2013. augusztus 4., vasárnap

Kovács Petronellának: Gyorshajtás (Liam)

Végre lejárt a műszakom és haza mehetek. Mivel most a kolléga szabadságon van, ezért a főnök több munkát bíz ránk, amit nem lehet 8 óra alatt elvégezni. A napokban mindig este megyek haza, és mire haza érek, mindig elfáradok a vezetés után. Ma sem történt másképp.
Alig vannak a főúton, de mégis úgy érzem, hogy inkább lerövidítem az utat egy olyan utcán, ami által gyorsabban hazajutok. Tudom, tipikus... A filmekben ilyenkor történnek rablások, halálesetek, de ez egyáltalán nem olyan környék. Ilyen itt sose történik.

Kicsit rányomtam a gázra, de nem aggódok, mert errefelé nincs rendőr. Már majdnem kiértem a főútra, amikor hirtelen meghallottam egy rendőri szirénát. Ó a fenébe! Már csak ez hiányzott. Lelassítok, majd megállok a kocsival. A visszapillantó tükörben látom, amint egy egyenruhás férfi kiszáll a rendőrautóból, majd felém közeledik. Amint ideér, kopog egyet az ablakon, mire én lehúzom az ablakot.
- Elnézést biztosúr - kezdek bele a magyarázkodásba, majd ránézek - De... - folytatnám, ám nem tudom befejezni a mondatomat. Még álmomba sem hittem volna, hogy valaha ilyen rendőrrel találkozok. Egy iszonyatosan dögös, korombeli fiú várja a magyarázatomat, hogy miért mentem gyorsan.
 - Kérem a jogosítványát! - mondja, majd azonnal előszedem a táskámból az iratot, és átadom neki. Áttanulmányozza, majd visszaadja.
- Szálljon ki! - kapom az újabb utasítást, mire gondolkozás nélkül megcsinálom a kérését. A motorháztető mellé kell állnom. Parancsára a tarkómra kell tennem a kezem, lábaimat kisebb terpeszbe kell helyeznem. Kezeivel elkezd megmotozni. Először a felsőtestemmel kezdi, majd az alsótestemmel. Amint végez, hátrébb lép, majd szemügyre vesz.
- Kénytelen vagyok megbüntetni! - mondja nyugodt hangon - De elkerülhetjük a pénzes megoldást... - mondja kicsit kaján mosollyal.
- És mégis mire gondol? - kérdezem miközben biztosra tudom, hogy mit akar csinálni. Lassan közelebb lép, majd egy gyors mozdulattal magához ránt. Testünk minden porcikája egymáshoz ér és valamilyen furcsa módon számomra ez nagyon jó és különös érzés.
Minden gondolkozás nélkül megcsókoljuk egymást és nagy csókcsatába kezdünk. Kezei a combomon pihennek, de egyszer csak elindulnak fölfelé az oldalam mentén, majd bemennek a pólóm alá. Hatalmas kezeivel simogatja a felsőtestem, majd egy gyors mozdulattal leszedi rólam a felsőt. Szoknyámat lehúzza rólam, majd felültet a motorháztetőre. Lábaimat terpeszbe nyitja, majd beáll közéjük. Szenvedélyes csókokat ad a számra, majd a nyakamon át halad lefelé. Mellem környékére apró csókokat ad, de nem veszi le a melltartómat.
Amint a bugyimhoz ér, egy kicsit letérdel, majd rögtön nekikezd a kényeztetésemnek. A vékony ruhadarabot félrehúzva nyelve azonnal akcióba lendül. Körkörösen mozgatva a nyelvét egyre közelebb kerülök az orgazmusomhoz. Egyik ujjával megsimítja párszor a csiklómat, majd lassan belém vezeti vastag mutatóujját. Ki-be húzza, miközben nyelve folyamatosan mozog. Nem is kell sok, hamar elmegyek. Leszállok a kocsiról, majd egy forró csókot ad.

Nekidől a kocsi szélének, és elkezdi kigombolni a nadrágját. Tudom, hogy mit kell tennem, ezért rögtön letérdelek elé, és most már átveszem az irányítást. Gatyáját és bokszerét térdig lehúzom, majd kezembe veszem méretes péniszét. Párszor végighúzom rajta a kezem, majd egy gyors mozdulattal bekapom. Hangos nyögés hagyja el a száját, majd gyengén belemarkol a hajamba.
Míg a férfiassága a számban van, addig a kezemmel a végigsimítom kidolgozott felsőtestét. Hátradöntött fejjel élvezi, ahogy kényeztetem.

Egy kis idő múlva váratlanul megfogja a péniszét, kiveszi a számból majd felállít. Kicsit értetlenül nézek rá, hiszen alig foglalkoztam vele, de biztos, hogy már elege lett a kínzásból.
- Most jöjjön az akció! - mondja szexin, majd ismét felültet a motorháztetőre. Lábaimat megint terpeszbe teszi, majd lassan belém hatol. Még életemben nem volt dolgom ilyen pasival, akinek ekkora...
Nem annyira fáj, mert már kellően benedvesedtem, és ez így még különlegesebbé teszi ezt a helyzetet.

Farka könnyedén mozog bennem, minden lökéssel érinti a g-pontomat. Ujjával néha elkezdi dörzsölni a csiklómat, hogy még élvezetesebb legyen számomra.
Egyre gyorsabban veszi a levegőt, és ezzel együtt gyorsabban lök, és tudom, hogy mindjárt elmegy. Már nem kell sok, és én is mindjárt a csúcson leszek.
Ujját újra a csiklómhoz teszi, majd megérzem amint a farka rángatózni kezd bennem. Ez azonnal a csúcsra visz, és én is elélvezek.  
Levezetésképpen párat még tol rajtam, számra apró csókokat ad. Nedves, izzadt hajába túrok, és utána még egy utolsó csókot ad, majd kiveszi belőlem a férfiasságát.

Mind a ketten felöltözünk, rendbe szedjük magunkat.
Már éppen ülnék be a kocsiba, amikor hirtelen megfogja a csuklóm, majd magához ránt.
- Ha máskor is gyorsan megy, akkor hívjon! - mondja teljesen az arcomba bújva.
- Úgy lesz - mondom, majd megnézem az ingjén lévő névtáblát - Liam biztosúr!
Elmosolyodik, majd elenged. Még egy utolsó pillantást veszünk egymásra, majd beülünk a kocsiba, és távozunk.

Remélem tetszett! xx
~Mrs.Horan

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett!!♥ Ez az egyik kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén nekem is ez a kedvencem azok közül, amiket írtam!:) Köszönöm:)♥

      Törlés