2013. augusztus 21., szerda

Kate-nek: Angolvizsga (Zayn)


Már 1 éve készültem erre a vizsgára. Éjjel-nappal csak tanultam, hogy jól sikerüljön. Azért jó nyelvérzékem van, de mégis voltak olyan dolgok, amik nem mentek bele a fejembe. De szerencsére ezt is sikerült rendesen megtanulnom.

A folyosón ülve vártam, hogy végre bemehessek. Ujjaimat kezdem birizgálni az idegességtől. 
Végül végre kijön a másik vizsgázó, és engem szólítanak. Felállok, majd elindulok be a terembe.
Becsukom magam mögött az ajtót, majd megfordulok. Na ne!
Egy 20 év körüli írtó helyes fiú ül az asztalnál. Lassan odasétálok, majd leülök az asztal előtti székre.
- Good morning! - köszönök neki, mivel reggel van. 
- Good morning! - köszön vissza. Angol kiejtése teljesen elvarázsol, még sosem találkoztam ilyen emberrel, aki így beszél.
- So - mondja, majd ránéz a lapjaira - What's your name?
Szépen elmondom neki a nevem, majd felemeli a fejét. Végignéz, majd megszólal:
- You're very pretty!
Mondatától kicsit meglepődök, de már is levesz a lábamról. 
Hirtelen feláll, majd a hátam mögém lép. Hajamat megsimítja és az egyik oldalra tűri. Váratlanul megérzem a telt ajkait a nyakamon.
- Hey! - szólok - But... what are you doing? - kérdezem meglepetten.
Nem mond semmit se, csak tovább folytatja. Nem tagadom, élvezem a helyzetet, ezért én is bevetem magam egy kicsit.

Egy gyors mozdulattal felállok, majd felé fordulok, és nekidőlök az asztalnak. Nyakkendőjét megfogom, majd közelebb húzom magamhoz. Amint a teste hozzám ér, abban a pillanatban megérzem az ágyékát. Nagy levegőt veszek, kicsit megijedek méretes farka érzése miatt. 
- You don't have to worry! - nyugtat, majd az egyik kezével megérinti az arcomat - It won't hurt! - teszi hozzá. És abban a pillanatban tudtam, hogy az övé leszek. Nem tiltakoztam, én is úgy, annyira akartam, mint Ő.
Feje elkezd közeledni felém, és mire észhez térek már egy hatalmas csókcsatában találom magam. Nagyon szenvedélyesen csókol, még sosem volt dolgom ilyen pasival.

Testhez simuló szoknyámat feljebb húzza, majd a vékony bugyimon keresztül dörzsölni kezd.
Lábaimat kisebb terpeszbe rakom, hogy jobban tudjon kényeztetni. Csókcsatánkat egy pillanatra abbahagyja, majd megnyalja 2 ujját. A vékony ruhadarabot félrehúzva párszor megsimítja a már nedves csiklómat, majd óvatosan belém hatol a 2 vastag ujjával. Ujjai teljesen belém kerülnek, mire én egy nyögéssel hátradöntöm a fejem. Ki-be pumpál, miközben a nyakamat csókokkal lepi el. Egyre gyorsabban kezdem venni a levegőt, érzem, hogy mindjárt elmegyek. Ezt ő is észreveszi, abbahagyja a nyakam kényeztetését, és csak az ujjaira figyel. Gyorsabb tempóra vált, és a fél szememmel látom, hogy engem figyel. Abban a pillanatban elmegyek, és közben ő élvezettel figyeli, amint a csúcson vagyok. Élvezi azt nézni, hogy mit váltott ki belőlem.
Ujjai kicsúsznak belőlem, majd lenyalja őket. Kaján vigyor ül ki az arcomra, amint megfogom a nadrágján keresztül a péniszét. Lassan simogatni kezdem, amit szemmel láthatóan élvez. Nem is habozok többet, nekidöntöm az asztalnak, letérdelek, majd egy gyors mozdulattal lehúzom a gatyáját a boxerével együtt. Méretes farka láttán kicsit megijedek, de gyorsan visszanyerem a bátorságom. Még nem nagyon csináltam ilyet. Farkát kezembe veszem, néhányszor végighúzom rajta az ujjaim, majd bekapom a tetejét. Nyelvemmel körkörös mozdulatokkal ingerlem pénisze tetejét. Hajamba túr, miután egy hangos sóhaj hagyja el a száját. Reakciója magabiztosabbá tesz, és bekapom az egész férfiasságát, mire becsukja a szemeit és hátrahajtja a fejét. Látván, hogy élvezi, tovább csinálom ezt.
Látom, hogy közel van, ezért még egyszer megnyalom a farkát, majd elengedem. Kicsit értetlenül néz, de rájön, hogy miért csináltam.

Felállok, majd ráülök az asztalra. Nadrágjából elővesz egy óvszert, amit felhúz a péniszére. Lábaimat szétnyitja, majd lassan belém hatol. Egy kicsit fáj, de ezt az érzést gyorsan átváltotta az élvezet. Kezeit a térdeimen tartja, néha hátrébb tolja vele a lábam, hogy jobban belém tudjon hatolni.
Minden egyes tolásánál pénisze teljesen belém kerül, így folyamatosan érinti a G-pontomat. Néha megszakítja a szemkontaktust, de csakis akkor, amikor csókot ad.
- Oh yes - nyögöm, amint érzem, hogy hamarosan elmegyek - Faster - lihegem, és így is tesz. Felgyorsít, és pár lökés után megérzem az alhasamban azt a csodálatos érzést. Ezzel egy időben farka rángatózni kezd.
- Oh fuck - mondja halkan, miközben ő is elmegy.

Miután kivette belőlem férfiasságát, kidobta a használt óvszert, majd rendesen visszaöltöztünk.
- Thank you - mondta, majd kacsintott egyet.
- Thank you too - válaszoltam huncutan, majd a kilincset lenyomva kimentem a szobából.

Nem is kell mondanom, hogy természetesen maximális ponttal átmentem, és már alig várom a következő vizsgát.

Remélem tetszett xx
~Mrs.Horan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése