2013. augusztus 25., vasárnap

Lakatos Annamáriának Az enyém vagy! (Harry)



Harryvel már régóta jóban vagyunk sokszor mentünk már át egymáshoz és a szüleink is jóban voltak.Pár napja elmentünk bulizni és többet ittunk,ezért bevallottuk egymásnak az érzéseinket és kiderült,hogy szeretjük egymást már régóta.Így össze jöttünk.
Harry este meghívott magukhoz vacsorára avval a szándékkal,hogy majd ott jelenti be a szüleinek,hogy mi együtt vagyunk.Ezt én nem igazán tartottam jó ötletnek,mert meg voltam róla gyôzôdve,hogy Harry szülei még mindíg Taylort,Harry exét pártolják.
-Akkor ma este 8-kor.-adott egy csókot Harry a házunk ajtajában.
-Ott leszek.-intettem neki.
A délután gyorsan eltelt,amíg elkészültem.Megcsináltam a hajam,sminkem és felvettem egy csinos ruhát.Majd elindúltam Harryékhez.Becsöngettem és Harry hamarosan ki is nyitotta az ajtót.
-Szia baby...hú,de szexi valaki.-nézett végig rajtam és közelebb hajolt,hogy megcsókoljon.
-Meglátnak a szüleid.-toltam el magamtól.
-Nem érdekel.-válaszolta és behúzott a házba.
Szólt a szüleinek,hogy megérkeztem majd köszöntünk egymásnak és leütünk enni.
-Anya,apa szeretnék bejelenteni valamit!-kezdte Harry.
-Kibékültél Taylorral?-csillant fel édesanyja szeme.
-Nem,én...-nem tudta befejezni,mert belerúgtam a lábába.
-Harry csak kapott egy jó jegyet a suliban.-mondtam.
Nem akartam ezek után bejelenteni,hogy együtt vagyunk.Ránéztem Harryre,aki a tekintetével gyilkolni tudott volna.
-(T/N),eljönnél velem egy percre?-kérdezte Harry és már fel is állt az asztaltól és felhúzott engem is.
-Harry,hová mentek?-kérdezték a szülei.
-Csak el kell magyaráznom Annamáriának valami fontos dolgot.-válaszolta és már ki is húzott a konyhából,be a fürdôbe.
-Harry,ezt meg minek kellett?-kérdeztem.
-Neked minek kellett azt mondanod?-kérdezett vissza.
-A szüleid jobban örülnének Taylornak...
-Engem nem érdekel sem Taylor,sem a szüleim,sem senki más!-kiabált és bezárta az ajtót.
-De Harry...
-Nem!Most megjegyzed egy életre,hogy az enyém vagy!-mondta és nekilökött a falnak.
Ajkával letámadta a nyakam és már kezdte is kicipzározni a ruhám.Elakartam tolni magamtól,de lefogta a csuklóm.
-Hazudtál és ezért most megbüntetlek!-suttogta csábítóan a fülembe.
Megcsókolt és beleharapott alsó ajkamba.Levette rólam a ruhámat én pedig le akartam venni a pólóját,de még mindíg tartotta a csuklóm így magáról vette le és az övét is kikapcsolta és letolta nadrágját.Miközben nyakamon hagyott vörös szívás nyomokat kikapcsolta melltartóm.Levezette kezét hasamon majd mikor elérte bugyimat azon keresztül kezdett dörzsölni.Számat kisebb nyögések hagyták el.Nyakam harapdálta miközben levette a bugyim.Elengedte a kezem én pedig rögtön levettem bokszerét és mozgatni kezdtem méretes férfiasságán kezem,de Harry eltolta kezem.Ez szokatlan volt tôlle.Felemelt a fenekemnél fogva és belém tolta péniszét.Hátam nekitolta a hideg csempének és rögtön tolni kezdett gyors tempóban.Ajkamba harapva próbáltam visszatartani kiáltásaim.Sírni tudtam volna a fájdalomtól.De kis idô után már megszoktam méretét és még közelebb húztam magamhoz.Lábammal körbe öleltem csípőjét.Harry egyszer csak megállt,de nem húzta ki magát belôllem.Próbáltam megmozdítani csípôm,de Harry lefogta.
-Kérlek!-könyörögtem.
-Ki a te pasid?-kérdezte mosolyogva.
-Te.-válaszoltam.
-Hangosabban!
-Te!-mondtam újra.
Harry ekkor végre újra mozogni kezdett.
-Gyorsabban!-nyögtem és vállába kapaszkodtam.-Istenem Harry,én mindjárt elmegyek.
-Még várj!
Pár lökés után megéreztem férfiasságát rángatózni bennem így én is elengedtem orgazmusom és szinte egyszerre élveztünk el.Harry kihúzódott belôllem és letett a földre.
-Szeretlek!-puszilta meg fejem.
-Én is szeretlek!-válaszoltam.
Rendbe szedtük magunkat.Mikor visszamentünk vacsorázni.Harry szülei gyanakvó pillantásokat küldtek felénk.
-Annamária mondani szeretne valamit.-mondta Harry.
Vettem egy nagy levegôt és kimondtam.
-Én vagyok Harry barátnôje.
-De hát ez nagyszerű!-örvendezett Harry anyukája és felállt,hogy megöleljen.-Mindig azt beszéltük milyen jó lenne,ha Harry végre összejönne veled,mert már régóta ismeritek egymást.
-És Taylor?-kérdeztem meglepôdve.
-Csak féltékennyé akartunk vele tenni.Azt hittük,ha majd Taylort pártoljuk lesz Harrynek annyi esze,hogy összejön veled.
-Hát sikerült!-nevetett Harry és rám kacsintott.-Este megismételhetnénk a szobámban.-suttogta fülembe.

Remélem tetszik x
- Mrs.StyPayHorLikSon -

2 megjegyzés:

  1. Most találtam az oldalra és nagyon tetszik. :))) Várom a kövi sztorikat. :D

    VálaszTörlés
  2. :) Szia. Nagyon jó a blogod! :D Annyi észrevételem lenn, hogy ebben a történetben az elején úgy kezdet, hogy T/N majd hirtelen áttértél az Annamáriára. :) Amúgy imádom a történeteket és csak így tovább!

    VálaszTörlés