2013. április 22., hétfő

Huncutkodás a repülőn (Zayn 18+)



Magánrepülővel repülünk haza Angliába a fiúk turnéjáról. Louis és Niall alszik, Harry zenét hallgat, Liam eszik, Zayn pedig már nagyon várja,hogy hazaérjünk.
-Nagyon akarlak már!-súgja a fülembe. Kicsit elmosolyodok, de nem veszek erről tudomást. De hirtelen megérzem a forró kezét a combomon, és simogatni kezd. Rászegezem a tekintetem, jelezvén, hogy hagyja abba. De folytatja. Keze a szoknyám alá csúszik. Közelebb ülök hozzá és megmarkolom a nadrágján keresztül a farkát.
-Fejezd be!-szólok rá. Kaján vigyorral rámnéz. Elveszem a kezem, és abban reménykedek, hogy abbahagyja. De még mindig simogat.
-Zayn!-szólok rá újra. De semmi. Mintha meg se hallotta volna. Nem bírom tovább. Kikapcsolom a biztonsági övemet és felállok. A fejemmel és a szememmel jelzem, hogy jöjjön utánam. Követ engem. A repülő hátsó részéhez, majd elhúzom a függönyt.
-Zayn! Bírd ki! Ne itt csináljuk, nemsokára hazaérünk.-próbálom meggyőzni. Bevallom, hogy én is akartam őt, de nem a repülőn. Sok helyen csináltuk már, de itt nem akartam.
-De én most akarlak - közelebb húz magához. Próbálom eltolni, de a nyakamat kezdi csókolgatni, tudja, hogy az az egyik gyengém. Végre sikerül eltolnom, de a szemeimbe néz és látom a vággyal teli tekintetét. Fenekembe markol,mire én felnyögök. Ajkát az enyémre tapasztja, mire hosszú csókcsatába kezdünk. Alsó ajkamat megharapja, ez is a gyengéim közé tartozik. Ha így akar játszani akkor legyen!
Hátam mögött a kezemmel megkeresem a kilincset és kinyitom a repülő vécéjének az ajtaját. Megfogom a mellkasánál az ingjét, és behúzom a helyiségbe, majd bezárom az ajtót.Leültetem a lehajtott fedelű vécére, majd terpeszben az ölébe ülök. Kezemet a nyakára fonom és szenvedélyesen csókolni kezdem.
-És még te mondod, hogy ne itt csináljuk - mondta szexi hangján két csók között. Simogatni kezdte a hátamat, majd egyre feljebb húzta a pólómat. Vettem a lapot, és egy pillanatra abbahagytuk a csókcsatát és levette a pólómat. Aztán egyre lejjebb haladt, a nyakamat, majd a kulcscsontomat csókolgatta. Melltartómat nem vette le, rögtön rátért a lényegre. Testhez simuló szoknyámat feljebb húzta és a tangámon keresztül simogatni kezdte a csiklómat. Halk nyögések hagyták el a számat, mire ő félrehúzta a tangámat és egyből két ujját feldugta. Felsikoltottam, de ő rögtön elhalkította egy csókkal.
-Ne kínozz, kérlek! - néztem a szemébe - nem a kibaszott ujjaidat akarom magamban tudni! - erre rögtön kihúzta az ujjait. Elkezdtem a nadrágját kigombolni, majd lehúztam a cipzárját is. Boxerét lejjebb húztam, pont annyira, hogy kint legyen az akkor már merev férfiassága. Megmarkoltam és párszor végighúztam rajta a kezem.
-Ebből elég! - vette el a kezem, majd óvatosan a farka fölé helyezett el. Nyolcasokat írt le a péniszével a csiklómon. Egyszerűen nem bírtam tovább. Hirtelen megfogtam a farkát és magamba helyeztem. Hangosan felnyögtem, mire ő is. Mozogni kezdtem rajta, miközben vadul csókolni kezdett. Kicsit később már kezdtem fáradni és ezt észre is vette, ezért helyet cseréltünk. Ráültetett a vécére, lábaimat szétnyitotta és belém hatolt. Elég kicsi volt a hely, nyomorogtunk bent, de ez most egyikünket sem érdekelte. Akartuk egymást és kész. Egyre gyorsabban tolt, és éreztem az alhasamban azt az érzést.
-Zayn-kezdteem el mondani, de elhallgatott egy hosszú csókkal. Lökései érintették a g-pontomat, és nem bírtam tovább. Szájába sikítottam, és ő kiengedett egy nagy férfias nyögést. Rámborult. Éreztem a hevesen verő szívét, a vizes ingjét. Kicsit pihentette magát még, majd kihúzta magát belőlem. Rendbe tettük magunkat, majd Zayn nekidöntött az ajtónak.
-Nagyon szeretlek! - mondta, majd egy hósszú csókot adott.
-Én is! - fáradtan csak ennyit tudtam kinyögni. Kinyitotta az ajtót, majd visszamentünk az ülésekhez. Csendben leültünk. Hirtelen megszólal Niall:
-Legközelebb kicsit halkabbak legyetek! - kacsintott ránk. Zaynnel összenéztünk és hallkan nevettünk. Megfogta a kezem, ráhajtottam a vállára a fejem és elaludtam <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése