2013. április 22., hétfő

Party Zaynnel 18+


Reggel másnaposan ébredek. Tegnap elmentem a barátaimmal egy házibuliba, és kitomboltuk magunkat. Ittunk, táncoltunk, flörtöltünk. De igazából másra nem is emlékszem.Egy ágyban kelek föl. Hol a fenében vagyok? Lassan felülök, és körbenézek. Mindenhol üres poharak, chipses zacskók, és ruhák. Észreveszem a pólómat a földön, és azonnal magamra nézek. Egy szál melltartóban és bugyiban vagyok. Úristen mi történt? Meglátom,ahogy a takaró mellettem egy kicsit megmozdul. Azonnal odafordulok és meglátok egy fiút. Kicsit megrémülök, hogy mit keres ott, mivel nem emlékszem semmire sem. Egy szőke tincs van sötét hajában, mellkasát és karját tetkók díszítik. Nagyon szexi. Kimászok az ágyból, kimegyek az ajtón és elindulok a nappali felé. És hirtelen bevillan egy emlék.

*Visszaemlékezés*

A poharainkkal a kezünkben táncolunk a csajokkal. Hirtelen megérzek egy kezet magamon. Oldalamat végigsimítja a combomig. Közelebb húz magához, és megérzem az ágyékát a fenekemnél. Együtt mozgok vele, majd hirtelen megfordít.
- Zayn vagyok - mondja szexin - És te szépségem?
- Én [T/N] - mondtam rögtön
* Visszaemlékezés vége*
Szóval Zaynnek hívják. Visszanézek az ágyra, és látom, hogy még mindig alszik. Tovább megyek, majd beérek a konyhába. Itt is elég nagy kupi van. Sok üres piás üveg. Durva buli lehetett.                                                                             Hirtelen megpillantok a földön egy sapkát. Felveszem, és hosszasan nézem.

*Visszaemlékezés*

Zayn a konyháspultnak lök. Egész teste hozzám simul, ami teljesen beindít. Amint megláttam, tudtam, hogy ő az igazi. Valami van köztünk.  Feje nagyon közel van az enyémhez de még nem csókol meg. Fenekembe markol, mire kicsit nyögök, de szinte semmit nem lehet hallani a zenétől. Hajamból kivesz egy tincset, és azzal kezd el játszani. Leveszem a fejéről a sapkáját, majd beletúrok a hajába. Ellököm magamtól, majd a sapkájával a kezében elindulok, de a csuklómat megfogva visszahúz.
- Kérem szépen! - belenéz a szemembe. Huncutan jelzem a fejemmel, hogy nem, és elmennék, de magáhozhúz, és végre megcsókol. A sapka kiesik a kezemből, ahogy a nyakába kapaszkodok. Nagyon jól csókol. Nyelve azonnal bejutást kért, amit meg is adtam neki.

*Visszaemlékezés vége*

Ledobom a földre a sapkát. Egyre több emlék jut az eszembe, ahogy ránézek a dolgokra. Amint visszamegyek a hálóhoz, megállok az ajtónál, ahol meglátok egy foltot a falon. Rögtön beugrik, hogy Zayn poharát egyenesen kivertem a kezéből, hogy ne a piájával legyen elfoglalva. És az ital a falon landolt. Belöktem a hálóba és innen már nem ugrik be a következő jelenet. Pedig nagyon szeretném tudni. Belépek a hálóba, ahol ismét megpillantom a még alvó Zaynt. Mellkasa nyugodtan fel-le mozog. El sem tudom hinni, hogy egy ilyen pasival csókolóztam. Vagy talán még többet is csináltam? Fogalmam nincs.
Leülök az ágyra és ránézek a földön lévő ruhákra.

*Visszaemlékezés*

- Hé [T/N]! Mi ez a vadság? - kérdezte Zayn, miközben ledöntöttem az ágyra. Nem válaszoltam, hevesen csókoltam. Lovaglóülésben ráültem, kezeit a csipőmre tette. Csípőmmel lassan mozogtam, megéreztem a dudorodó ágyékát.
-Hmmm... - nyögtem a szájába, és kezemmel a nadrágján keresztül kezdtem simogatni a farkát. Hangos nyögések hagyták el a száját. Tetszik, hogy ezt én váltom ki belőle.
- Ne szórakozz! - lihegte. Pólóját levettem róla, és a kockás felsőtestére apró csókokat adtam. Amint lejjebb értem, leszáltam róla, lehúztam a nadrágját és a boxerét. Farka méretét látva kicsit megijedtem, de vettem egy nagy levegőt, és tövig bekaptam. Zayn ezt egy hangos nyögéssel kisérte. Keményen szoptam, valamikor lassan, valamikor gyorsan.
- Ohh.... kibaszott jó vagy! - hátraveti a fejét. Nemsokkal később a számba élvezett, és én rögtön lenyeltem az ondóját.
- Szép munka! De most én jövök - mondta, majd cseréltünk a helyzeten. Hátamra fektetett, és egy pillantás alatt levette a felsőmet. Ő is apró csókokat adott a hasamra, majd gyorsan levette a szoknyámat, és a bugyimat félretolva egyből feldugta 2 ujját. Felsikoltok, de elhallgattat egy csókkal. Ki-be pumpál, és közben forró csókokkal lepi el a nyakamat. Hirtelen abbahagyja, és elhelyezkedik a lábaim között. Először lassan kezd el nyalni, majd egyre vadabbul. Közben ujjai folyamatosan mozognak bennem. Hajába túrok, és érzem hogy mindjárt elmegyek.
- Ohhh Zayn! - nyögöm, és az ujjai köré élvezek. Kihúzza őket, majd lenyalja. Fölém kerül, és farkát a bejáratomhoz teszi. Azonnal belémhatol. Felsikoltok fájdalmamban.
- Nagyon fáj? - aggódva néz rám
- Csináld! - utasítom, és lassan elkezd tolni. Méretét hamar megszokom. Fenekébe markolok, mire ő tövig belémtolja a farkát. Minden egyes tolásnál érinti a g-pontomat, és érzem, hogy megint el fogok menni.
- Zayn... közel vagyok - lihegem a nyakába.
- Mindjárt édes.. - mondja és abban a pillanatban elélvezek. Zayn farka rántgatózni kezd bennem, és belémélvez. Párat még tol rajtam, majd kiveszi a péniszét és mellém fekszik.

*Visszaemlékezés vége*

Szóval megtörtént. Nagyon bánt, hogy nem voltam teljesen magamnál. Zayn mellé fekszem és csak nézem a szobát.
Zayn mocorogni kezd. Azonnal felé fordulok, és meglátom, ahogy lassan kinyitja a szemét, és rámnéz.
- Jó reggelt szépség! - mondja, majd közelebb hajol és megcsókol. - Őrült egy éjszaka volt - kacsint rám
- Az! - mondom - De te így emlékszel rá? - csodálkozom.
- Ez megmarad bennem. Ezt sosem fogom elfelejteni! És szerintem még sokszor fogjuk ezt csinálni a jövőben! - újra rámkacsint.
- Ezt hogy érted?
- Úgy, hogy szeretném ha a barátnőm lennél! - kicsit ledöbbenek, de azonnal hozzábújok és megcsókolom. Ezzel jelzem neki, hogy a válaszom igen. Szorosan magánál tart, s később egymás karjaiban elalszunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése