2013. szeptember 11., szerda

Viktória Orgovánnak A Barátnőm Bátyja (Harry)






A barátnôm át jött hozzám nyár közepén,hogy elújságolja a szülei elmentek nyaralni,így egy hétig szabad a ház és mivel nagyon unatkozna egyedül ott aludhatnék pár napot.Természetesen bele egyeztem.Most tűnt csak fel,hogy eddig talán csak egyszer voltam nála.

-Figyelj Viki,akármilyen jó barátnôm is vagy nem szerettelek volna eddig haza hozni.-mondta lehajtott fejjel.

Ezen nagyon meglepôdtem és fogalmam sem volt mirôl beszél.

-Tudod meséltem már a bátyámról Harryrôl?!

-Igen.Azt mondtad stréber és csúnya meg,hogy...

-Hazudtam.-mondta bűnbánóan.-Azért nem akartam,hogy át gyere,mert Harry igazából egy nôcsábász sexisten...legalábbis azt mondják.

-Nyugi,nekem nem kéne...-nyugtattam meg.

-De ahol régen laktam ott is volt két csaj.Nagyon jóban voltunk.Aztán egyszer átjöttek nálam aludni.Harrynek volt barátnôje és még is lefeküdtek.Harry összetörte a szívük és a lányok rám haragudtak,nem rá...

-Velem nem lenne ez.Egyik pasi sem ér többet a barátságunknál.-öleltem meg biztatóan.

-Engem nem zavarna,ha összejönne veled.De biztos vagyok benne,hogy neki soha nem lesz állandó barátnôje.Igaz most van egy,de az úgy sem tart sokáig.Én csak aggódom érted.

-Köszi,de nem kell félteni.

***

Ott álltam a barátnôm kapuja elôtt és csengettem.Ô széles mosollyal behúzott a házba miután köszöntünk egymásnak.A csomagjaimat felvittük a szobájába és míg kipakoltuk a cuccaim beszélgettünk meg jókat röhögtünk.

***
Este:
***

-Viki,nem vagy éhes?

-De egy picit.-válaszoltam így leindultunk a konyhába.

Éppen befejeztem a szendvicsem mikor valami lány röhögése hallatszódott a nappaliból.

-Hazza,hozol valami nasit?-kérdezte a nôi hang.

Már a hanglejtésében volt valami irritáló.

-Egy perc és jövök.-válaszolt egy mély rekedtes hang.

Valamiért tetszett ez a hang bárkitôl is származott.Bár tudtam ez a bárki az a bizonyos sexisten Harry.
A konyhapultnál álltam és nyújtózkodtam,de sehogy sem értem el a műzlisdobozt,amit pont a legfelsô polcra tettek.Egy izmos kart láttam meg az enyém mellett,ahogy leveszi a dobozt és a kezembe adja.

-Köszi.-fordultam meg.

Az életemet tettem volna rá,hogy az Harry.Ha csak szembe jött volna velem az utcán,akkor tudtam volna,hogy egy 'sexistennel' van dolgom.Tökéletes volt.De a szeme és a haja volt az,ami azonnal elvarázsolt.

-Nincs mit.-húzta apró mosolyra száját,de ez elég volt,hogy szívem dupla sebességgel száguldjon.-Harry vagyok.-nyujtotta a kezét.

-Én meg Viki.

-Akkor te vagy az a lány,aki pár napig itt fog lakni és nem szólhatok hozzá.-nevetett.

-Igen,ô.-hallottam meg a barátnôm hangját mellôllem.-De azért annyira nem kell komolyan venni.Még azért hozzászólhatsz.

-Nekem van barátnôm.-emelte fel védekezésképp a kezét maga elé Harry.

Az a bizonyos barátnô addigra már tudatta is velünk,hogy ott van.Rózsaszín köntösben csoszogott elô a nappaliból azt kiabálva,hogy Hol vagy már cica?
Már utálom a csajt.Pedig nekem nem jön be Harry.-Evvel áltattam magam.

***
1.Nap
***

A mai napom egész átlagosan telt.Szinte az egész napot átaludtuk.Kellett nekünk hajnalig fent lenni.Harryt csak egyszer láttam.Éppen a barátnôjével falták egymást a kanapén.Mondhatom jól telt ezután a hátra lévô napom.

***
2.Nap.
***

Egész nap csak mosolyogtam,ennek pedig csak egy oka volt.Harry reggel veszekedett a barátnôjével.Nem hallgatóztam,ahogy a szomszéd sem.Még is biztosan hallotta az egészet.A csajnak az volt a baja,hogy elôzô este Harry egy másik csajjal kavart.Méghozzá le sem tagadta.

***
3.Nap.
***

Reggel az 'álompár' újra együtt,mintha mi sem történt volna.Este pedig kiabálás és egy ajtó csapódás.Harry hangja még felhallatszódott,amit csak én és a barátnôm hallhattunk meg:
-Na végre,ettôl is megszabadultam.

***
4.Nap.
***

Egész nap belé botlottam.Megyek reggelizni erre Harry vár az asztalnál.Felém nyújtott egy tányért kajával.

-Jó étvágyat.-mondta.

-Ez meg miért kapom?-kérdeztem meglepôdve.

Eddig alig beszéltünk most meg csinál nekem enni.

-Elôbb keltem és gondoltam nem halok bele,ha adok neked is.

-Hát akkor köszi.

***

Este pont mikor mentem fürödni,ô is pont akkor ment és udvariasan előlre engedett.Tudtam,hogy valami nem stimmel és mikor kijöttem már rá is jöttem.Kinyitottam a fürdô ajtót,ami valamin koppant.

-Te meg mi a fenét csinálsz itt?-kérdeztem idegesen az ajtó elôtt ülô Harrytôl,aki nyilvánvalóan a kulcs lyukon bámult befelé és pedig jól fejbe vágtam szegényt az ajtóval.Na ne,hogy még ôt sajnálom.

-Én...öö...most megyek.-állt fel és bement a szobájába.

Ha nem csalna a szemem azt mondanám láttam egy kis dudort a nadrágján,de biztosan csak képzelôdtem.
Bementem a szobába és a barátnôm már karba tett kézzel várt engem.

-Mit csináltál?-kérdezte.

-Semmit.-válaszoltam zavarban.

-Ugyan már...Hazznak meg van az új áldozata.

-És ki az?-kérdeztem kíváncsian.

-Te vagy az Viki!De ne dôlj be neki!

-Eszemben sincs.-válaszoltam,de tudtam ezt a feltételt (igaz,akaratlanul) ,de már rég megszegtem.

***
5.Nap
***

-Buli lesz!-ugrált az ágyamon a barátnôm felkeltve engem ezzel.

-Mi?-dörzsöltem meg álmosan a szemem.

-Jól hallottad!BULI LESZ!Harry áthívja a jó pasi haverjait és este csapunk egy bulit.

-Lehetne halkabban?Valaki még aludna.-kiabált át Harry a másik szobából én pedig teljesen egyet értettem vele,így még aludtam egy kis ideig.

Nekem nem buli kell,hanem Harry...kevésbé csajozósabb kiszerelésben.

***

A tervem,-miszerint nem fogok Harryvel találkozni (vagy legalábbis egy légtérben lenni) romba dôlt,mikor rám nyitott a fürdôben.
Szerencsére már nem volt semmi,olyan,amit megláthatna.Éppen a ruhám hátulsó cipzárját próbáltam felhúzni,amit tegnap vettünk,de mivel az én drága barátnôm lelépett cipôt venni,így egyedül voltam Harryvel otthon.Ôt meg nem akartam megkérni,hogy kapcsolja be a ruhám.

-Bocsi.-mondta mikor benyitott.-De szexi ez a ruha.-tette hozzá,mikor meglátta,hogy mi van rajtam.

Szó nélkül közelebb sétált hozzám és felhúzta a cipzárt direkt végig simítva a hátamon.Remélem nem (nagyon) lettem liba bôrös.Ez az elsô,hogy hozzám ért,de ebbe is 'majd bele haltam.Ekkor megéreztem valami forró,puha dolgot a nyakamon és csikizô,göndör fürtöket mindenhol.Harry pár édes csókot hintett nyakamra egészen addig,míg el nem toltam.Én nem akarok a gyűjteményébe tartozni!Megfordultam és mellkasára tettem kezem,hogy eltoljam,de nagyon erôs volt.

-Talán te más vagy.-suttogta,mintha csak a gondolataimba látna bele.

Belemarkolt a fenekembe és egy halk nyögéstôl elnyílt ajkaimra helyezte övéit.Nagyon durván csókolt,de minden másodpercét élveztem,csak épp azt nem mikor elhúzódtam.Ismerem az ilyen fiúkat.Kiszemel magának.Megszerez.És eldob.Nem akarok ilyen lenni és nem akarok belé szeretni.Csak míg az elsôröl tudok dönteni,úgy a másodikról nem.

-Tudom,hogy te is akarod!-suttogta csábítóan a fülembe és most egy gyengéd csókot adott.

Az elôzô ellentéte volt,de ez is tökéletes,csak úgy mint a férfi,aktôl kaptam.

-Akkor rosszul tudod.Lehet,hogy akarom,de nem lehet!-mondtam ki nehezen a szavakat.

-Értem.Nem vagy könnyű eset és ezt megértem.-válaszolta és ki ment a szobából.

Tátott szájjal bámultam utána.Ennyi lenne?

***
Este,Buli közepe
***

Kiderült,hogy Harrynek iszonyat jó fej haverjai vannak.A barátnôm már be is pasizott.Nem akartam inni semmit sem.Nem akartam,hogy olyan történjen,amit nem szeretnék.De pár pohárral így is megittam.Nem volt sok ember,de aki ott volt az jó fej.Éreztem,hogy lesüpped a kanapé és valaki le ül mellém.Odafordultam és Harry csillogó tekintetével találtam szemben magam.

-Ha nem tömte volna tele a húgom a fejed lefeküdnél velem?-kérdezte hirtelen.

-Igen.-válaszoltam meggondolatlanul.

Egy szó,amit nem akartam,hogy kicsússzon a szájamon.

-És,ha itt találkoznánk a buliban elsônek most?

-Igen.

Harry ezen elgondolkozott majd megszólalt.

-Feküdjünk le,mert mindketten akarjuk.Te is élvezni fogod és én is.Másnap pedig felejtsük el,mintha mi sem történt volna!

Majdnem mondtam,hogy ez egy nagyon hülye ötlet,de nem tudtam tiltakozni.Ajkát sürgetôen az enyémre nyomta.Alsó ajkam megharapta így nyelve szabad utat kapott számban.Ujjait finoman a combomba nyomta és feljebb tűrte a ruhámat.Száját a nyakamra tette és szívás nyomokat hagyott rajta.Úgy harapdálta,hogy már abból tudtam profival van dolgom.Megfogta a kezem és miután elvált tôllem testével felém tornyosodott és felhúzott a kanapéról.Felemelt és úgy vitt be a szobájába.Az ágyig sem jutottunk el,de ajka már újra a nyakamra tapadt.És a ruhám cipzárját,amit ô húzott fel most ô vette le.Gyorsabban és vadabban,mint délután.

-Már öt napja akarlak.-suttogta nyakamba és bele harapott.

-Én is.-csúszott ki a számon.

Lerángatta a ruhám,magáról pedig lekapta pólóját.Szemem végig futtattam hibátlan felsôtestén és tetkóin.Ajkamba haraptam a látványtól.

-Úgy megfoglak dugni...-csókolt meg újra.

Közben levette magáról a nadrágját és rólam a melltartóm.Melleim szívogatni és harapdálni kezdte miközben ágyékát hozzám préselte levegôt nem hagyva köztünk.Apró,visszafojtott nyögéseim töltötték be a szobát.Harry nagy kezével szétnyitotta a combom és bugyin keresztül dörzsölni kezdett.Teljes magasságával felém mászott és a nyakamba harapott.Bugyimat lehúzta és rögtön feldugta két ujját.Mozgatni kezdte ki-be,miközben szájával még mindig a melleim kényeztette.Harry vállába haraptam a hamarosan elôtörô orgazmusom miatt.

-Sikítsd a nevem,mikor elmész!-parancsolt rám elszántan.

Nem kellett sok.Néhány döfés után már hangosan kiabáltam a nevét.

-HARRYYY!

Ô csak kuncogott rajtam és miközben helyre állt a lélegzetem lerántotta magáról boxerét és megláttam óriási farkát.Átölelt és egy csók kiséretében magára húzott.Most én szerettem volna neki örömet szerezni.Nedves csókokat hagytam felsôtestén majd lejjebb csúsztam.Meredezô férfiasságára tettem kezem és,olyan gyors tempóban kezdtem el rajta mozgatni a kezem,ahogy ô mozgatta bennem ujjait.Harry felnyögött mikor bekaptam belôle,annyit,amennyit tudtam.Kezével elösször a paplant markolta majd a hajamba túrt és teljes hosszát a számba nyomta.Közben néha megsimogatta az arcom.Egyre hangosabbakat nyögött így biztosra tudtam,hamarosan el fog menni.De még mielôtt ez megtörtént volna eltolta a fejem és maga alá gyűrt.Bepozícionálta magát bejáratomhoz miközben végig méjjen a szemembe nézett.Egy hirtelen mozdulattal már bennem is volt,de szerencsére még nem kezdett el mozogni.Lehunytam a szemem és úgy koncentráltam,hogy ellazuljak.Ekkor Harry megmozdúlt.A fájdalom újra belém hasított.Harry észrevette és megállt.Mikor kinyitottam szemem aggódó pillantásával találtam szembe magam.Megpuszilta a szám sarkát.Bólintottam így jelezve neki,hogy kezdheti.Megcsókolt miközben újra bennem volt teljes mérete.Felnyögött mély férfias hangon és tolni kezdett.Elöször csak lassan,de méljjeket,majd egyre gyorsabban.
 Igaza volt,hogy élvezni fogom.

-Istenem Harry!-nyögtem fel,ahogy egyre közelebb vitt a csúcshoz.

Már ôrületes tempóban kezdett tolni,de nagyon élveztem.Belekarmoltam a hátába és a nevét mondogattam.

-Basszus Viki,én mindjárt elmegyek.

-Én is Harry.

Lökött még párat majd szinte egyszerre élveztünk el a másik nevét kiabálva.Harry kihúzódott belôllem és szorosan mellém feküdt.Átölet és hol az arcom,hol pedig a hajam simogatta.Lassan el is aludtam.Az utolsó hang,amit hallottam az övé volt.

-Jó Éjt Drága!

***
6.Nap
Reggel
***

A szemeim kipattantak az ablakon beszürôdô fénytôl.
Egybôl az este történtek jutottak eszembe.Kipattantam az ágyból,de csak egy papírt találtam magam mellett.

,,Csak lefekszünk és elfelejtjük.
  x H"

A szemeim könnyek mardosták.Azt hiszem itt vége lenne a sztorimnak,de én nem tudom elfelejteni,ami történt.Hiába tudtam,hogy ez lesz mégis szomorú voltam.

***
Délután
***

Természetesen a barátnôm semmit sem tudott meg a történtekrôl és,ha rajtam múlik nem is fog.Mikor már vagy ezredjére kérdeztem Harry hollétérôl ezt mondta:

-Nem tudom miért érdekel annyira.Asszem valami olyasmit mondott,hogy csinált egy nagy baromságot és el kell felejtenie.

Tudtam,hogy rólam van szó,ezért tovább faggattam.

-Azt mondta lefeküdt valakivel és belé szeretett.Vele nem szokott ilyen elô fordulni és ez biztos túl sok a pici szívének.-nevetett.

Én viszont cseppet sem találtam viccesnek.

***
7.(egyben utolsó) Nap
***

Harry ma sem volt itthon és pedig hazamentem.Nem lakok messze,de ki tudja mikor látom újra.Mivel megszereztem Harry számát küldtem neki egy sms-t búcsúzóul:

,,Mi van,ha nem tudok felejteni?"

A válasz csak ennyi volt:

,,És mi van,ha én sem?"

Unalmas egyedül töltött napok következtek.Aztán egyik este csörgött a telefonom,a barátnôm volt az.

-Szia Viki!Itt aludnál?Nagyon unatkozom...

-Persze,én is unatkozom.Pár perc és ott vagyok.

Össze szedtem a cuccaim és már otthon sem voltam.A házukhoz érve csöngettem,de nem jött ki senki,így bementem.A telefonom rezgett,kaptam egy sms-t.

,,Ha már ide rángattalak érezzétek jól magatokat!"

A barátnôm küldte...de hát kivel?
Nem volt idôm gondolkozni,mert valaki hátulról befogta a szemem.

-Nem tudlak elfelejteni,mert teljesen beléd este Viki!-hallottam meg Harry hangját a fülemnél.

Megfordultam karjaiban és váltottunk egy hosszú csókot.

-Szeretlek!-mondtam mélyen szemébe nézve.

-Én is téged!-válaszolt boldogan és újra megcsókolt.

***
1.Hónap múlva
***

Újra Harryéknél aludtam,de most már úgy,mint Harry barátnôje.Az alkalom az egy hónapos évfordulónk volt.A barátnôm is boldog,én is és Harry is.Nehéz volt az út,de megtaláltuk az igazit.

Happy End^^

Nekem eddig ez tetszik legjobban,azok közül,amiket én írtam,úgyhogy remélem nektek is tetszik xx

 - Mrs.StyPayHorLikSon -

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szupi!!!;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó *--* IMÁDOM <3 Bakker nagyon jó *o* szupi egyszerűen PER-FECT :3 Oh nagyon jó *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy teszik :))
      - Mrs.StyPayHorLikSon -

      Törlés