2013. április 22., hétfő

Legjobb barát (Liam)


Sajnálom, hogy egy ideig nem volt sztori, de mostanában elfoglalt vagyok... Igyekszem többet hozni! :) Ez egy kicsit rövid lett, de remélem, azért tetszik!  xxx
Liammel nagyon jó barátok vagyunk. Szinte már testvérek. Mindig számíthatok rá, megoszthatom vele a gondolataimat meg ilyeneket. Együtt megyünk mindenhova, el sem tudnám az életemet nélküle képzelni. 1 éve nem bírtunk magunkkal, és hát... lefeküdtünk. Kicsit ittunk, nem voltunk józanok. Nagyon megbántuk, mert nem akartuk a barátságunkat tönkretenni. De utána, már többször is együtt voltunk. 3 hónapja nem volt köztünk semmi, mivel valaki mással voltunk együtt, és tudtuk, hogy nem lehet így csinálni. Azóta Liam boldog kapcsolatban él, de nekem nincs senkim. Egyre jobban kezdem magam egyedül érezni, mert Liam folyton csak a barátnőjével lóg.
Este Liam átjön, és itt alszik nálam. Régen találkoztunk szóval most örülök, hogy végre megint láthatom. Beszélgettünk, majd betettünk egy horrorfilmet.                                   A film közepén már nagyon féltem, így észre sem vettem, de Liamhez voltam bújva.Próbáltam eltávolódni, hogy ne kerüljünk olyan helyzetbe, de szorosan magánál tartott. Nem értettem hogy miért csinálja.
- Öhmm.. csinálok egy kis popcornt! - mondtam, majd gyorsan kimentem a konyhába, és megcsináltam. Amikor visszamentem, lehuppantam, és a popcorn a kanapéra ömlött.
- Óóóó, ne! - kezdtem el összeszedni, de Liam megállított. Tekintetünk találkozott, és Liam teljesen elvarázsolt. Amint belenéztem a szemeibe, úgy éreztem, hogy Liam nekem nem csak egy barát. Sokkal több annál, és nem szeretném elveszíteni. Közelebb hajol, kezével végigsimítja az arcomat. Érintésére megremegek. Olyan régen ért hozzám ilyen gyengéden. Közelebb hajol, és ajkaink összeérnek. A régi érzés visszatér, annyira hiányzott már ez. Ölébe ültet, és szenvedélyesen csókol. Pólómat egyre feljebb húzza, a hátamat kezdi el simogatni. Hajába túrok, mire közelebb húz magához, és megérzem az ágyékát. Csókunkba nyögök, és abbahagyja a csókolózást.
- Gyere, menjünk fel! - mondja, majd a fenekemet megfogja, és feláll. Lábaimat a dereka köré kulcsolom, kezeimet a nyakába rakom. Felvisz a lépcsőn a szobámba, majd letesz az ágyra. Eltávolodik az ágytól, és nem értem, hogy miért, de látom, hogy csak leveszi a pólóját. Izmos felsőtestére apró csókokat adok, majd lejjebb megyek.  Nadrágját lehúzom a boxerével együtt, és már éppen elégíteném ki a hatalmas péniszét, amikor megállít.
- Engem most ne kínozz! - utasít, majd ledönt az ágyra, és fölém mászik. A topomat lehámozza rólam, és forró csókokat ad a mellemre és a hasamra. Érintésére megremegek. Melegítőnadrágomat leveszi a bugyimmal együtt. Lábaimat szétnyitja.
- Liam... - mondanám, hogy nem kell most, ha nem szeretné, de azonnal beveti magát. Forró nyelvével kényeztet, majd 2 ujjával ki-be pumpál.
- Ohh Liamm... - nyögöm, s kicsivel később az ujjai köré élvezek. Újra fölém mászik, majd megcsókol. Farkát a bejáratomhoz helyezi, majd a szemembe néz.
- Szeretnéd?
- Soha semmiben sem voltam ilyen biztos! - mondtam, majd a péniszét belém helyezte. Hatalmas farka pont olyan, mintha nekem teremtették volna. Lassan kezd bennem mozogni, majd egy kicsit gyorsít.  Ez az első olyan alkalom, amikor nem azért vagyunk együtt mert ittunk, vagy mert jól esik.
- [T/N]... közel vagyok... - nyögi.
- Én is... - és amint kimondtam, elmentem. Liam farka rángatózni kezd bennem, és belém élvez. Mellkasomra hajtja a fejét, és hevesen veszi a levegőt. Mellém fekszik és megcsókol.
- Liam.. akkor most mi van köztünk? - kérdezem
- Szerelem. Igaz szerelem- mondja majd újra megcsókol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése