2013. április 22., hétfő

Az eltitkolt rokon (Louis)


- De anya! Nem akarok menni az unokatesód szülinapjára! Nem is ismerem!
- Gyere szépen el! Értem tedd meg! - győzködik anyukám. Sosem szerettem idegenek szülinapjára menni. Vagyis ő nem annyira idegen, párszor láttam, de nem beszélek vele. Mellesleg 40 éves Anya rokona, szóval nincs nagyon közös témánk.
- Na jó, elmegyek - egyezek bele, bár inkább lennék otthon, és írnám a blogomat. De hát, majd akkor ott írom...
Amikor odaérünk, akkor látom, hogy elég sok ismeretlen ember van. Szemem rögtön megakad egy fiún, aki éppen anyukámat köszönti. Megszólalni sem tudok, annyira elvarázsol.
- Bemutatom a lányomat - hallom anyukám hangját, és gyorsan megigazítom a hajam.
- Hello - odajönnek hozzám, majd kezetrázunk - Louis vagyok.
- Én [T/N]!
- Kicsim, tudod.... Louis az unokatestvéred!
- Hogy micsoda??? - nézek anyára meglepetten - ezt miért nem mondtad eddig?
- Hosszú történet. De most itt hagylak titeket egy kicsit! - mondja anya majd elmegy. Remek. Nem tudok mit mondani hirtelen Louisnak. Idejövök, erre kiderül, hogy a pasi, aki egyszerűen tökéletes, és amikor megláttam, elképzeltem a jövőmet vele, az az unokatesóm. Szó nélkül otthagyom Louist  és felmegyek az emeletre, és keresek egy üres szobát. Laptopomat előveszem, és írom a blogomat. " Azt hittem, hogy rosszabb már nem lehet. Amint megláttam teljesen elvarázsolt, erre kiderül, hogy a rokonom. Bazi jó." - írom le az utolsó sorokat, amikor hirtelen meghallok egy hangot.
- Engem is elvarázsoltál - teljesen lefagyok. Óvatosan hátrafordulok, és meglátom, amint Louis éppen mögöttem ül az ágyon.
- Louis! Te mióta vagy itt?
- Elég rég ahoz hogy tudjam, hogy mit váltok ki belőled.
- Ezt hogy érted? - nézek rá összezavarodva. Louis feláll és közelebb jön. Felpattanok a székből, és nekidőlök az asztalnak. Teste az enyémhez simul, ami egy halk nyögést vált ki belőlem. Arcomat a puha kezével végigsimítja, majd kezeit a derekamra helyezi. Egyre gyorsabban vesszük a levegőt, és érzem, hogy kezdek benedvesedni. Vágyom rá. Ajkait lassan az enyéimre tapasztja, és gyengéden csókol. Testem megremeg, libabőrös leszek, amint ajkaink összeérnek. Hajába túrok, majd még közelebb húz magához, és megérzem az ágyékát, mire felnyögök.
- Louis... - nyögök bele a szájába. Elenged, majd hátrébb lép. Nem értem, hogy mit akar csinálni, de amikor odamegy az ajtóhoz, és bezárja, akkor már minden világos lesz. Visszajön hozzám, majd folytatjuk, amit abbahagytunk. Derekamat átkarolva közelebb visz az ágyhoz, és a szélénél megállít. Pólómat lehámozza a melltartómmal együtt, majd a melleimet veszi a kezeibe. Halk nyögések hagyják el a számat, ahogy kényeztet. Lefektet az ágyra, nadrágomat megpróbálja leszedni rólam, de elég nehezen megy, mert kicsit remeg a keze. Bugyimmal együtt leveszi a gatyámat, fölém kerül és lassan dörzsölni kezdi a csiklómat. Csókunkba nyögök, amint lassan feldugja 1 ujját, majd még egyet. Lassan pumpál ki-be, ami teljesen megörjít.
- Louis... kérlek... - súgtam a fülébe, mire kihúzta az ujjait. Pólóját leveszem róla, és elémtárul a kidolgozott felsőteste, amit azonnal apró csókokkal lepek el. Teste megremeg, amint ajkaim a testéhez érnek. Feláll és leveszi a nadrágját és a boxerét, majd újra fölém kerül.  Farkát a bejáratomhoz helyezi. Meglepődtem, hogy nem akarta, hogy kényeztessem őt, de én is most csak őt akarom.
- Mehet? - szemeimbe néz, mire én csak bólintok. Tövig belémhatol. A fájdalom szétszakít.
- Nagyon nagy vagy - nyögöm ki.
- Sajnálom!!! - mondja aggódóan, majd apró csókokat ad az arcomra. Lassan mozog, és hamar meg is szokom a méretét. Nem tol annyira gyorsan, nagyon gyengéd, és ezt imádom.
- [T/N]... mind..járt.. - dadogja Louis
- Én is..  - nyögöm. Szemeimbe néz, és érzem, hogy a csúcson vagyok. Ajkamba harapok, hogy ne sikítsak. Miközben a csúcson vagyok, Louis is elélvez egy hangos nyögés kiséretében. Rámdöl, és pihenteti a fehét a mellkasomon. Farkát kiveszi belőlem, majd mellém fekszik. Fogalmam sincs, hogy most mit kéne tennem. Lefeküdtem az unokatesómmal.
- Louis.. - kezdek bele, de elnémít egy csókkal.
- Nem érdekel, hogy ki mit gondol rólunk! Együtt leszünk és kész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése