2013. szeptember 15., vasárnap

Sztorikérés

Kedves Mindenki!
 Megkérünk titeket, hogy egy kis ideig ne kérjetek sztorit, hiszen így is már annyi van, hogy nem fogunk velük egyhamar végezni.
25 sztori kevésnek tűnik eleinte, de hosszabb munka, mint hinnétek. Főleg a tanulás mellett. 
Igyekszünk mindenkinek megírni a sztorit, de türelmet kérünk!
Azt kérjük, hogy aki még régebben kért (az elmúlt 1-2 hónapban) és nem látja a nevét a papíron (azaz még nem kapta meg a történetét), az írjon, hogy még nem kapta meg! :)
Köszönettel: Írok

7 megjegyzés:

  1. Hát akkor miért nem vettek fel több írót? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre még nem tervezzük ezt. Már kétszer vagy háromszor kiraktam, hogy keresek segédírót. Mind a háromszor felvettem egy embert, de ebből sajnos csak egy ember olyan, aki rendszeresen ír nagyon jó sztorikat az oldalon, - Mrs.StyPayHorLikSon (Biztosan olvastátok már a történeteit, szóval tudjátok, hogy miről beszélek:)) - A többieket sajnos kitettem, mivel valamelyikük 1 hónapig nem írt egy bejegyzést sem. Nem hinném, hogyha felvennénk egy embert, aki 15 éves elmúlt, mint mi, akkor több szabadideje lenne, mint nekünk.. De majd talán egyszer kihirdetjük újra ezt a lehetőséget, addig is ketten írjuk, lassan, de biztosan a történeteket!:)

      Törlés
    2. Én igaz, 12 vagyok, de mivel sokat olvastam a blogotokat, van bennem spiritusz. Több időm lenne az írásra, mivel még csak 6.as vagyok... Hogyha túl fiatalnak tartasz, nem zavar... :)

      Törlés
    3. Én is a-s vagyok csak 8, :)

      Törlés
  2. Jujci, ott vagyook *o* elore is koszonom ^^ ♥

    VálaszTörlés