2013. augusztus 20., kedd

Bellának Elsô talákozás (Louis)

- A barátnôd kérte neked ezt a sztorit:) Remélem tetszik! -



Pár barátnômmel elmentem bulizni.A táncparkett közepén táncoltunk a jobbnál-jobb számokra.Egy ideje már táncoltunk mikor valaki pillantását magamon éreztem.
-Egy helyes pasi téged bámúl.-súgta fülembe egyik barátnôm.
Meglepôdve fordultam meg és megpillantottam ôt.Az italos pultnál ül,Egyik karjával a bár pultra támaszkodott.Szűk pólója és farmerja tökéletesen állt rajta.Gyönyörű kék szemeit az enyémbe fúrta és elmosolyodott.Megfordultam és tovább táncoltunk.
-Most meg mit csinálsz?-kérdezte a barátnôm.
-Ha akar valamit majd idejön.-nevettem és reménykedtem benne,hogy tényleg így lesz.
Nem kellett sokáig várnom.Kis idô után egy kezet éreztem meg csípômön.Megfordultam és ugyanavval a szikrázó szempárral találtam szemben magam,mint pár perccel ezelôtt.Mielôtt még bármit is mondhattam volna az ismeretlen fiú csak úgy minden szó nélkül lesmárolt.Elöször próbáltam eltolni magamtól,de olyan jól csókolt,hogy én húztam magahoz közelebb.Legevô hiányában elváltunk a fiú pedig rám mosolygott.
-Louis vagyok és bocsi,de nem bírok magammal.-nevetett.
-Én Bella vagyok.-mutatkoztam be.
Louis lehajolt és belecsókolt a nyakamba.Elkezdte szívogatni piros foltokat hagyva maga után.Egy kissebb nyögés kiszaladt a számon.Louis csípôjét az enyémhez nyomta így megéreztem merevedését.
-Kérlek gyere velem!-mondta határozottan így inkább parancsolásnak hangzott.
Meg sem várta a válaszom.Megfogta a csuklóm és a kijárat felé kezdett húzni.Nem volt idôm ellenkezni,de nem is akartam.Kiértünk az épületbôl.
-Hová megyünk?-kérdeztem.
Louis gondolkozott majd rávágta.
-A kocsimba.
Lassan el is értük az említett helyet.Egy sötétebb utcában parkolt.Louis kinyitotta a hátsó ajtót és belökött rajta.Egybôl fölém mászott és folytatta a nyakam harapdálását.
Lehúzta magáról a pólóját és az én ruhám is lerángatta rólam.Lehúztam magamhoz egy csókra és végig futtatam ujjaim tökéletes felsôtestén.

Megálltam a nadrágja felett majd azt is elkezdtem lehúzni róla.

Mikor már lekerült a gatyája bokszeron keresztül kezdtem el simogatni és rámarkoltam férfiasságára.Louis száját egy nyögés hagyta el.
-Ne szórakozz már!-szólt rám,mire lehúztam a fekete bokszert is róla és az elsô ülésre dobtam.
Felmásztam és megcsókoltam Louist,aki kezemet rátette férfiasságára ezért újra megmarkoltam majd mozgatni kezdtem rajta ujjaim.Louis kikapcsolta melltartóm és masszírozni kezdte melleim.Elhúzódtam tôlle és fejemmel lentebb haladtam.Elvettem kezem merevedésérôl,de mielôtt Louis szóvá tehette volna lehajtottam a fejem és bekaptam belôle annyit,amennyi a számba fért belôle.Louis beletúrt a hajamba és közelebb húzott magához.Már éreztem,hogy nem sok kell neki,de ekkor eltolta a fejem és a hátamra döntött.Félretolta a bugyimat és feldugta két ujját.Rögtön mozgatni kezdte ôket,de hamar megunta és egy villámgyors mozdulattal lehámozta bugyimat.Visszamászott felém és elhelyezkedett mielôtt belém döfte férfiasságát.Egy halk sikítás hagyta el torkom,de Louis nem foglalkozott vele,rögtön mozogni kezdett bennem.Könnyek mardosták a szemem,de hamar megszoktam Louis erôs lökéseit.A nyakam szívogatta én pedig felsôtestét karmolásztam.Folyamatosan gyorsított majd lassított a tempón.Csípôm felemeltem és a nyaka köré kulcsoltam kezem így még közelebb húzva magamhoz a kis helyen.Louis férfias nyögései és az én egyre hangosodó nyögdécseléseim töltötték be az egész utcát.
-Louis,én már annyira közel vagyok.-túrtam hajába.
-Én is Bella!-ejtette ki nehezen.
Pár mélyebb lökés után lassúbbak következtek.
Louis beleharapott az ajkába és visszatartott egy hangos kiáltást.
-Most!-mondta hangosan és belém élvezett.
Ahogy megéreztem meleg nedvét és a látvány,ahogy Louis elélvezett engem is azonnal a csúcsra repített.
Louis kihúzódott belôllem és lassan fel ült.Elôkereste ruháit és én is így tettem az
enyémekkel.Hangtalanul felöltöztünk nekem pedig azon járt az eszem mi van,ha többet nem látom Louist.Mikor rendbe szedtük magunk az ajtóra tettem a kezem.
-Hát akkor szia és köszi az estét!-mosolyogtam rá és lenyomtam a nyitó gombot.
-Szia.-köszönt el ô is elgondolkozva.-Öö...várj Bella!Mi lenne,ha haza vinnélek és út közben beszélgetnénk?-vetette fel az ötletet.
-Az jó lenne!-válaszoltam boldogan.
Talán ez nem is egy egy éjszakás kaland lesz...remélem

- Mrs.StyPayHorLikSon - 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jooooo :-):-):-):-)
    Kérhetek egy Zayneset
    V. Dóri
    Elöre is Kösziiiiii

    VálaszTörlés