2013. augusztus 9., péntek

Lovas Flórának A haverom ágyában (Louis)



Louissal a barátommal már lassan 3 hónapja 'boldogítjuk' egymást.Szerencsére nagyon jól megvagyunk veszekedés nélkül.Úgy érzem Lou a másik felem.Sokszor megnevettet és mindíg elô tud állni valami új dologgal.Így a kapcsolatunk soha nem unalmas.Már egyszer le is feküdtünk szóval a kapcsolatunk teljesnek mondható.Este felé járt az idô én pedig átmentem Louishoz.Épp egy filmet kerestünk,amit megnézhetnénk,amikor csörgött Louis mobilja.Nem figyeltem a beszélgetésre,csak a DVD-k között keresgéltem tovább. 
-Ma este nem nézünk filmet .......-hallottam meg Louis hangját magam mellôl. 
-Hát mit csinálunk?-kérdeztem izgatottan. 
-Tudod,meséltem már a haveromról Harryrôl és azt hiszem már találkoztatok is,szuper bulikat szokott csinálni és meghívott minket is. 
Behúzott a szobába és keresgélt a ruhák között,mert csak egy boxer és egy póló volt rajta. 
-Nem is tudom.Nekem nem igazán van most kedvem bulizni. 
-Naa,menjünk drágám.-nézett rám azokkal a mese szép szemeivel. 
-Jajj Lou,mondtam már,hogy ne nézz így...jól van menjünk. 
Erre elmosolyodott.Már csak ezért a mosolyért megérte.Talán túl könnyen meg gyôz,de hát szerelmes vagyok ebbe a fiúba.Louis hamar elkészűlt.Beültünk a kocsiba,de Harry háza elôtt még hazaugrottunk valami ruháért.Egy kék miniruhát választottam.Ez Louis egyik kedvence. 
-Gyönyörű vagy!-nézett végig rajtam elismerôen. 
-Köszi!-pirultam el. 
Hamar odaértünk a buli helyszínre és egyben Harry házához.A zene hangosan szólt és néhány ember már az elején jól leitta magát.Na ezért nem akartam én bulizni.Úgy is mindíg az lesz a vége,hogy nem emlékszünk semmire.Amikor beértünk az egyik kedvenc zeném szólt és akaratlanúl is táncolni kezdtem.A csípôm a zene ritmusára mozgattam.Louis odajött hozzám és magához húzott egy csókra.

-Annyira szexi vagy,hogy azt el nem tudom mondani.-suttogta a fülembe. 
Kezeit a combomra helyezte és úgy táncoltam tovább. 
-Jobban tennéd,ha abba hagynád,mert megôrülök.-harapott az alsó ajkába. 
Elöszőr nem értettem mirôl beszél,de minden kivilágosodott mikor csipôjét az enyémnek nyomta és megéreztem a 'kis Louist'. 
-Annyira akarlak .......-suttogta a nyakam szívogatva. 
-Én mondtam,hogy ne jöjjünk el.-mosolyogtam. 
-Gyere velem.-fogta meg a csuklóm és húzott maga után. 
-De hová?-néztem rá értetlenűl,de nem válaszolt,csak ment fel a lépcsôn velem együtt.
Amikor elértünk egy folyosóra Lou körbenézett majd benyitott az egyik ajtón.Behúzott és elmosolyodott,mikor látta üres a szoba.Azt hiszem egyszer már jártam itt...Megvan,ez Harry szobája.A legutóbbi bulin ismertem meg Harryt és ô mutatta még meg a házat.Louis elkezdett az ágy felé húzni és ledöntött rá.Végigcsókólta az állam majd elért a számhoz.De amikor keze a ruhám cipzárjánál kalandozott eltoltam magamtól ô pedig értetlenűl nézett rám. 
-Lou,ez mégis csak Harry szobája és... 
-Nyugi ....... Harry is kölcsön vette már párszor az én szobám. 
Talán csak egy picivel lettem nyugodtabb.Mi van,ha benyit valaki?Vagy pont Harry?Lehet,hogy épp ô akar felhozni valakit. 
-Lazítsd baby.-kuncogott Louis és visszatért ruhám cipzárjához. 
Kételyeim eltűntek perzselô érintésétôl.Kulcsontját szívogattam mire ô megremegett felettem és erôszakosabban akarta lerángatni a ruhát. 
-Szét ne szakítsd.-szóltam rá nevetve. 
-Nem fogom.-válaszolt nevetve és lassan lehúzta a ruhám. 
-Valaki itt nagyon túlöltözött.-nevettem és felé másztam. 
Lassan húztam felfelé a polóját és a felszabadúlt bôrt pusziltam végig.Mikor lekerült a pólója visszatértem a hasához.Kikapcsoltam az övét és lehúztam fekete nadrágját közben végig simítottam combját.A boxerjától is megszabadítottam kínzó lassúsággal..Lassan elkezdtem húzogatni férfiasságán kezemet,aminek méretétôl még mindíg meglepôdök.Végig nyaltam teljes hosszán.Ráleheltem mire Louis megremegett alattam.
-Kérlek .....,ne kínozz!-nyöszörgött Louis. 
Lassan közelebb hajoltam és bekaptam teljes hosszát.Louis megfogta a fejem és diktálta a tempót.Már éreztem,hogy nem kell neki sok,de ekkor elhúzta fejem. 
-Nem a szádban fogok elmenni.-húzta huncut mosolyra száját. 
Nem is volt idôm válaszolni,olyan gyorsan kerültem Louis alá.Kikapcsolta a melltartóm a pántot pedig foggal húzta le.Eldobta az ágy végébe.Keze a melleim masszírozták miközben hosszan csókolt.Egyik kezét levezette a hasamon és lehúzta a bugyim.Az is valahol az ágy sarkánál landolhatott.A csókunk csak akkor szakadt meg mikor felnyögtem.Ugyanis Louis feldugta nekem két ujját.Gyorsan ujjazni kezdett,de hamar abbahagyta és felém mászott. 
-Várj,ugye van nálad óvszer?-kérdeztem aggódva. 
-Ja,tényleg.Jó,hogy szólsz.Mindjárt lesz.-mosolyodott el és elnézett mellém. 
A fiókban kezdett kutatni,ami az éjjeli szekrényben volt. 
-Itt is van.Ezt még meghálálom Harrynek.-nevetett és miután kibontotta és felhúzta visszamászott felém és bepozícionálta magát. 
Lassan belém tolta méretes férfiasságát és tolni kezdett.Egy picit még mindíg fájt és ezt ô is észrevette. 
-Ne haragudj szerelmem.-puszilta meg a fejem. 
Várt majd mikor bólintottam tovább folytatta.Próbáltam visszatartani nyögéseimet,de nem ment.Ezért Louis vállába fúrtam arcom.Köröztem egyet csípômmel,ami mindkettônk szájából egy hangosabb nyögést csalt ki. -Annyira jó vagy .....!-nyögte. 
Belemarkoltam fenekébe.Louis hirtelen átfordított,hogy én legyek felűl,anélkül,hogy kihúzódott volna belôllem.'Lovagló pózban' folytattuk tovább.Már egyikônknek sem volt sok.Elölre hajoltam és megcsókoltam,ô a fenekembe markolt. 
-Istenem Louis,én mindjárt...


-Engedd el!-nyögte és egy nagy sikítás kíséretében elélveztem Louis pedig pár másodperccel utánam.
Mikor kihúzódott belôllem,az óvszert kidobta és lefeküdt mellém. 
-Ha tudnád mennyire is imádlak galambom.-mosolygott rám és most ébredtem csak rá milyen nagy mázlista vagyok. 
-Én is nagyon szeretlek Lulu!-nevettem. 
-Héj.Nem vagyok Lulu! 
-Jól van Lulu,de inkább öltözzünk,nehogy észrevegyenek.-dobtam rá a gatyáját. 
Gyorsan felkapkodtuk azokat és kézen fogva visszamentünk a lépcsôhöz. 
-Á,itt a szerelmes pár.-hallottam meg Harry hangját mögüllem. 
-Szia Harry.-köszöntem megfordúlva. 
-Csá haver.-köszönt Louis is nagy mosollyal arcán. 
-Na milyen a buli?-kérdezte Harry mosolyogva. 
-Eddig szuper.-kacsintott rám Louis. 
Azt hiszem ezt a bulit soha nem felejtjük el Louisval.Ez a mi kis közös titkunk marad...kivéve,ha Louis elmeséli Harrynek...

Remélem tetszik x

- Mrs.StyPayHorLikSon -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése