2013. július 21., vasárnap

Anna Csikainak Tetkósnál




A barátnőm megkért,hogy kísérjem el tetoválást csináltatni.Egy rózsát akar a bokájára tetováltatni és az egyik ismerősének a bátyja csinálná meg.Eleinte nem sok kedvem volt elmenni,de aztán beleegyeztem.
-Itt is vagyunk.-mondta a barátnőm egy házhoz érve amihez becsöngetett.
Kis idő után egy göndör hajú szívdöglesztő pasi jött ki ajtót nyitni.Neki is voltak tetoválásai nem is kevés.De nagyon jól nézett ki már így első látásra is.
-Szia Harry.Ő itt Anna,a barátnőm.Nem baj,ha ő is eljött?-kérdezte a barátnőm.
-Szia.-köszöntem neki én is.
-Dehogy baj.Gyertek be.-mosolygott rám Harry.
Még a neve is szép.Bementünk a házba és Harryék megbeszélték milyen legyen a tetoválás én pedig leültem egy kanapéra.Kis idő után el is kezdte csinálni Harry a tetoválást.Nem tartott sok időbe,mert kicsi volt a minta és Harry nagyon ügyes volt.
-Nagyon szép lett.-dicsértem mikor kész lett.
-Hát akkor mi megyünk is és köszönöm.-mondta barátnőm és kicsit szomorúan,de én is felálltam a hejemről.
Elköszöntünk egymástól és kimentünk az ajtón.Fél úton elkezdett csörögni barátnőm telefonja.
-Okés.Mindjárt megy.Nekem most dolgom van.Szia.-mondta majd rám nézett.
-Anna,Harry volt az és azt kéri menj vissza,mert ott maradt egy telefon és az biztos a tiéd,mert az enyém itt van.
-Mi?De hát az enyém...-kezdtem bele,mert biztosra tudtam,hogy a telefonom nálam van.Elő sem vettem Harryéknél,de biztos nem véletlenül hívott vissza.
-Ja,tényleg.De hülye vagyok.Akkor megyek is.-köszöntem el és visszafordultam Harry házához.Amikor odaértem a házhoz nem kellett csengeni,Harry már az udvaron volt és kinyitotta az ajtót.Megfogta a csuklóm és elkezdett behúzni a házba.
-Reméltem,hogy érted a célzást.-kacsintott rám.
-Mégis mire?-kérdeztem nevetve.
Sejtettem,hogy mi lesz ennek a vége,csak egy kicsit szórakozni akartam vele.Egyáltalán nem bántam,hogy visszahívott,mert nagyon is bejött nekem.
-Tudod te miről beszélek.-nevetett és nekinyomott a falnak.
Komolyan nézett a szemembe.Megláttam gyönyörű zöld szemeit,a legszebbeket a világon.Nagyon közel hajolt hozzám,szája szinte súrolta az enyém.A szabad kezemet,amit nem fogott a tarkójára tettem és közelebb húztam magamhoz.Szájunk végre összeért.Egy rövid csóknak indult és hosszú,vad csók lett belőle.Harry végigsimított a combomon és elkezdett felfelé haladni.Szoknya volt rajtam ô pedig feltűrte és belemarkolt a fenekembe.Egy nagyobb sóhajtás hagyta el szám.Nem érdekelt,hogy nem ismerem,csak az,hogy akarom.
-Szerintem menjünk a szobámba.-kacsintott Harry.
-Oké.-mosolyogtam.
Megfogta a csuklóm és behúzott a szobájába.Ledöntött az ágyra és a nyakam csókolgatta.A derekánál feltűrtem a pólóját és lehúztam róla.Ő is így tett az enyémmel.Én izmos hátát simogattam ő pedig feltűrte a szoknyámat és félretolta a bugyim.Felnyögtem amikor hirtelen feldugta két ujját.Már majdnem elmentem,de Harry abbahagyta.És levette róla a szoknyám.Én megfordítottam és Harryt a hátára fordítottam.Lehúztam róla a nadrágját és végig simítottam a boxerén.Száját egy nyögés hagyta el.Már elég szűkös volt neki ezért a boxert is levettem róla.Férfiasságát is megsimítottam.
-Kérlek.-könyörgött Harry rekedt hangon.
Nekem sem kellett több.Bekaptam férfiasságát és a szembe vettem belőle annyit,amennyit csak tudtam.Szopni kezdtem,de amikor éreztem,hogy már nem kell sok Harrynek én is abbahagytam.
-Ó Anna,ezt még visszakapod.-nevetett Harry és maga alá gyűrt.
Lassan lehúzta a bugyim és eldobta.A melltartóm is kikapcsolta egy gyors mozdulattal és az is arra a sorsra jutott,mint a többi ruha.
-Kész vagy?-kérdezte komolyan a szemembe nézve.
Bólintottam egyet ő pedig lassan belém tolta magát.
Mindkettőnk száját egy nyögés hagyta el.Egy kicsit fájt,mert Harry nem várta meg,hogy megszoktam méretét,rögtön tolni kezdett őrületes tempóban.A hátát karmolásztam,ő pedig a nyakam vonalát csókolta végig és szívta.Szájával a jobb mellem felé haladt és szívogatni kezdte azt.Lábaim átkulcsoltam Harry derekán és közelebb húztam magamhoz.A füle alatti pontot szívogattam és beleharaptam fülcimpájába.Megtaláltam egy érzékeny pontot a nyakán,amikor Harry nyögött egy nagyobbat.
Megfogtam a tarkóját és lehúztam magamhoz egy hosszú és szenvedélyes csókra.
-Istenem,Harry.-mondogattam nevét.-Én m már nem bírom.
-Én sem.-válaszolta Harry.
Még lökött pár erősebbet és egy nagy sikítás kíséretében elmentem.Harry pár lökés után élvezett el egy férfias nyögés után.Kicsúszott belőlem és fáradtan dőlt le az ágyra mellém.
-Máskor is jöhetne a barátnőd tetkót csináltatni.-nevetett és megpuszilta a homlokom.
-Majd mondom neki.-nevettem én is és hozzábújtam.
Egy darabig még beszélgettünk és csókolóztunk majd elaludtunk egy más karjaiban.

Remélem tetszett xx

     - Mrs.StyPayHorLikSon -


3 megjegyzés:

  1. Most kaphatok én egy történetet Niallal?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!!!!! :D Köszy szépen!!!! *-* *-* :D ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen:)) Örülök,hogy tetszik*-*
      - Mrs.StyPayHorLikSon -

      Törlés