2013. június 17., hétfő

Kiss Biankának Balett órán Louissal






*Louis szemszöge*




Anyámnak új munkája lett,mivel egy másik városba költöztünk.

-Louis!Hétvégén lesz az első versenyem a lányokkal,akiket balettozni tanítok.Eljönnél megnézni?

-Hát igazából nem sok kedvem van,de ha ennyire fontos neked elmehetek.

-Köszi Lou!-hálálkodott és megölelt.

Eltelt az a pár nap és elérkezett a verseny napja.Anya csapata felvonult a színpadra.Elkezdtek táncolni,mind nagyon ügyesek voltak.De én még is csak egy lányra tudtam koncentrálni.Egyszerűen eszméletlen volt,ahogy táncolt.Még a verseny után is,mikor haza felé mentünk csak ő járt a fejemben.Otthon odamentem anyához.

-Lesz holnap órád?

-Igen Louis.Miért?

-Gondoltam elmehetnék megnézni.

-Persze,gyere nyugodtan.

***

Elérkezett a nagy nap.Bementünk a terembe és végig néztem,ahogy gyakorolnak.A lány ma is nagyon szép volt és néha rám mosolygott.

-Bianka nagyon jól csinálod!Lányok utánozzátok őt.-mutatott anya a gyönyörű lányra.De jó,megtudtam a nevét:Bianka.És még milyen szép neve van.

-Na hát akkor mára végeztünk is.Haza mehettek.-mondta anya fél óra után.Miután mindenki hazament elhatároztam,hogy beszélnem kell vele.Holnap bejövök és megvárom.

***

Másnap reggel anya elment a balett órára.Én pedig fél órával később indultam.Éppen az épület folyosóján sétáltam,amikor valaki nekem szaladt.Megfordultam és ott állt előttem Bianka egy cuki csíkos felsőben.

-Szia Louis vagyok,a balett tanárotok fia.-fogtam vele kezet.

-Szia én Bia vagyok.Nagyon örültem,de most sietnem kéne vagy anyukád haragudni fog,mert elkések.

-Akkor ne menj be,már úgy is elkéstél.-mosolyogtam rá.

-Hát akkor mit csináljak?-kérdezte.

Közelebb hajoltam felé és megcsókoltam.Ajkai puhák és édesek voltak.Ő beletúrt a hajamba és visszacsókolt.

-Talán nem fog haragudni,ha ellógom ezt az órát.-kacsintott rám.

-Szerintem sem.

Óvatosan nekilöktem a falnak és újra megcsókoltam.




Szájáról áttértem a nyakára.Csókoltam és szívtam. Csipőmet neki nyomtam az övének.Mire mind kettőnk száját egy nyögés hagyta el.

-Nem kéne valami kényelmesebb helyet keresni?-kérdeztem nevetve.

-Az öltöző a folyosó végén van balra.

Felkaptam az ölembe és elvittem a megadott helyre.Bevittem,lefektettem az egyik padra és tovább kényeztettem a nyakát.Ő pedig a pólóm aljával babrált.Vettem a célzást és levettem.Csókunk csak addig szakadt meg.Mosolyogva néztem,ahogy végig néz izmos felsőtestemen.

-Tetszik baby?-kérdeztem mosolyogva.

-Ühüm.-mondta és újra lehúzott magához egy csókra.

-Cuki felső,de mennie kell.-mondtam és levettem az említett darabbot,amit aztán a földre dobtam.A melltartója is ugyanerre a sorsra jutott.Masszírozni és szívni kezdtem melleit.Ő pedig nyögdécselt alattam.Kigomboltam farmerját és lehúztam róla. Arébb toltam bugyiját és feldugtam két újam.Biztos meglepödött,mert egy kisebb sikítás hagyta el száját.Lassan pumpálni kezdtem.Egyre hangosabban vette a levegőt.Elképesztô volt nézni,hogy ezt én váltom ki ebből a gyönyörű lányból.

-Louis mindjárt...-Ekkor abbahagytam.Kérdőnen nézett rám.

-Nyugi édes,nem az újaimtól fogsz elmenni.-Adtam a választ.

Megcsókolt és az övem csatját próbálta kikapcsolni,ami egy picit nehezen ment neki az előbbiek után.Segítettem neki levenni a gatyám.A boxerem is letolta.Megfogta a férfiasságom.Szerettem volna,de nem most.

-Most te vagy a fontos.-Toltam el a kezét.

Gyorsan levettem a bugyiját és azt is eldobtam.Remélem azért meg foglyuk találni.

-Kész vagy?-kérdeztem,ő pedig bólintott.

Belé toltam magam.Nagyszerű érzés volt.Felkiáltott nem mindennapi méretemtől.Vártam,amíg megszokja.Majd mikor bátorítóan a vállamba karmolt tolni kezdtem.Ez volt eddig a legjobb szeretkezésem.Minden tökéletes volt,annak ellenére is,hogy egy balett terem öltözőjében voltunk.

A kis helyiséget egyre hangosodó nyögéseink töltötték be.

-Louis!

-Én is!-mondtam és szinte egyszerre élveztünk el.Leírhatatlan érzés volt.Még mindig nagyon ki voltunk fáradva és nem voltunk magunknál,mikor Bia elhúzódott ölelésemből és aggódva ült fel.

-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.

-Mindjárt jönnek a lányok öltözni.-válaszolta és megkereste a földön eldobált ruháit.

-Tényleg,még mindig egy balett órán vagyunk.-mondtam nevetve.Ő pedig odadobta nekem a boxeromat,amit az egyik pad alól szedett ki.




Mikor felöltöztünk ő mélyen a szemembe nézett és miután megcsókoltam megszólalt.

-Louis,ugye találkozunk még?

-Hát persze Bia.Holnap is lesz balett órád és azután is.Ma pedig eljöhetnél velem vacsizni.

-Az szuper lenne!-válaszolta és megcsókolt...





Ez az első sztori,amit nem a lány szemszögéből írok,de azért remélem tetszik!!:))




- Mrs.StyPayHorLikSon -

4 megjegyzés:

  1. Léciiii!!!!!!!!!!! én is kérek egy Harryset !!!!!!! nagyon megköszöném!!!!!!!! lécccii
    xxxxxxx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem holnapra kész lesz :))
      - Mrs.StyPayHorLikSon -

      Törlés
  2. Szia!Kérhetek egy Nialleset a fiú szemszögéből?Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, persze! Egy kicsit várni kell, de meg lesz!

      Törlés