2013. szeptember 17., kedd

Kovács Annának Túl Jó Barátok (Louis)





-Szia Louis!-hívtam fel legjobb barátomat.

Úgy volt,hogy este elmegyünk megnézni egy vígjátékot a mozikba,mert Louis nem rég szakított a barátnôjével én pedig fel akartam viditani
.
-Szia Anna!-hallottam meg hangját a telefon másik végén.

A hangjából kihallatszott,hogy mosolyog.Túl jól ismerem már.

-Várom már az estét.Tudod már mit nézzünk meg?Mert nekem van egy-két ötlet...

-Figyelj Lou - kezdtem bele szomorúan.-Sajnos nem mehetek ma sehova.

-De miért?-duzzogott.

-Tegnap elôtt nem kellett volna pólóban szaladgálnunk,mert eléggé megfáztam.Kérlek ne haragudj,de alig van hangom és csak fekszem az ágyban egész nap.

-Semmi gond.-mondta csalódottan.-Az a lényeg,hogy meggyógyulj!

-Köszi Louis!

-Semmiség répácskám,az egészséged fontosabb.Vigyázz magadra!Szia.

-Te is!Szia.-köszöntem el és letettem a telefont.

Visszahúztam magamra a takarót és lehunytam a szemem.Én is vártam már az estét és úgy sajnálom szegény Louist.Vele szerettem volna tölteni az idôm,e hejett itt nyomom az ágyat az üres lakásban.

***

Kopogást hallottam az ajtóm felôl.Csak egy valakinek van pótkulcsa az pedig nem más,mint Louis.

-Gyere be Lou.

-Szia.-jött be az ajtón aggodalmas tekintettel.-Remélem nem zavarok.Gondoltam unatkozol egyedül és kell valaki,aki felvidít.-kacsintott.

-Azt most neked kéne.

-Már túl tettem magam rajta.-mosolygott és leült az ágy szélére.

-Nem akarom,hogy te is beteg légy.

-Nem leszek az.-legyintett.

Nagy tenyerét a homlokomra tette és megrázta a fejét.

-Anna,te lázas vagy.Mindjárt jövök,csinálok neked levest,addig pihenj.-mondta komolyan majd fel is állt.

-Tudsz fôzni?!-kérdeztem elképedve,mert meg voltam róla gyôzôdve,hogy nem.

-Majd meglátod.-mosolygott és kiment a szobámból.

Pár perc múlva már vissza is tért egy tálcával.

-Tasakos leves.-adta oda a tányért nevetve.

-Köszi.

Miután megettem a levest és az almát,amit Louis hozott visszabugyoláltam magam a takaróba.

-Már is sokkal jobban vagyok.Köszi Lou.-néztem rá hálásan.

-Érted bármikor.-válaszolt mosolyogva és lehúzta rólam a takarót,de csak arra az idôre,míg befeküdt mellém.

Jól esett teste melegsége.Átölelte hideg végtagjaim.

-Minden rendben lesz.Hamarosan jobban leszel.Én vigyázok rád.-suttogta fülembe.

Hittem neki.Ekkor egy édes dallamot kezdett dúdolni.Elaludtam karjaiban.

***

Még sötét volt mikor kinyitottam szemeim.Igaza volt Louisnak.Rendbe jöttem.Magam mellé pillantva vettem észre,hogy Louis kiváncsi tekintettel figyel.

-Hogy vagy?-kérdezte.

-Sokkal jobban.-válaszoltam vidáman.-Itt aludtál?

-Ja,igen.Nem akartalak egyedül hagyni.-válaszolta mosolyogva.

Átöleltem kimutatva evvel hálámat.

-Jajj Lou.Mi lenne velem nélküled?!

Felemeltem a fejem.Louis arca és csillogó szeme pont szembe volt az enyémmel.

-Anna...-mondta ki halkan a nevem,de elakadt a mondanivalójában.

Egy hirtelen ötlettôl vezérelve megcsókoltam.Ajka édes és puha volt.Mielôtt még elméllyültem volna a tökéletes pillanatba elhúzódtam és lehajtottam fejem.

-Nem haragudj...nem tudom mi ütött belé...mén csak...

Nem tudtam befejezni,mert Louis az állam alá nyúlt és szájával befogta az enyémet.
Kisimított egy hajtincset a hajamból és elhúzódott.Arcát egy szikrázó mosoly terítette be.

-Szeretlek.-mondta komolyan.

-Mi?-néztem rá csodálkozva.

-Mindíg is szerettelek,de csak most döbbentem rá.

Mielôtt bármit is válaszolhattam volna meglepô vallomására újra megcsókolt.Egyre vadabbul,én pedig úgy éreztem minden csókjával egyre teljesebb és boldogabb leszek.

-Azt hiszem én is így érzek.-vallottam be keresve a szavakat.

Louis átölelt és édes puszikat hagyott állam vonalán.Mikor ajka nyakamhoz ért beletúrtam puha tincseibe.
Louis a hasam simogatta és megfogta toppom alját.Engedélykérôen nézett rám és mikor bólintottam lehúzta a vékony anyagot és magához húzott.Ujjaim pólója alatt kalandoztak.Mikor észrevette,hogy meg szeretnék tôlle válni levette így megláthattam enyhén kockás,napbarnított felsôtestét,aminek látványát úgy imádtam.A boldogság,a melegség,a nap jutott róla eszembe.Végig simítottam V vonalán,ami elveszett nadrágjában így elkezdtem azt kigombolni.Louis gyorsan levette az én rövid nadrágom majd befejezte amit elkezdtem és magáról is levette fekete farmerjét.

-Annyira vágytam már erre.-suttogta nyakamba.

Lélegzete simogatta bôröm és borzongás járta át testem.
Apró puszikkal hintette be hasam alját közben pedig ügyes ujjaival kikapcsolta melltartóm és hamar meg is vált tôlle.Tartotta a szemkontaktust.Épp csak egy pillanatra nézett le melleimre és ajkaiba harapott.Borzasztóan szexis látványt nyújt ilyenkor,mikor ennyire koncentrál valamire.
Fejét lehajtotta melleimre és nedves csókokat hagyott rajta.Ágyékát az enyémnek nyomta.Egy halk nyögés hagyta el szám,mikor megéreztem a 'kis Louist'.
Louis feltérdelt és lehúzta bugyim.Szétnyitotta combjaim és végig puszilta belsô combom.Áram járta át a testem,ahogy legérzékenyebb pontomhoz ért ajkaival.Mikor nyalni kezdett nyögdécselni kezdtem alatta.Lefogta combjaim majd belém vezette egy ujját.Mikor mozgatni kezdte bennem társult mellé még egy ujja.Louis gyorsított a tempón és éreztem az alhasamban az eluralkodni készülô érzést.

-Élvezz el nekem.-suttogta Louis.

Ahogy ezt kimondta már sikítottam is a nevét.
Louis lenyalta az ujjait és visszamászott mellém.Hamar visszanyertem energiám és a hátára döntöttem.Óvatosan harapdáltam medence csontját.Boxere már túlságosan is szűknek bizonyult,így nem vacakoltam sokat.Egy gyors mozdulattal megszabadítottam tôlle.Pár másodpercig hatalmas farkát néztem.Hogy fog ez belém férni?Louis csak kuncogott az arc kifejezésemen,amit hamar rendeztem.Lassan verni kezdtem neki majd elkezdtem bekapni.Mikor már szinte az egész a számban volt szopni kezdtem.Louis tehetetlenül nyögött alattam mélyrôl jövô hangon.

-Istenem Anna!-mondta visszafolytott hangon mikor számba élvezett.

Lenyeltem örömnedvét.Louis hirtelen maga alá gyűrt és megpuszilta orrom hegyét.Megsimította arcom.

-Kész vagy hercegnô.-kérdezte komolyan.

-Kész.-válaszoltam határozottan.

Louis ekkor lassan belém tolta magát.Mikor már teljes méretével bennem volt várt mielôtt még mozogni kezdett volna.
Mikor látta,hogy minden rendben tolni kezdett.Elöször csak lassan,majd egyre fokozta a tempót.Mikor már azt hittem ennél jobb nem lehet körözött egyet a csípôjével és a fenekembe markolt egy nagy nyögést kicsalva belôllem.Nyakát majd kulcscsontját harapdáltam.

-Louis...-nyögtem nevét.

Ekkor váratlanul fordított a helyzetünkön.Én kerültem felülre,anélkül,hogy kicsúszott volna belôlem.
Mozgatni kezdtem a csípôm Louis férfiassága körül.
Lou hátra vetett fejjel és összeszorított szemekkel feküdt alattam.

-Anna!-nyögte nevem mikor farka rángatózni kezdett bennem.

Belekarmoltam vállába,amibe kapaszkodtam,mert én is ekkor értem a csúcsra.Louis belém élvezett és meleg nedve érzése,ahogy belém folyik még szebbé tette az orgazmusomat.

Louis fáradtan,lecsukodó szemmel gördült le mellém.

-Komolyan gondoltad azt,amit az elején mondtál?-kérdeztem kíváncsian.

-Anna,én szeretlek és ezen már semmi sem változtat!Most,hogy végre megkaptalak nem engedlek el többé soha!-mondta komolyan.

-Én is szeretlek Lou!-súgtam fülébe és szorosan hozzábújtam.

Nyakába fúrtam arcom,hogy minél jobban érezzem isteni illatát miközben elalszom a szerelmem karjaiban.


Remélem tetszik x
- Mrs.StyPayHorLikSon -

6 megjegyzés:

  1. Úristen úristen úristen! ez gyönyörű!! *o* nagyon tetszik!!
    (és xD tényleg megkérdezem hogy komolyan szeret e valaki :P ezt eltaláltad :D) Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen^^
      Imádok ilyen sztorikat írni,mert
      örömet szerezhetek vele
      másoknak és most nagyon
      boldog vagyok,hogy tetszik
      a sztori,köszönöm*-*
      - Mrs.StayPayHorLikSon -

      Törlés
    2. Nagyon szívesen^^
      Imádok ilyen sztorikat írni,mert
      örömet szerezhetek vele
      másoknak és most nagyon
      boldog vagyok,hogy tetszik
      a sztori,köszönöm*-*
      - Mrs.StayPayHorLikSon -

      Törlés
  2. Sziasztok!Ez baromi jó lett!
    Kérhetnék egy Zayneset?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos most egy kis ideig szünetel a kérés, de addig is felírtunk, és amint újra lehet kérni, a tiédet fogjuk megcsinálni először! :)

      Törlés
  3. Csinálsz nekem is egy Zaynest kérnék

    VálaszTörlés