2013. szeptember 4., szerda

Bajó Abigélnek: Interjú 18+ (Niall)

Nemrég kaptam állást az egyik újságnál, ahol cikkeket kell írnom a szintén fiatal olvasóknak. Az első feladatot rögtön rám bízta a főnök, meg kell hogy interjúvolnom a One Direction egyik tagját, Niallt. Kicsit izgulok, hiszen ez az első komoly munkám, amit most el kell végeznem. Na meg természetesen Niall miatt is izgulok, mivel egy nagyon tehetséges énekessel fogok beszélni, akiért lányok milliói rajonganak. Mások biztos elájulnának, ha személyesen találkoznának vele, de én megpróbálok normálisan viselkedni.

A szállodában a szobájához érve a biztonsági őrök azonnal megállítottak.
- [T/N] vagyok - mondom kicsit megszeppenve - Az interjú miatt jöttem.
Az őrök egymásra néznek, majd újra felém és bólintanak egyet. Kinyitják nekem az ajtót, majd bemegyek.
Beérve egy általános szobát pillantok meg. Néhány ruha a kanapén, újságok az asztalon, és persze sok elektronikai eszköz.
Hirtelen Niall ront ki az egyik szobából, majd kicsit megijed, amint meglát engem.
- Hello - mondom neki, majd közelebb megyek hozzá, hogy kezet rázzunk - [T/N], a Londoni ifjúsági magazintól - bemutatkozok.
- Szia! - köszön vissza, majd kezet rázunk - Ugye nem gond, ha tegezlek?
- Dehogyis! - mondom határozottan.
- Bocsánat, de teljesen kiment a fejemből, hogy jössz - magyarázkodik, miközben a hajába túr - De most van egy szabad órám, szóval gyere, ülj le - mutat a kanapéra, majd mind a ketten leülünk egymás mellé.
A jegyzeteimet elővéve elkezdtem kérdezni őt. Nagyon jól ment minden, szerintem a főnök meg lesz velem elégedve. Niall nagyon kedvesen válaszolt, még ha néha volt olyan téma is, aminek biztos, hogy nem nagyon örült.
- Még pár kérdés a magánéleteddel kapcsolatban... - kezdek bele - Van most olyan lány, aki esélyes nálad?
Kicsit elgondolkozik, majd megszólal.
- Igen, ezt határozottan mondhatom. 15 perce ismerem, de nagyon szimpatikus és gyönyörű lány. Nem tudom, hogy ő mit érez, de én nagyon szívesen megismerném közelebbről is!
Szavai hallatán azonnal felnézek.
- Komolyan? - tágra nyílt szemekkel nézek rá. Alig hiszem el, hogy ezt mondja.
- Igen - válaszolja a szemembe nézve a gyönyörű tengerkék szemeivel.
- Ohh - mosolyodva lehajtom a fejem, de egy szempillantás alatt felemeli a kezével, hogy újra a szemembe nézhessen.
Teljesen elveszek a szemeiben, és hirtelen azon kapom magam, hogy ajkai hozzám érnek, megcsókol, miközben kezeivel megérinti az arcomat. Alig tudom elhinni, hogy ez történik velem. Amikor beléptem az ajtón azt hittem, hogy csak egy egyszerű interjú lesz.

A csók hevében a hajába túrok, ő pedig a fenekemet megemelve az ölébe ültet. Szenvedélyesen csókoljuk egymást, majd hirtelen megérzem a nadrágján keresztül a dudorodó férfiasságát. Kicsit megszeppenek, és nyögök egyet. Ajkait leválasztja az enyéimről, majd kérdően rám néz.
- Akarod?
Gondolkozás nélkül határozottan bólintok, és újra megcsókolom.
- Biztos?
- Sosem voltam még semmiben sem ilyen biztos - válaszolom, mire elmosolyodik és most ő ad egy édes csókot. Pólóm alját megfogva lehúzza rólam a ruhadarabot. Fekete, csipkés melltartómat hátul kikapcsolja, majd egy gyors mozdulattal leveszi, és ledobja a földre. Kezei közé veszi a melleimet, majd masszírozni kezdi őket. Lágyan, de mégis izgatóan kényeztet a hatalmas kezeivel.
Kínzás képen elkezdek mozogni rajta, körkörös mozdulatokat teszek a csípőmmel.
- Ah, ne kínozz - nyögi a fejét hátrahajtva. Végül az öléből kimászva letérdelek a két lába közé és elkezdem kigombolni a nadrágját. Amint lekerül a boxere is, kicsit megrémülök a nagy farka láttán, de jól tudom, hogy nem állhatok meg. Akarom őt. Nem ijedhetek meg.
- Nem szeretnélek kényszeríteni - aggódóan rám néz. Péniszét megfogom, miközben végig rajta tartom a szemem. Egy gyors mozdulattal bekapom a merev szerszámát. Kicsit öklendezek, de nem foglalkozok vele.
Pólója alatt elkezdem simogatni kidolgozott felsőtestét, amit láthatóan eléggé élvez is. Miközben a számmal kényeztetem, leveszi a pólóját.
Nyögései egyre intenzívebbek lesznek, és tudom, hogy elfog menni. Nem is húzom tovább az időt, gyorsabban kezdem el mozgatni a farkát a számban, és váratlanul megérzem a meleg ondóját a számban. Küszködve, de lenyelem.
Miután elélvez, felhúz magához, majd ad egy csókot. Lefektet a kanapéra, majd rám veti magát.
Mellemet megnyalja párszor, de utána megy is lejjebb, a lényeghez. Farmeromat lehúzza rólam, terpeszbe teszi a lábaimat, majd közéjük térdel. Ujját néhányszor végighúzza a bugyimon, majd a ruhadarabot félrehúzva megnyalja a csiklómat. Nyelve megérzésére a hátam ívbe feszül, kezeim ökölbe szorulnak.
1 ujját bekapja, majd miután benyálazta belém vezeti. Ujja folyamatosan mozog bennem és közben egy dologra összpontosít. A csiklómra.

Nyelve gyorsabban mozog, és érzem, hogy el fogok menni. Már éppen megérzem az alhasamban azt az érzést, de hirtelen Niall abbahagyja.
- Lehet hogy én elmentem, de te nem fogsz most! - mondja huncutan. Szavai hallatán elmosolyodok, majd kezeit megfogva magamhoz húzom, hogy adjak neki egy csókot.
Bugyimat leveszi, és az újra akció képes farkával rögtön a bejáratomhoz helyezkedik. Péniszét párszor végighúzza a csiklómon, majd lassan belém vezeti magát, mire az ajkamba harapok.
Miután már megszoktam a méretét, gyorsabban kezd bennem mozogni. A szoba a nyögéseinktől zeng. Azért remélem, hogy a biztonsági őrök nem  hallják...
Néhányszor lehajol hozzám, hogy csókot adjon, és így csak ezzel szakítja meg a szemkontaktust.
Szívverésem már nagyon felgyorsult, hamarosan elélvezek.
- Én mindjárt.. - nyögöm.
- Én is - válaszolja, majd tövig tolja a péniszét és ismét megérzem a kilövellő ondóját. Ennek a hatására én sem bírom tovább és egy pillanat alatt a mennyekben érzem magam.

Niall ad egy csókot, majd elkezdünk felöltözni. Már éppen megfognám a cuccaimat, amikor hirtelen megfogja a csuklóm.
- Ezt inkább ne írd bele az újságba - mondja kaján vigyorral.
- Nem fogom - mondom az ajkamat harapdálva.
- Szóval... - kezd bele - Eljönnél velem egy randira? - kérdezi mire határozottan bólintok - 7-re érted megyek! - mondja mosolyogva.
Természetes megadtam Niallnak a címemet, és azonnal távoztam is. Az őrök láttán kicsit elpirultam, de nem foglalkozva velük hazamentem és készültem a randimra.

A folytatást rátok bízom! ;)
Remélem tetszett xx
~Mrs.Horan

8 megjegyzés:

  1. Ezerszer is köszönöm. Nagyon jó lett! Mostantól ez lesz a kedvencem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egyszer nincs mit!:) Örülök, hogy tetszik!:)

      Törlés
  2. Imádom ezt a blogot! Ma kezdtem el olvasni, de imádom! Ahogy leírsz mindent, érzem magamon a kezét a srácnak akiről éppen szól. Melegséggel töltenek el a történeteid!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, annyira jó ezt hallani, hogy ilyen hatással vannak rád a történeteim! Örülök, hogy megtaláltad a blogot, és hogy már is imádod!:)

      Törlés
  3. irtatok mar duosat 2+1 eset? :)Narrynak nagyon orulnek lecccci kaphatok egyet (18+ es durva)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem írtunk:) kaphatsz, de várnod kell rá, mivel nagyon sokan kértek még előtted!

      Törlés
  4. Nagyon jó lett!! Egy ór alatt 18-at is elolvastam d ez a kedvencem! Kérhetek egy Niallosat? Erre a névre: M. Milla! Előre is köszönöm!;-);-);-);-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :) Jelenleg szünetel a kérés, de amint újra megnyitjuk, kérhetsz! :)

      Törlés