2013. április 22., hétfő

Niall, a viaszbábú 18+


2 éve élek Londonban. Már nagyon sokszor voltam a Madame Tussauds-ban, ahol ugye viaszbábúkat lehet megnézni. Valahogy sosem unom meg, mindig van valami újdonság benne. Most például azt láttam a neten, hogy a One Direction tagjaiból csináltak bábúkat. Imádom őket, szóval nem volt kérdés, hogy elmegyek-e. Akár még egyedül is be szoktam menni, ha nincs senki, akivel mennék. Hát most egyedül megyek.
Éppen a pop zenei teremben sétáltam, amikor hirtelen megláttam a másukat. Azonnal odarohantam, és közelebbről is megnéztem őket. Szerencsére szinte senki sem volt a múzeumban, így szabadon tudtam velük fotózkodni is. Amikor Niallhoz értem, valamilyen furcsa érzés fogott meg. Annyira élethű. Sokkal valóságosabb mint a többi. És valamit ki kellett próbálnom. A lába közötti részhez tettem a kezem.
- Óóó... ez bazira élethű.. még ott is rendesen kidolgozzák... mintha valós lenne  - csodálkozom.
- Mert az is. - hallok egy hangot, de nem tudom felfogni, hogy ki beszél. Niall arca felé fordulok, és rámnéz.
- Te most... te... úristen - megugrottam egy kicsit és azonnal elvettem a kezem - Igazi vagy?
- Igen.
- De hogy...?
- Az most nem lényeges - mondja, majd körbenéz - Gyere velem - utasít, majd megfogja az egyik kezével a csuklómat és elvezet valahová. Egy kisebb teremben találom magam, ahol nincs semmi. Amíg próbálom felfogni, hogy ő tényleg Niall Horan, Niall nem habozik. Azonnal nekidönt a falnak, és vadul kezd csókolni. Hajába túrok, mire ő közelebb simul. Kezeivel felfedezi a testemet. Pólóm alatt kezd el simogatni, majd rögtön lerántja rólam. Azt gondoltam, hogy leveszi a melltartómat, de nem. Rögtön a szoknyám alá nyúl, és a bugyimat félrehúzva 2 ujját feldugja. Nem annyira fájt, mert már eléggé benedvesedtem. Ki-be pumpált, miközben a nyakamat csókolgatta.
- Niall... - nyögtem, majd abban a pillanatban elélveztem. Niall levette a nadrágját majd a boxerét.
- Térdre! - utasított. Erőszakos viselkedése kicsit meglepett. Dehát tettem, amit mondott. Letérdeltem, majd a kezembe vettem a farkát. Először csak a kezemmel izgattam, majd a nyelvemmel. De Niallnak ez nem volt elég. Hajamat megfogta, és a számba tette az egész farkát. Öklendeztem, de nem érdekelte. Egy kis idő után már nem öklendeztem, és még élveztem is. Hirtelen felállított és egészen magához húzott.
- Nem a szádba fogok élvezni! Van arra jobb hely is! - vigyorgott kajánul. Meg sem tudtam szólalni, mert az ajkait az enyéimre nyomta, és nekidöntött a falnak. Fenekem megfogta, és óvatosan megemelt. Lábaimat a dereka köré fontam, kezeimmel a nyakába kapaszkodtam. Péniszével azonnal belém hatolt, meg sem várta, hogy megszokjam a méretét. Fájt. El sem tudom mondani, hogy mennyire. Nem voltam szűz, de Niall nagyon durván csinálta. Megéreztem Niall ondóját, majd utána én is elélveztem. Azt hittem, hogy ennyi, de Niall újra térdre utasított. Farka egy újjabb menetre készen állt. Kezeimmel a falnak támaszkodtam, és Niall újra belém hatolt. Felsikoltottam, mert nem a szokásos helyen volt a farka. Még sosem csináltam "úgy". Fájt, de tetszett.
- Mindjárt... - sóhajtottam.
- Együtt! - mondta, majd kicsit lassabban tolt. Gyengéden mozgott bennem, ami sokkal jobban bejött mint a durvább verzió. Ennek a hatására rögtön elélveztem és ezzel egyidőben Niall farka rántgatózni kezdett bennem, majd elélvezett. Párat még tolt levezetés képpen, majd kivette belőlem a férfiasságát. Felöltöztünk, és közben elgondolkoztam. Csak erre kellettem neki. Minek is lenne egy olyannal együtt mint én? Úgy érzem magam, mint akit kidobtak. Kihasználtan.
- Hé, várj! - fogta meg a csuklómat Niall, mielőtt még elmentem volna - Itt még nincs vége! Ma 5-kor itt találkozzunk! - mondta, majd lágyan megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése