2013. április 22., hétfő

A barátnőm pasija (Louis)


Ninával már kiskorunk óta legjobb barátnők vagyunk. Azóta természetesen sokat változtunk... Én a visszahúzódobb lettem, aki mindig a háttérben van, Nina viszont mindenhol jelen van, a középpontba kerül minden helyen. Minden pasit megkaphat, és ezt ki is használja. Még sosem volt hosszú kapcsolata. Most éppen egy Louis nevű fiúval jár. 2 hete tart a kapcsolat, de nem hiszem, hogy sokáig együtt lesznek. Idegesít, mert mindig amikor találkozok Ninával, akkor Louis is mindig ott van. És hát én érzek valamit Louis iránt, de ezt Nina nem tudja...
Este otthon ültem egy szál bugyiban és egy pólóban, vártam Ninát, mert egy kis pizsipartit szervezünk. Kb. 10 embert hívtunk meg.
Csöngetnek. Izgatottan rohanok az ajtóhoz. Kinyitom. De a barátnőm helyett Louis áll ott. Elég kínosan érzem magam egy szál semmibe.
-Úristen Louis! - próbálom eltakarni magam - Te mit keresel itt?
-A pizsipartira jöttem.
-Te?-néztem rá kicsit meglepetten- de hiszen téged meg se hívtunk. És amúgy is, hol van Nina? - nézek ki az ajtón.
-Az most nem érdekes. Bemehetek...? Mellesleg nem szeretném, hogy megfázz. - nézett végig rajtam.
- Öhmmm.. ja... persze, gyere-mondtam kicsit zavarodottan, majd beljebb jött és becsuktam az ajtót. Hol a fenébe van Nina? Már rég itt kéne lennie. És miért jött ide Louis?Sőt, a többiek is hova tűntek el?
-És Louis... mi járatban vagy erre?-kérdeztem tőle, hátha valami jó okot tud mondani, amiért idejött - várj! Tudod... inkább felveszek valamit, ha nem gond - mutogattam a lépcső felé.
-Ahoz semmi szükség - mondta, majd közelebb jött. Megéreztem a finom illatát. Nagyon férfias volt. Egyszer csak megfogta a derekam és magához húzott. Kezeivel átfogta az egész derekamat. Elkezdte a nyakamat csókolgatni. Apró csókjaitól megremegett a testem. Rettentően élveztem, de végett kellett vetni ennek. Mellkasához tettem a kezem és óvatosan eltoltam, de ő még mindig szorosan magánál tartott.
-Louis - kezdtem belea mondatomba, de mélyen a szemembe nézett, és akkor vettem észre, hogy milyen szép szemei vannak. Gyönyörű kékek.
Nem tudtam megszólalni, teljesen elvarázsolt a tekintete. Nem bírtam ellenállni. Ajkaink összeértek. Hosszas csókcsatába kezdtünk. Beletúrtam a hajába, mire ő megmarkolta a fenekem. Csókunkba nyögtem, mire ő egy pillanatra elvállt az ajkamtól.
-Ugorj! - mondta, majd én úgy is tettem. Lábaimat a dereka köré fontam, kezemet a nyakába tettem. Újra csókolni kezdett, miközben felvitt a lépcsőn a szobámba. Egyszer már volt itt nálam, de nem hittem volna, hogy így megjegyzi, hogy hol van a szobám.
Fölértünk és becsukta mögöttünk az ajtót. Ledöntött az ágyra, és fölém mászott. Ahogy az egész teste hozzám simult, úgy éreztem, hogy már nem bírom tovább. Így hát átvettem az irányítást. Ellöktem magamtól és a hátára fektettem. Rámásztam , majd vadul csókolni kezdtem. Nyelve bejutást kért, és ezt meg is kapta. Eközben pólómat feljebb húzta, kiegyenesedtem, levettem magamról, majd folytattuk a csókcsatát. Levettem a pólóját, a mellkasát és a hasát kezdtem el puszilgatni. A nadrágját is levettem róla, és a boxerén keresztül simogatni kezdtem a dudorodó férfiasságát. Közben éreztem, ahogy a melltartómat kikapcsolja, majd egy szempillantás alatt ledobta a földre. markolászni kezdte a mellemet, majd néhányszor meg is nyalta.
Visszatértem a boxeréhez és lehúztam. Megláttam a nagy erekcióját. Ekkorát még életemben nem láttam. Furcsa fejet vághattam, mert elmosolyodott, felhúzott és megcsókolt.
Ismét átvettem az irányítást. Párszor végignyaltam a péniszét, majd kínzás képpen megfogtam és az egészet bekaptam. Ekkor egy hangos nyögés hagyta el a száját. Így csináltam egy ideig, amikor hirtelen abbahagytam. Kérdően nézett rám.
-Most meg mi a...?-de elhallgatattam egy csókkal. - Tudod ez így nagyon nem jó.Rajtad még mindig van ruha- vigyorgott kajánul. Megfogott és most ő fektetett a hátamra. Bugyimat csigalassúsággal húzta le, ami nagyon megörjített. Amikor végre lekerült, a kezével dörzsölni kezdte a csiklómat. Nemsokkal később megéreztem a nyelvét is. Feldugta az egyik ujját, majd a másikat és még egyet. Már közel voltam.
-Louis... - suttogtam
-Ez az baby! Élvezz el! - mondta szexin. Ez még jobban beindított és rögtön az ujjai köré élveztem. Louis fölém helyezkedett.
-Biztos,hogy akarod? - nézett rám
- Még semmiben sem voltam ilyen biztos - majd megcsókoltam. A bejáratomhoz helyezte a farkát és belémhatolt. A fájdalom kínzott. Úgy éreztem, hogy szétszakadok. Voltam már fiúval együtt, de ez...
Látta, hogy mennyire rossz, ezért rögtön ki is húzta.
- Ne Louis - kezdtem bele - El fog múlni a fájdalom. Elmosolyodott. Visszahelyezte a péniszét, és hagyott időt, hogy megszokjam. Lassan kezdett el bennem mozogni. Egy ideig még úgy éreztem, hogy ott fogok meghalni menten a fájdalomtól, de idővel már csak az élvezet volt.
-Louis...gyorsabban - utasítottam. Így is tett. Lökései gyorsabbak lettek, és minden tolásnál érintette a g-pontomat.
-Louis. én mindjárt - éreztem, hogy már közel vagyok. Megcsókolt és egy nagyot lökött. Megéreztem az ondóját magamban és ez rögtön a csúcsra vitt. Louis egy ideig a mellkasomon pihentette a fejét, miközben a nedves haját simogattam.Ezután kihúzta  belőlem szerszámát és mellém feküdt. Elgondolkoztam, hogy ez iszonyatosan jó volt. A legjobb. Sosem volt még ilyen együttlétem. De bevillant, hogy Nina barátjával voltam együtt.
-Úristen - csak ennyit tudtam mondani.
-Mi az?- felém fordult. Nem tudtam megszólalni. Csak pár szót tudtam kinyögni.
-Te és én... ez.. Nina most... jézusom mit tettünk?- felültem. Louis is felült. Megsimogatta a hátamat. Felálltam és összeszedtem a ruháimat. Elkezdtem felöltözni. Bármennyire is élveztem ezt, rájöttem, hogy ezt nem tehetem Ninával. De rádöbbentem: Szerelmes vagyok Louisba.
-Drágám - jött oda Louis hozzám - megmagyarázom.
- Ezt hogy tudnád megmagyarázni?
-Szeretlek- ölelt át. Egy ideig azt se tudtam, hogy mit mondjak. Majd véget vetettem az ölelésnek és belenéztem a szemébe.
-Micsoda? - néztem rá kicsit döbbenten.
-El kell mondanom neked valamit. Nem Ninába vagyok szerelmes, hanem beléd. Ez a kapcsolat csak azért volt, mert közelebb akartam hozzád kerülni. Megtudni, hogy mit szeretsz és  kideríteni, hogy érzel-e valamit irántam.
-De honnan tudtad meg,hogy így érzek? És miért nincs itt Nina?
-Ninával beszéltem, hogy ma ne jöjjön senki hozzád. És hát onnan tudtam meg, hogy amikor először itt voltam, akkor belenéztem a naplódba. Nagyon sajnálom, de tudnom kellett.
-A naplómba?- háborodtam fel, de nem nagyon érdekelt ebben a pillanatban. -  Ez akkor történt, amikor vécére mentél ki?- nevettem.
- Hát igen... és így, hogy most összehozott minket a sors, engedélyt kérek rá, hogy meghóditsalak- mondta, majd megfogta a kezemet.
-Louis! - néztema szemébe- már meghóditottál - elmosolyodtam- már a tied vagyok.
Derekamat átkarolva boldogan megcsókolt. Alul éreztem az újra merevedő férfiasságát.
-Még egy menet?- néztem rá huncutan.
-Na ná, szerelmem!- mondta, majd lefektetett az ágyra.

A többit már a fantáziátokra bízom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése