2013. április 22., hétfő

A moziban (Harry)


Sosem szoktam egyedül menni moziba. Mindig a barátaimmal mentem. Ha egyedül mennék, akkor úgy érezném... hogy egyedül vagyok. Nincs senki, akivel beszélgetni tudnék a film előtt és a film után. De most kénytelen vagyok egyedül elmenni. A barátaimat nem érdekli az a film, amit meg szeretnék nézni.
Megvettem a popcornt meg a colát, és beültem. Kicsit aggódtam eleinte, mert nem volt senkise a teremben. De aztán a reklámok után végre jött valaki még. Narancssárga pulcsija azonnal felkeltette a figyelmemet. Pár sorral mögöttem foglalt helyet. Valahogy nem bírtam ki, és hátranéztem. Éppen engem nézett. Kicsit elmosolyodtam majd visszafordultam. Pontosan az ilyen pasik jönnek be, de az ilyenek nem is vesznek észre...
Kb. 10 perce ment a film, és még mindig csak 2-en voltunk a teremben. Hirtelen meghallok egy hangot mellettem és felnézek.
- Leülhetek? - kérdezi a srác, aki egy perce még mögöttem ült
- Öhmmm.. ja.. persze- dadogtam
- Egyébként Harry vagyok. És te?
- [T/N]! - válaszoltam. Göndör fürtjein akadt meg a szemem. Hosszasan néztem, és észrevettem, hogy ezt mind végig ő is látta, és elmosolyodott.
- Megfoghatod, ha szeretnéd - bátorított, és egy percig sem haboztam, beletúrtam a hajába. Nem tudom, hogy mi ütött belém,de egyre szenvedélyesebben játszottam a tincsivel. Harry a fejével felém fordult, és egy tincset hátrasöpört a hajamból. Érintésére testem megremeg. Közelebb hajol és megcsókol. Ajkaink pontosan összeillenek. Vadul csókol. Valahogy nagyon akartam őt. Ott. ÉS akkor. Felállok, leveszem a magassarkúm és az ölébe ülök.
- Milyen türelmetlen valaki! - mondja 2 csók között. Elég kicsi a hely, de szorosan magánál tart. Fenekembe markol, mire felnyögök. Miniruhámat feljebb húzza és a tangámat félrehúzva rögtön feldugja 2 ujját. Már benedvesedtem, szóval kevésbé fáj. Hosszasan az ajkába harap, miközben ujjaz.
- Úristen, Harry!! - nyögöm.
- Ez az! Élvezz ide! - szavai rögtön a csúcsra visznek. Ujjait kihúzza, és odatartja nekem. Egy percig sem habozok, lenyalom az ujjáról a nedvet. Nadrágján keresztül megmarkolom a farkát, de elveszi a kezem.
- Nem! Nem kínozzuk többet egymást! - mondja, majd lehúzza a gatyája cipzárját, és lejjebb húzza a boxerét. Farka már akcióra készen áll. Még mindig lovaglóülésben ülök rajta, és a farkát a bejáratomhoz helyezi. Nyolcasokat ír le a péniszével a csiklómon, majd tövig belémhatol. Egy nagy sóhaj jön ki a számon. Gyorsan mozgok rajta, így hamarabb megszokom a méretét.Nyakamat puszilgatja, miközben mozgok rajta. Már érzem, hogy közel vagyok.
- Harry... - suttogom, mire megfog, és a mellette lévő ülésre ültet, és széttárja a lábaimat és újra belém vezeti magát. Minden egyes tolásnál érinti a g-pontomat.
- Baby! Mindjárt elélvezek! - nyögi
- Én is! - és amint kimondtam gyorsabban kezdett el tolni. Farkával nyolcasokat írt le bennem, ami teljesen beindított. Fenekébe markoltam, hogy mélyebben legyen bennem. Farka rángatózni kezd bennem, és belémélvez. Ez azonnal a csúcsra visz. Mellkasomra dönti a fejét, és ott pihenteti, amíg a lélegzetünk helyre nem jön. Felöltözünk, majd leülünk.
- Most lemaradtam a filmről - nevetek és megbököm a vállánál.
- Hát ez jobb volt, mint a film- vigyorog rám kajánul - És máskor is megismételhetnénk!
Azóta együtt vagyunk, és azóta sem tudom, hogy miről szólt a film ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése