2013. augusztus 6., kedd

B. Vaninak Könyvtárban (Harry)







Egész jó tanúló voltam,ezért az osztályfônököm rám bízott egy feladatot.Az egyik évfolyam társam kellett korrepetálnom,mert együtt járunk matekra.A fiút Harrynek hívják és nem igazán kedvelik a tanárok.Rossz tanúló,sokszor hiányzik órákról és vissza beszél a tanároknak.Egy kicsit félek ettôl az egésztôl,még soha nem tanítottam matekot senkinek,fôlleg nem egy ilyen jó pasinak,mint Harry.Eddig szinte nem is beszéltem vele,talán csak köszöntünk egymásnak.A sok lány közül biztos nem engem választana,talán csak strébernek fog nézni.Az ofô azt mondta 3-kor találkozzunk az iskola könyvtárba.Amikor megérkeztem a könyvtáros nô azt mondta pár perc és vissza jön,ezért csak ledobtam a táskám és felültem az egyik padra.Már elmúlt negyed négy és sehol senki.Talán elfelejtette vagy esze ágában sincs matekozni.Hát akkor nem fogok itt várni reggelig.Felkaptam a táskám és leoltottam a villanyt.Már épp az ajtót nyitottam volna ki,amikor meghallottam egy mély hangot. 
-Még a tanúlás elôtt lelépnél?!-kérdezte és bejött az ajtón engem pedig maga után húzott vissza a könyvtárba. 
Harry volt az.Mint mindíg most is tökéletesen nézett ki.Felült az asztalra én pedig mellé.Elôvettem a könyvem és ránéztem Harryre,aki iszonyatosan szexisen nézett ki így a padon ülve.Ahogy szűk pólóját átlátszott izmos felsô teste.Beleharaptam ajkamba. 
-Látom te sem akarsz matekozni.-kacsintott és kivette a könyvet a kezembôl. 
Eldobta maga mögé,de mielôtt még bármit is szólhattam volna Harry megfogta a tarkóm és magához húzott egy hosszú csókra.Megfogta a kezem és lesegített az asztalról.Nekidöntött az egyik könyves polcnak,amirôl le is esett pár könyv és sietôsen levette a pólóm. 
-Várj.A könyvtáros azt mondta visszajön és...-kezdtem bele,de Harry mutató újját a számra tette. 
-Shh.Amikor én jöttem be a suliba ô akkor ment ki.

Elkezdte szívogatni a nyakam miközben én lehúztam róla pólóját.Visszatolt a pad elé.Lehúzta a nadrágom és a melltartóm is kikapcsolta egy gyors mozdulattal.Felültetett a padra és lehúzta a bugyim.Megcsókolt miközben a csiklóm simogatta majd hirtelen feldugta két újját és pumpálni kezdett.Belenyögtem csókunkba.Harry a nyakamon,mellemen,hasamon haladt végig fejével egészen a legérzékenyebb pontomig.Megéreztem nyelvét,amire még hangosabbakat kezdtem nyögni.Már majdnem elmentem,de Harry abbahagyta.Leszálltam a padról és elkezdtem lehúzni Harry nadrágját.Boxerja már túl szűkösnek bizonyúlt,ezért attól is gyorsan megszabadítottam.Megláttam óriási férfiasságát,de nem bámúltam sokáig.Bekaptam belôlle annyit,amennyit csak tudtam és mozgatni kezdtem a fejem.Harry beletúrt a hajamba és néha egy nagyobb nyögés hagyta el száját.Már nem sok kellett neki,de megfogta a fejem és elhúzta onnan. -Na elég a kínzásból baby.-mosolygott és neki döntött a padnak,ami elôtt álltam. 
Szétnyitotta lábaim és lassan belém tolta férfiasságát.Várt egy picit,hogy szokjam méretét,majd amikor megcsókóltam ôrületes tempóval tolni kezdett.Beleharaptam ajkamba,hogy visszafojtsak néhány hangosabb nyögést. 
-Mond a nevem amikor elmész.-suttogta a fülembe. Már nem kellett sok és,amikor belemarkolt a fenekembe már nem bírtam tovább. 
-Istenem Harry!-kiáltottam és végog karmoltam hátát. 
Megéreztem,ahogy férfiassága rángatózik,ahogy belém élvez.Tett még pár levezetô lökést majd kihúzta magát belôlem. 
-Hát ez eszméletlen volt.-mondta fáradtan. 
-Szerintem is.-mosolyogtam. Ekkor meghallottuk,ahogy nyitódik az ajtó,ezért gyorsan magunkra kapkodtuk a ruhánkat.Kipirultam álltunk a könyvtáros nô elôtt,aki épp akkor ért be az ajtón.Először csak engem látott meg. -Maga meg mit csinál itt?-kérdezte nagy szemekkel. -Csak engem korrepetált és máskor is megtehetné,mert nagyon jó tanár.-jött oda Harry és megfogta a kezem.


-Á Styles,tudhattam volna.Legközelebb inkább otthon korrepetállják egymást. Nevetve kimentünk az ajtón. -Igaza van,folytathatnánk otthon.-mondta Harry komolyan én pedig bólintottam és elindúltunk haza. (Folytatást rátok bízom)


Remélem tetszett xx - Mrs.StyPayHorLikSon -

8 megjegyzés:

  1. Kaphatnák egy Harry-t? Már kértem ,de még mindig nem kaptam meg :(

    VálaszTörlés
  2. Tudom sokan kernek toletek es a helyzet az hogy most en is igy pofalanul egy harry-t ha lehet :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is kérhetek ? :) Ha igen akkor egy Niallest szeretnék :) Én tudok várni :) Megértelek titeket . :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó<3. <3de am hány éves vagyO:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)

    VálaszTörlés