2013. április 22., hétfő

Szösziinek: Relax a munka után


Bocsánat, hogy sokat kellett rá várni, de itt van!:)

Már elég rég óta ismerem a One Directiont. Eleinte nem érdekelt, de amikor Zaynel találkoztam, akkor minden megváltozott. Elhívott randizni, és azóta is együtt vagyunk. Mindegyik klippjüket úgy várom, mint a Directionerek. Amikor végre meglátom őket, akkor sikítok mint egy fan.
De viszont Zaynnek most különleges ötlete támadt. Rendezzem én az új klippjüket. Először csak döbbenten néztem rá, azt hittem, hogy viccel, de utána boldogan igent mondtam neki.
Mindegyik résznél én irányítottam őket, hogy mit csináljanak. Bevallom, hogy nagyon fárasztó munka ez. A nap végére már teljesen kifáradtam, és amikor hazaértünk, akkor rögtön ledőltem az ágyra.
- Csodálatos munkát végeztél! - mászott fölém majd egy édes csókot adott.
- Köszönöm - válaszoltam neki - Nagyon elfáradtam. Neked is ennyire fárasztó ez?
- Igen, el se tudod képzelni, hogy mennyire! De én már hozzá szoktam.
- Na de én most megyek fürdeni és aztán lefekszek.
- Biztos? - kérdezi, majd lemászik rólam és leveszi a pólóját. Utálom amikor ezt csinálja, ilyenkor nem tudok neki ellenállni.
- Ne, Zayn! Ne csináld ezt velem! - állnék föl, de újra fölém kerül.
- Shhhh - teszi az egyik ujját a számra - Hadd kényeztesselek most én! Hosszú napod volt, megérdemled! - mondja, mire elmosolyodok.
Apró csókokat hagy a számon, majd a nyakamon. Pólómat leveszi, és a földre dobja. Melltartóm pántjait lehúzza a vállamról és a szabad területeket puszikkal lepi el. Óvatosan a hátam mögé nyúl, és kikapcsolja a melltartómat, majd azonnal leveszi.
- Annyira imádom ezt a látványt! - mondja, miközben kaján vigyor ül ki az arcára. Kezeibe veszi a melleimet, majd azonnal neki lát. Először csak csókokat ad rá, majd bekapja a bimbómat és szopni kezdi. Ez egy apró nyögést vált ki belőlem. Hirtelen abba hagyja, és a kezei közé veszi a mellbimbóim csúcsát, és dörzsölni kezdi őket.
- Ezt tudom, hogy úgy szereted - mondja, miközben vonaglok alatta.
- Zayn, ne kínozz! - nyögöm ki. Elmosolyodik, majd abba hagyja. Hasamat végig simogatja egy ujjával, majd leér a nadrágom gombjához. Kigombolja, majd lehúzza. Bugyimon keresztül rögtön dörzsölni kezd és közben a nyakamat csókolgatja. Már nem bírom tovább. Nyögök egyet, és ő veszi a lapot. A vékony ruhadarabot lassan veszi le rólam, ami teljesen megörjít. Lábaimat szétnyitja, és nem kímél. Nyelvével azonnal kényeztetni kezd. Hol gyorsan, hol lassan mozog a nyelve. Egy percre abba hagyja, megnyalja két ujját, majd óvatosan feldugja őket. Felszisszenek, de nem fáj. Ki-be pumpál miközben a nyelve folyamatosan mozog. Hirtelen beszívja a csiklómat, amitől a hátam ívbe feszül.
-Hmmm, olyan édes vagy! - nyögi, és abban a pillanatban elmegyek és Zayn tisztára nyal.
- Na meg is vagyunk! - nyom egy csókot a számra - Most megyek fürdeni- mondja, majd lemászna rólam, de vissza húzom.
- Még nem vagyunk meg - mondom, majd a merev férfiasságára teszem a kezem. Hátára fordítom, majd ráülök a térdére. Gatyáját és a boxerét lehúzom. Meglátom, hogy a "kicsi Zayn" már nem is olyan kicsi. Képes lett volna itt hagyni engem úgy, hogy ő teljesen fel van izgulva?
Péniszét a kezembe veszm, párszor megnyalom, majd bekapom. Nyög egyet, majd csípőjét előrébb tolja, így az egész farka a számban van. Gyorsabban veszi a levegőt, és tudom, hogy mindjárt elélvez. Abba hagyom, és kérdően néz rám. Lovaglóülésben ráülök, majd a farkát magamba helyezem. Mind a ketten felnyögünk, majd lassan mozogni kezdek rajta. Zayn a kezét átvezeti a hasam alatt, majd dörzsölni kezdi a csiklómat, miközben mozgok.
- Zayn... - nyögöm - közel... vagyok..
- Én is baby! - mondja, majd megfogja a fenekemet, és átveszi ő az irányítást. Farka gyorsabban mozog bennem, mire azonnal elmegyek. A csúcson érzem, ahogy Zayn is elélvez, és megérzem magamban a meleg ondóját. Párat még tol rajtam, majd a mellkasára rogyok, és ott pihenek. Farkát kiveszi belőlem, majd mellé fekszek. Karjával átölel majd egy lágy puszit ad az arcomra.
- Szeretlek! - mondja, majd szépen lassan elalszunk.

Remélem tetszik!:) x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése