2013. június 6., csütörtök

Dobos Katának Harry,a szerelő





A konyhában ültem és épp azon gondolkoztam,hogy milyen rossz,hogy nincs pasim.Ekkor anya jött oda hozzám.

-Kata!Holnap jön egy szerelő,aki lecseréli a mosdót,de nem tudok itthon maradni,mert az utolsó percben szóltak,hogy menjek be dolgozni.Megtudnád tenni,hogy itthon vagy a szerelővel?

-Hát (barátnőd neve) pont lemondta a talinkat,szóval maradok.

-Köszi!

-Nincs mit!

---

Felvettem egy laza szerkót.Minek öltözzek én ki,főleg ha a múltkori vagy 50 éves szerelő jön.Ekkor csöngettek.

Kinyitottam az ajtót,és megláttam a szerelőt,aki egy irtó helyes szép szemű,izmos,tökéletes pasi volt.

-Szia,Harry Styles vagyok,a szerelő.

-Öö...szia.Gyere be,egyébként (neved) vagyok.Kérsz valamit inni a munka előtt?

-Hát,egy pohár ásványvíz jól esne.

Harry megitta a vizet,amit vittem neki,majd a fürdő szoba felé vezettem.

-Szép fürdő!-mondta tökéletes mosollyal.

-Köszi!Ezt a mosdót kéne megcsinálni!-mutattam rá.

-Oké.-Odament,elővette a szerszámait és nekilátott.

-Nem gond ha nézlek?-kérdeztem.-Kíváncsi vagyok,hogy kell megszerelni egy ilyet.-mondtam mosolyogva.

-Persze,hogy nem gond.Vannak olyanok,akik még segíteni is akarnak.-Mondta nevetve,én pedig olvadoztam a látványtól,ahogyan izmai megfeszülnek.

-Hát én azt inkább kihagynám.-nevette

én is.Egy idő után már szana-szét volt minden alkatrész,Harry pedig leizzadt,ezért levette a kockás ingjét,ami alatt egy szűk,fehér trikó volt,amin átlátszott tökéletes felső teste.Tátva maradt a szám,de remélem nem vette észre.

Amikor végzett már az egész felsője tiszta olaj volt.Olyan sexy volt,hogy már a látványtól benedvesedtem.

-Nos ez kész!De még lenne itt valami!-mondta egy elégedett vigyorral az arcán.Majd odajött hozzám és erősen nekiszorított a hideg falnak.Majd megcsókolt.Nem tudtam,hogy visszacsókoljak-e,mert mi van ha mindenkivel ezt csinálja?!

-Mi van baby,te nem erre vártál egész végig?!

-Hát,de csak...

-Nincs csak!-megint megcsókolt és benyúlt a pólóm alá, majd hirtelen felkapott az ölébe,de a csókunk nem szakadt meg egy pillanatra sem.

-Merre van a szobád?-kérdezte vágytól elhaló hangon.

-Arra!-mutattam a szobám felé.

Az ajtót belökte a lábával.És ledöntött az ágyra, majd megtettem azt amire már azóta vártam,hogy betette a lábát az ajtón.Levettem róla a trikóját.És elkezdtem csókolgatni tökéletes felső testét és a tetkóit.Még soha nem csináltam ilyet,de láthatóan tetszett nemi,mert sóhajok hagyták el a száját.Nem tudtam levenni a szemem az izmairól.Maga mellé húzott,felemelte a fejem és édesen megcsókolt.

Közben felfelé húzta a felsőm. Nem értettem Harry t ,most olyan gyengéd,az előbb meg olyan rossz fiús volt.Nem érdekelt mi lesz,csak azt tudom,hogy akarom,mégpedig most azonnal.Ki kapcsolta a melltartóm,én pedig elég hülye képet vághattam,mert megkérdezte:

-Mi a baj Kata?

-Hát...ööö...Harry,én...szóval...

-Szűz vagy?!

Bólintottam, majd Harry megcsókolt és a fülembe súgta:

-Vigyázni fogok rád!

Levette a melltartóm.

-Gyönyörű vagy!-mondta bíztatóan.

Megcsókoltam,kikapcsoltam az övét és letoltam a gatyáját majd ô is az enyém.Letolta a bugyim,és én az ô boxerét,ami már nagyon dudorodott.Vágytól izzó szemekkel nézett az én szemembe,majd feldugta egyszerre 2 ujját.Síkitottam a fájdalomtól.Egy idő után érezni kezdtem valami furcsa érzést az alhasamban.

-,Harry,én azt hiszem,hogy mindjárt...

-Tudom,hogy fájni fog,de nem szeretném,ha az ujjaimtól mennél el.

Felém hajolt,kezével megtámaszkodott a vállam felett.És keményen belém tolta magát.Annyira fájt,hogy egy nagyot sikítottam,ami már majdnem kiabálás volt.

Belekarmoltam a hátába.Egy könnycsepp is kifolyt a szemem sarkából.Harrynek. nem volt kicsi + még szűz is voltam.Harry letörölte a könnycseppeket.Majd óvatosan megmozdult bennem.Próbáltam visszatartani a sikítást,de nem ment valami jól.

-Sajnálom,abbahagyjam?-kérdezte.

-Ne,nehogy abbahagyd,csináld!-parancsoltam rá.

Majd elkezdett először lassan tolni,majd gyorsított.És már nem is fájt annyira,sőt már nagyon élveztem.Megint éreztem azt a furcsa érzést.

- Harry én...

-Még egy picit várj!-utasított.

Majd ha ez lehetséges még gyorsabb tempóra váltott.Majd éreztem,ahogy meleg nedve végig folyik bennem és már én sem tudom tovább tartani,így majdnem egyszerre élveztünk el Harryvel.Fáradtam feküdtünk még egy darabig egymás mellett majd felöltöztünk.Hallottam,hogy nyílik az ajtó.

-(neved) hamarabb jöttem haza,volt már a szerelő?

Ekkor Harryvel kisétáltunk a szobámból.

-Öö...szia anya,a csap kész!-mondtam zavaromban.

-Jó Napot!Harry Styles vagyok,a szerelő,és a lánya barátja!-mondta Harry kezet nyújtva anyának.Én pedig csak mosolyogtam.



Remélem tetszik:))

- Mrs.StyPayHorLikSon -

5 megjegyzés:

  1. van számotokra egy díjjam :) http://tiltottszerelemjustinzaynlixialison.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. szia :) van egy meglepim :) http://onedirectionzaynmaliksweetmoments.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia,nagyon szépen köszönöm.Nagyon jó lett :) Kata xx

    VálaszTörlés
  4. Köszi,örülök,hogy etszett:)) Mrs.StyPayHorLikSon

    VálaszTörlés
  5. tökéletes még mindig😔😔😔✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻

    VálaszTörlés