. Pólómat eg szempillantás alatt leveszi, és rögtön elé tárul a meztelen felsőtestem. Kicsit meglepődik, hogy nincs rajtam melltartó, de erre kaján vigyor ül ki az arcán. Kezeibe veszi a melleimet és szopni kezdi őket.
- Liam..- nyöszörgök, mire abbahagyja. Leveszi a pólóját, és meglátom a tökéletes felsőtestét. Simogatni kezdem a kockáit, majd apró puszikat adok rá. Kicsatolom az övét, elkezdem lehúzni a nadrágját, de megállít.
- Nem! Most én kényeztetlek! - mondja, és leveszi a farmeromat. Pont a legszexibb tangám van rajtam, de mit sem törődve vele, rögtön le is veszi. Csókolni kezd, miközben a csiklómat simogatja. Fejemet hátradöntöm, majd megérzem a nyelvét lent. 2 ujját feldugja, mire felsikítok. Ki-be pumpál, és érzem hogy közel vagyok.
- Ohhh... mindjárt elmegyek... - nyögöm
- Ez a célom! - vigyorog, majd gyorsabban mozgatja az ujjait. Pár perc múlva a mennyben érzem magam. Liam lehúzza a boxerét, és látom, hogy mekkora az erekciója. Hatalmas.
- Szeretnéd? - néz rám kérdően.
- Igen! - nyögöm ki- magamban akarlak érezni! - mondom, majd megcsókol. Bejáratomhoz teszi a farkát, majd belém hatol.
- Ahhhh ... - kiáltok fel, és egy könnycsepp gördül végig az arcomon. - nagyon nagy vagy.
- Sajnálom! Abba hagyjam? - néz rám aggódva.
- Nee! - közelebb húzom magamhoz -  Csináld! - lassan kezd bennem mozogni. Egy ideig úgy érzem, hogy a fájdalom szétszakít, de ahogy egyre gyorsabban mozog, már el is felejtem, hogy mennyire fájt. Megint érzem az alhasamban azt az érzést.
- Liam! - nyögöm
- Várj! - utasít, és gyorsabban tol. Rángatózni kezd a farka bennem, és érzem, ahogy elélvez, és ez engem is a csúcsra visz. Párat még tol rajtam, majd kiveszi a farkát, és a mellkasomra teszi a fejét. Egy ideig csak hallgattuk, ahogy lélegzésünk helyre áll, majd leszállt rólam. Felöltöztünk, s mielőtt kimentünk az öltözőből, magához húz és megcsókol.
- Szeretlek! - mondja két csók között. Elmosolyodok, majd visszamegyünk.
- Folytassuk emberek! - szól Liam managere.
El sem kell mondanom, hogy ezután sokkal jobban ment a munka ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése