2013. június 25., kedd

Adrienn Szívónak Medencés Party Harryvel



Az egyik legjobb barátom Harry meghívott egy medencés bulira,amit az ő kertjükben tart.Arra gondoltam,hogy itt végre meghódíthatom Harryt mert már régóta tetszett.A buli este 8-kor kezdődött.Már teljesen elkészültem,amikor csöngettek.Azt hittem Harry az,de csak a barátnőim jöttek,hogy elvigyenek Harry házához.Amikor odaértünk már sok ember volt ott. Szemeimmel Harryt kerestem,de nem találtam sehol.

-Gyere Adri!Menjünk úszni!-mondta az egyik barátnőm és a medence felé kezdet húzni.

Ledobtuk a ruháinkat és beleugrottunk a vízbe.Amikor már feladtam Harry keresését elhúzódtam az egyik sarokba beszélgetni a barátnőimmel és odajött pár fiú haverom is.Jókat nevettünk,amikor valaki elkezdte húzni a lábamat le a vízbe.Megfordultam,de nem láttam semmit.Az a valaki lehúzott a víz alá.És akkor megláttam ki az.Harry volt.Tökéletes felső testtel és víztől kócos cuki göndör fürtökkel.Én is próbáltam lehúzni a víz alá. De erősebb volt,mint én.

-Vegyél mély levegőt!-parancsol rám és lehúzott a víz alá.

A fejünk egy vonalban volt.Harry mosolygott,majd gyorsan magához húzott és megcsókolt.Azt hittem álmodok.De szerencsére nem.Feljöttünk a víz alól,mikor elfogyott a levegőnk.Én csak néztem rá,ô pedig megfogta a kezem.És kihúzott a medencéből.

-Harry,most meg hová megyünk?

-Majd meglátod!

Sejtettem,hogy hová visz. Harry híres volt róla,hogy a bulijain felvisz valakit a szobájába.De most valahogy ez még sem érdekelt. Hisz mindig erre vártam és én másmilyen lány vagyok,mint a többi.Hátrafordultam és észrevettem,hogy az egész padló vizes,hiszen még csak meg sem törölköztünk. Harry amint behúzott a szobája ajtaján és azt bezárta nekilökött a falnak és megcsókolt.Majd elhúzódott és leült az ágy szélére.Nem értettem mi baja.Odaültem mellé és megkérdeztem.

-Harry mi a baj?


-Ne haragudj!Nem akartalak letámadni!Tudom miket mondanak rólam.De te más vagy.Azt hiszem,hogy én szeretlek téged!

-Tényleg?-kérdeztem és nem akartam hinni a fülemnek.Harry most tényleg bevallotta volna nekem,hogy szeret?!Nem mondott semmit csak bólintott.Lassan közelebb hajoltam felé és megcsókoltam.Ô egyből visszacsókolt és lefektetett az ágyra,majd felém mászott.A hajam még mindig tiszta víz volt,de úgy tűnt ez nem zavarja Harryt,mert lenyomott az ágyra és úgy csókolta tovább a nyakam.Gyorsan kikapcsolta a bikini felsôm és elkezdte masszírozni a melleim.Beletúrtam a hajába majd beleakasztottam ujjaim a fürdőgatyájába és kínzó lassúsággal lehúztam róla.Most csak én akartam ôt kényeztetni,hisz erre vártam mindig is,amióta ismerem Harryt.Ezért átfordítottam a másik oldalára.És elkezdtem simogatni a kicsit sem kis méretű férfiasságát.Harry száját egy nyögés hagyta el és beletúrt a hajamba.Tudtam mit akar,ezért bekaptam férfiasságát és szopni kezdtem.Harry száját egyre több és hangosabb nyögés hagyta el.Amikor már majdnem elélvezett váratlanul felhúzott magához.

-Nem a szádba fogok elélvezni!-kacsintott a fülembe suttogva, amitől kirázott a hideg.Lassan lehúzta a bikini alsómat és a combom simogatta.Legurult rólam és elkezdett az éjjeli szekrényben kutatni.Nem tudtam mit csinál,de aztán megláttam az óvszeres dobozt a kezében,amit aztán felhúzott.

-Figyelmem újra a tiéd!-mondta csábítóan és belém tolta magát.

Felsikítottam a fájdalomtól.

-Shh...Mindjárt jobb lesz!-mondta és igaza volt,mert perceken belül már nyoma sem volt a fájdalomnak,csak az élvezetnek.

Az egész szobát nyögéseink töltötték be.Nem fogtuk vissza magunkat.Egy erőteljesebb lökésnél belemélyesztettem körmeimet Harry hátába. Hupsz,ennek még nyoma marad.De ez Harryt nem érdekelte.Még így is tökéletesen néz ki,ahogy izzadság cseppek keretezik kócos haját.Már majdnem elélveztem és ezt Harry is látta,ezért gyorsabb tempóra kapcsolt.

-Istenem Harry!-mondtam és szinte egyszerre élveztem el Harryvel egy férfias nyögés kíséretében.Kidobta a használt óvszert és fáradtam dőlt le mellém az ágyra és maga felé fordított.

-Én is szeretlek!-mondtam és megpusziltam szája sarkát.Ô pedig mosolygott.

-Annyira,hogy a barátnőm legyél?-kérdezte én pedig bólintottam és megcsókoltuk egymást...




Remélem tetszik!!:))

- Mrs.StyPayHorLikSon -

7 megjegyzés:

  1. hüüüüüü enyit tudok mondan ihogy hüüüüüüüüü!!!!!!! nem semmi nagyon köszi !!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen :)) Örülök,hogy tetszik :)
      - Mrs.StyPayHorLikSon -

      Törlés
  2. Nagyon jó mikor jön a kövi Harrys?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:))
      Ha kértek,akkor lesz:)
      Most egy Louisos és egy Liames van készülôben:)
      - Mrs.StyPayHorLisSon -

      Törlés
  3. Hát ez nagyon jó lett!!!!! *-* :D Kérhetnék egy Harry-set? *-* *-* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm:)) Persze:)
      - Mrs.StyPayHorLikSon -

      Törlés
  4. Én is szeretnék kérni egy louisosat

    VálaszTörlés