2013. augusztus 21., szerda

Hegyi Lucának: Békülés 18+ (Liam)

Úgy fáj az, ami történt. Azt hittem, hogy sosem fog majd idáig fajulni a dolog, hogy elmegy. Csak fogta magát, összepakolt és elment. És az egészet végignéztem, de nem csináltam semmit. Nem volt erőm, hogy visszatartsam.
Az egész egy vitával kezdődött. Akkor még nem tűnt olyan komolynak, olyan volt, mint egy mindennapos kis veszekedés valami hülyeség miatt, miután már nem is emlékszik az ember, hogy min vitatkozott. De ez más volt. Előkerültek más dolgok is, amiket nem tudtunk elviselni.
Liammel akarom leélni az életem, de ennek már vége. Ha az egyik fél úgy dönt, hogy betelt a pohár, akkor már kész, vége. Nem lehet kényszeríteni, hogy maradjon veled, ha nem akar. El kell tudni engedni. Nem lehet semmit tenni.

Már egy hete egyedül vagyok a nagy házban. Azóta nem beszéltünk, pedig muszáj lesz.
Este átjönnek a barátnőim. Úgy gondolták, hogy kell egy kis kikapcsolódás, hiszen mostanában nem nagyon tudtam ezt megtenni. Csak stresszeltem magam, és ez rájuk is kihatott. Egy igazi csajos estét terveznek. Éppen az otthoni laza ruhámat vettem föl, amikor meghallottam, hogy valaki csönget.
 - Mindjárt megyek! - ordítottam, majd gyorsan felkaptam magamra a pólómat - Már vártalak titeket - mondtam miközben nyitottam az ajtót, de amint felnéztem, elakadt a szavam - Liam - motyogtam halkan, de más nem jött ki a számon.
- Bejöhetek? - kérdezte a szemöldökét felhúzva. Kicsit habozva bólintok egyet, majd beljebb lép. Egészen a nappaliig megy, majd a kanapé előtt megáll. Becsukom az ajtót, majd én is odamegyek, de egy kicsivel messzebb állok meg.
- A lányok mindjárt itt vannak - töröm meg a csendet.
- Nem jönnek - mondja nyugodtan. Értetlenül ránézek. Mégis mi az, hogy nem jönnek? - Megkértem, hogy ma halasszák el ezt az estét.
 - De - kezdenék bele, ám Liam hirtelen megindul felém, majd megfogja a kezeimet.
 - Én...Hülyeség volt ez az egész. Nem akartam, hogy ez történjen. Nem szeretnék elszakadni tőled. Figyelj [T/N]! - mondja, majd az államat megemelve felemeli a fejem - Szeretlek! Mindennél jobban!
Szavai hallatán könnyek szöknek a szemembe. Minden átfut egy csapásra az agyamon. A találkozásunk, az első csókunk, az első együttlétünk, az együtt eltöltött idő. És rádöbbenek, hogy még van folytatás. Nem szabadna, hogy itt vége legyen. Akkor megváltozna minden. Még az az egy hét is szenvedés volt, amikor Liam nem volt mellettem. Nem tudnám kibírni életem végéig nélküle. Alig tudok megszólalni, nem is tudom, hogy mit kéne ilyenkor mondani. Csak állok ott a könnyeimmel küszködve és csak habogok. Ujjával lassan letörli a könnyeimet, majd mire észhez kapok, azt veszem észre, hogy megcsókol. Csípőmre teszi a kezeit, én pedig a kezeim közé veszem az arcát.

Ezt az egyetlen csókot felváltja egy hosszas csókcsata, és mind a ketten kezdünk beindulni.
A csókok közben felmegyünk a hálószobába, majd rögtön becsukjuk magunk mögött az ajtót. Liam óvatosan ledönt az ágyra, majd fölém mászik és úgy folytatja tovább.
Halk nyögések hagyják el a számat, miközben a keze elkezd a nadrágomon keresztül dörzsölni. Testével a lábam közé helyezkedik, majd egy kérdő pillantást tesz felém. Bólintok egyet, mivel nagyon szeretném, hogy újra együtt legyünk.
Nadrágomat lehúzza a bugyimmal együtt, majd akcióba lendül. Egyik ujját végighúzza a csiklómon, majd a fejét közelítve nyelvével elkezd kényeztetni. Kezével a pólóm alá nyúl, majd lágyan megmarkolja a mellem. 2 ujját óvatosan belém helyezi és lassan kezdi el mozgatni őket. Nyelve egyre gyorsabban kezd mozogni, majd váratlanul beszívja a csiklómat, mire a hátam ívbe feszül, és azonnal elmegyek.

Felülök, egy édes csókot adok neki, majd a hátára fektetem. Pólóját levéve apró csókokat adok kidolgozott felsőtestére. A cipzárját lehúzva a nadrágján kezével hirtelen megállít.
- Nem kell, ha nem szeretnéd - mondja, hiszen amióta együtt vagyunk, én nem kényeztettem őt "ott" a szájammal. Válaszképpen az ujjamat az ajkára teszem, hogy ne mondjon semmit.
Amint lekerül róla a boxere is, kezembe veszem méretes péniszét. Farkát végignyalom az aljától egészen a tetejéig, majd az egészet bekapom. Liam a fejét hátrahajtja, majd egy nyögés hagyja el a száját.
Amint már kicsit magabiztosabbnak érzem magam, erőteljesebben kezdem szopni, amit láthatólag nagyon élvez.
- Ohh nagyon jó vagy! - lihegi. Látván, hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt és a takarót markolja, elengedem a férfiasságát, mert tudom, hogy elfog menni, de ezt nem szeretném.

Pólómat leveszem magamról, majd eldobom a szoba másik felébe.
Lovaglóülésben ráülök, és belém vezeti a farkát. Megfogom a kezeit, majd a melleimre helyezem őket. Eközben lassan mozogni kezdek rajta.
A szemkontaktust csak akkor szakítjuk meg, amikor csókot adunk egymásnak. Annyira más ez az együttlét, de nem tudom, hogy miért.
Egy kis idő elteltével megérzem az alhasamban, hogy hamarosan elmegyek.
- Liam - nyögöm a fülébe - Mindjárt..
- Én is - válaszolja, majd tövig nyomja a péniszét. Hirtelen a farka rángatózni kezd bennem, ondója kilövell. Ez azonnal engem is a csúcsra visz, és elélvezem. Mellkasára fekszek, és ott pihenek. Hallgatom a szívverését, ahogy lelassul az akció után.
Farkát kiveszi belőlem, átölel, ad egy csókot a fejem búbjára, majd a fülembe súgja:
- Soha többé nem engedlek el!

Remélem tetszett xx
~Mrs.Horan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése