2013. április 22., hétfő

Első alkalom a parkban (Harry)



~Ezt a legjobb barátnőmnek írtam, remélem tetszik! :) xx ~

Harryvel még csak egy hónapja járunk, de nagyon jól megértjük egymást. Tudom, hogy mik a gyengéi, mire gerjed be, és a legféltetebb titkait is ismerem, amiket még a fiúknak sem mond el.
A rajongók mindenhova követnek minket. Fotókat és autogrammokat kérnek Harrytől. Néha még a mellüket is megmutatják neki. De ez Harryt nem érdekli. Hűséges hozzám.
Egy délután otthon ültem és One Directiont hallgattam, majd megszólal a telefonom. Örömmel veszem fel, amint meglátom, hogy Harry hív.

-Igen?-szólok bele kedvesen.
-Szia kicsim! Ráérsz most?
- Persze!
-Akkor találkozzunk a Big Ben előtt 5-kor, okés?
-Rendben, de miért? - kérdeztem, de már késő volt. Letette. Nem tudom, hogy mi lehet ilyen sürgős, de hát felöltöztem és elindultam. Amint odaértem, megpillantottam egy csapat fangirlt. Közelebb mentem, hogy megnézzem, hogy mi folyik itt. Megláttam Harryt, aki éppen képeket csinál a lányokkal. Azonnal észrevesz engem és elkapja a csuklómat.A földről felveszi a mellette lévő kis kosarat. Utat tör és kivisz a tömegből. Megfogja a kezem és elkezdünk futni. Befutunk a Hyde parkba, és egy kis idő múlva már nem látjuk a lányokat. Harry kezemet fogva vezet valahova. Egy olyan részhez érünk, ahol még sosem voltam, pedig én gyakran szoktam kijönni ide tanulni. Körbenézek, de senkit sem látok. Harry leteszi a kosarat egy nagy fa alá, majd elkezd belőle kipakolni. Először egy nagy pokrócot vesz elő, leteríti, majd tányérokat és 2 pezsgőspoharat vesz ki.
-Gyere, ülj le! - mutogat a kezével. Le is ülök. A kosárból most egy pezsgőt vesz ki. Kinyitja, majd tölt a poharunkba. Ezután szendvicseket kezd kipakolni.
-Ezeket te csináltad? - kérdezem, miközben elveszem az egyik kis szendvicset.
- Igen! Remélem, hogy fog ízleni!
- Na ne hülyéskedj, isteni! - haraptam bele.
Egy kis ideig még beszélgettünk és megittuk az egész pezsgőt. Már ment le a nap, amikor elkezdett csöpörögni az eső. Már álltam volna fel, hogy összeszedjem a cuccokat. De Harry visszahúzott.
-Nyugi, el fog állni!- mondta, de nemsokkal utána már szinte ömlött az eső. Most már tényleg felpattantam és próbáltam a tányérokat összeszedni, és visszatenni a kosárba. De megéreztem, hogy hátulról egy kéz átfonja a derekam. Kiegyenesedtem, megfordultam és Harryvel találtam magam szembe.
- Ne pakolj! - nézett a szemembe - tudod, mindig is az volt a vágyam, hogy az esőben csókolózzak a tökéletes lánnyal. Azt hiszem, hogy most itt az idő. - mondta. Megakartam szólalni, de késő volt. Ajkait rátapasztotta az enyéimre. Gyengéden csókolt. Kezemmel beletúrtam a vízes hajába. Imádja, amikor ezt csinálom. Ő a kezeivel a pólóm alá nyúlt, mire én felnyögtem. Harry rámnézett.
-Akarod? - tudja, hogy még szűz vagyok - nem muszáj, tudod én várok rád! - elmosolyodtam.
-Én  most szeretném, és veled! - megcsókoltam, majd tovább folytatta. Kezei egyre feljebb csúsztak, kikapcsolta a melltartómat. Pólómon keresztül maszírozni kezdte a melleimet. Ezután keze lejebb megy, szoknyámat feljebb húzza, és bugyimon keresztül dörzsölni kezdi a csiklómat. Nem kellett sok, már be is nedvesedtem. Férfiasságára tettem a kezem. Igazából fogalmam sincs, hogy mit kéne a farkával kezdenem, vagy hogy hogyan kéne kényeztetnem. Csak filmekben láttam még ilyet. De Harry elveszi a kezem.
-Nem! Most nem! - mondta kaján vigyorral. Lefektetett a pokrócra, majd fölém mászott. Vizes pólóink egymáshoz simultak. Megnyalta 2 ujját, majd óvatosan feldugta a puncimba. Felnyögtem. Ez még elviselhető. Párszor ki-be tolta, majd kihúzta az ujjait. Lehúzta a sliccét, és elővette a farkát.
- Biztos? - nézett a szemembe.  Csak bólintottam. Félrehúzta a bugyimat, majd óvatosan betette. Szemeimet becsuktam. A fájdalom elviselhetetlen volt. Megcsókolt, és várt egy kicsit, amíg megszokom a farkát. Lassan kezdett el bennem mozogni. Az elején iszonyatosan fájt, de idővel már nagyon is élveztem. Halk nyögések hagyták el a szánkat. Éreztem, hogy hamarosan elmegyek.
-Harry... - suttogtam a fülébe - közel vagyok...
-Várj egy kicsit! - mondta, majd kicsit gyorsított a tempón. Farka teljesen bennem volt, és már nem bírtam tovább visszatartani. Hátába kapaszkodtam és közelebb húztam magamhoz. Visszakellett tartanom magam, hogy ne sikítsak. Ezután Harry kiadott egy nagy férfias nyögést, és megéreztem, ahogy belémélvez.
- Huhh- rámdölt Harry. Az eső már csak csöpörgött, de mi csurom vizesek voltunk.
Felkelt, a farkát visszahelyezte a boxerébe, felhúzta a sliccét. Eközben én is megigazítottam magam. Felhúzott, derekamra tette a kezeit, közel húzott magához.
- Nagyon szeretlek! - csókolt meg.
- Én is! - mondtam két csók között - És ezt szerintem meg lehetne ismételni otthon! - mondtam huncutan. Harry erre megmarkolta a fenekemet. Kaján vigyor ült ki az arcán.
Elengedett, majd összeszedtük a cuccokat és elindultunk haza.

Innen a fantáziátokra bízom !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése