2013. április 22., hétfő

Szülinapi meglepetés Harrynek 18+


Harryvel 2 éve vagyunk együtt. Jól emlékszem, a bandája koncertjén találkoztunk. Már elsőre is nagyon szimpatikus volt, és én nem úgy tekintettem rá, hogy ő Harry Styles hanem csak mint egy átlagos emberre.
Mivel hogy Harrynek most lesz a 19. szülinapja egy kis meglepetéssel készülök neki. Először egy partit szervezek, majd utána kettesben folytatjuk a bulit. Meghívtam a legjobb haverjait és persze Niallt, Zaynt, Louist és Liamet is. Mindenki megérkezett, és vártuk, hogy hazajöjjön Hazza. Hallottuk az ajtónyikorgást, mire mindenki előugrott.
- Meglepetééés! - kiáltottuk.
- Úristen! - mondta Harry és látszott rajta, hogy nagyon megvan lepődve.
- Boldog szülinapot- mentem oda hozzá, és adtam neki egy csókot. A fiúk megölelték egymást és ezután melléálltam, majd egyik kezével átkarolta a derekamat. Egy ideig beszélgettünk, felköszöntettük őt, majd sorba mentek el a meghívottak. Nem akartam nagy piás bulit csinálni, mert nekem még volt egy kis tervem Harryvel.
- Harry - súgtam a fülébe, amikor már csak pár ember volt a házban - Nekem még van egy kis meglepetésem - haraptam bele a számba. Kajánul vigyorgott, majd adott egy csókot.
Éppen egy kis vodkát öntöttem magamnak, amikor 2 kar körbefonja a derekamat.
- Na mi az a meglepetés? - búgja mély hangon.
Egy szempillantás alatt megfordulok, és szembe kerülök vele.
- Gyere utánam - kacsintok rá, majd elindulok a lépcsőn felfelé. Követ engem, és felérünk a hálóba. Ingjét megmarkolom, és magamhoz húzom. Ajkunk majdnem, hogy összeér, de nem csókolom meg. Érzem, ahogy fejét közelebb tolja, hogy megcsókoljon, de én ezt még nem akarom. Leültetem az ágyra, és elé térdelek. Ingjét lehámozom róla, és a felsőtestét puszikkal halmozom el. Amint lejjebb érek egy hangos sóhaj jön ki a száján. Nadrágját és boxerét leszedem róla, majd elém tárul a dudorodó kis "Harry".
-Hmm. valaki már nagyon beindult. - mondom
- Csodálkozol?
Farkát a kezeim közé veszem, majd azonnal szopni kezdem. Egy nagy mély nyögés hagyja el a száját. Először gyorsan szopom, majd lassan. Ezt így váltogattam, s közben a kezemmel izgattam a heréit. Harry belemarkolt a hajamba, jelezvén, hogy torkig kapjam be. Így is tettem.
- Uhhhhhh - nyögte Harry, és megéreztem a forró ondóját a számban, amit azonnal lenyeltem. Párszor még végignyaltam a péniszét, majd az ölébe ültem.
- Megörjítesz - súgja a fülembe.
- Tudom! - mosolyogtam. Miniruhámat leszedi rólam, és a kezeit a csiklóm felé irányítja, de megfogom a csuklóját és és azonnal elveszem onnan. Kérdően néz rám.
- Ma te vagy a szülinapos! - mondom neki, majd megcsókolom. Bugyimat félrehúzom, majd a farkát magamba helyezem. Felnyögünk, majd lassan mozogni kezdek rajta. Fenekemet megmarkolja, és úgy segít rá a mozgásomra. Ledöntöm az ágyra, majd lovaglóülésben tovább mozgok rajta. Hangosan nyögött, és láttam rajta hogy már közel van. Kínzás képpen hirtelen leszálltam róla, és az ágy elé léptem. Az ágy alól előveszek egy álló rudat, aminek talpa van. Magam elé teszem, majd sztriptíztáncolni kezdek. Hazza felül, és élvezettel nézi. Ajkaiba harap, majd megnyalja a száját.
- Úristen [T/N] ! Istennő vagy! - nyögte. Huncutan rámosolyogtam. Melltartóm még mindig rajtam volt, de azt is leszedtem magamról, pántjába haraptam és odadobtam neki.
- Hmmm... - belebújt a fejével a melltartómba.
- Hazza! - szóltam nevetve rá, majd odamentem hozzá és újra szopni kezdtem.
- Mindjárt elmegyek! - mondta Harry. Föláltam majd lefeküdtem az ágyra, és fölém mászott. Kezeivel a fejem mellett támasztotta magát, majd farkával nyolcasokat írt le a csiklómon. Erekcióját határozottan megfogtam és egyenesen magamba helyeztem. Lassan mozgott, de mindegyik lökésnél érintette a g-pontomat. Fenekébe markoltam, és gyorsabb tempóra váltott.
- ahhhh... [T/N] ... - hangján éreztem, hogy megint közel van hozzá. Ellöktem magamtól, majd a hátára fektettem és ráültem.
- És most Harry! Mivel szülinapod van, most akármit csinálhatsz velem. Mi az, amit mindig is kiakartál próbálni? - mondtam, miközben a felsőtestét simogattam.
- Nos.. - elpirul- hátulról! - mondta, majd kutyapózban helyezkedtem el az ágyon. Kicsit féltem ettől, mert még így nem csináltam, de ha ezt szeretné, akkor megteszem.
- Tudod nem kell, ha te nem akarod! - mondta. Válaszul csak odahajoltam hozzá és megcsókoltam. Péniszét párszor végighúzta "ott" hátul, majd belém hatolt. Nem volt olyan rossz, mint ahogy gondoltam. Fájt, de nem volt olyan rossz.
- Ohhh Harry! - nyögtem, amitől teljesen beindult, és egy nagyot csapott a fenekemre. Nem szokott ilyen durva lenni, de valahogy ez a csúcsra vitt.
- Harry! Harry! Harry! - sikítottam, s ő hangos nyögéssel belém élvezett. Párat még tolt rajtam, majd lefeküdtünk az ágyra.
- Ugye nem fájt annyira, amikor hátulról csináltam? - néz rám aggódóan.
- Kicsit, de nem volt rossz! - mondtam őszintén
- Szeretlek [T/N]! Köszönöm ezt a csodás szülinapot! - átölel, majd elalszunk egymás karjaiban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése