2013. június 15., szombat

Kiss Biankának Első alkalom Harryvel /Strandon Harryvel/




A barátnőmmel strandra szerettünk volna menni,de az utólsó pillanatban lemondta.De mivel én már nagyon rá készültem a strandolásra,elmentem egyedül.De most egy másik strandra mentem,ahol előtte még nem voltam,csak a testvérem szokot ide járni.Azt mondta itt tisztább a víz,ezért gondoltam itt az ideje kipróbálni egy másik strandot.Már otthon felvettem a bikinit,ezért amikor odaértem csak ledobtam a ruháim egy padra.Majd bele ugrottam a vízbe,jó meleg volt.Úsztam pár kört,majd kimentem megtöröltem a testem és leültem a padra élvezni a nap sütést,közben pedig azt néztem,hogy a többi ember,hogy fürdik. Mellettem volt sok bokor és fa.Ezért észre sem vettem,amikor odajött mellém egy fiú. Barna,göndör haja volt. Hú és hát a vizes felső teste írtó sexy látványt nyújtott.
-Szia baby!-mondta rekedtes hangján.
-Öö...szia.
Majd lejjebb hajolt és megfogta a csuklóm.Felállított,majd húzni kezdett a bokrokon keresztül,hogy ne lássanak.




-Hé,te meg mit csinálsz?Engedj el!-mondtam,közben próbáltam kiszabadítani a kezem.
-A te hibád,hogy ilyen sexy vagy!-mondta és erősebben kezdett húzni.
-Ne akard,hogy durva legyek!-mondta fenyegetően.
-Most is az vagy!
Erre nem felelt semmit,csak húzott tovább,egészen addig,amíg be nem értünk valami öltöző szerűségbe.A titokzatos fiú kulcsra zárta az ajtót,amit aztán el is tett a zsebébe.
-Hogy hívnak?-kérdezte.
-Bianka - válaszoltam remegő hanggal, mert tudtam, hogy nincs menekvés.
-Én Harry vagyok.
Hú,de szép neve van és olyan jó pasi!Te jó Isten miket beszélek,hisz menekülnöm kéne!
Harry keményen neki lökött a falnak és megcsókolt.Majd a nyakamat kezdte harapdálni.



-Legyél jó kislány és csókolj meg!-parancsolta,de én csak ráztam a fejemet.
-Na jó,ha te így állsz hozzá,akkor én is ilyen leszek!
Felkapott az ölébe,közben ágyékát az enyémhez nyomta.Én pedig úgy éreztem,mintha pillangók repkednének a gyomromban.Miután letett leült egy padra.Megakartam csókolni,de nem enedte.Vállamnál fogva lenyomott,hogy térdeljek. Letolta a gatyáját és méretes péniszét a számba nyomta.
-Most pedig legyél jó kislány és csináld!-parancsolt rám.
Én pedig elkezdtem szopni.Nem fért bele az egész a számba.De ő megfogta a tarkóm és belenyomta az egészet.Már majdnem öklendeztem,de ez őt nem érdekelte.Kis idő után éreztem,ahogy számba élvez.
-Na ezt már szeretem!-mondta.
Felhúzott magához,hogy az arcunk egy vonalban legyen,majd forrón és szenvedélyesen megcsókolt.



Lefektetett a padra.
-Hé rajtad még ennyi ruha van?!-kérdezte Harry.
Kiakarta kapcsolni a bikini felsőm én pedig elakartam szaladni,de lefogta a kezem.
-Na ezért most megbüntetlek baby.Úgysem menekülsz innen,amíg el nem engedlek.
Végig puszilta a hasam és elérte a bugyim szélét amit le is húzott rólam.A másik kezével pedig kikapcsolta a melltartóm és a melleim masszirozta.Megcsókolt és megint végig puszilt a hasamon egészen a legérzékenyebb pontomig ott pedig elkezdett nyalni.Meleg nyelvével a csiklómon körözött.Még soha nem csinált velem senki sem ilyet.De egyszerűen leírhatatlan érzés.Már majdnem elélveztem és ezt Harry is érezte.Vártam,hogy elöntsön a forróság.És akkor Harry abbahagyta.
-Hé,most meg miért hagytad abba?-kérdeztem csalódottan.
-Emlékszel,amikor nem akartál megcsókolni?-kérdezte mosolyogva és kacsintott.Látszólag tetszett neki,hogy ilyen hatást vált ki belölem.Felhúztam magamhoz,megfordítottam és olyan szenvedélyesen és vágyakozón csókoltam meg,ahogy csak tudtam.



Közben újjaim göndör fürtjeivel játszottak.Harry visszafordított,hogy én legyek alúl.Majd belém tolta hatalmas péniszét,közben pedig végig a szemembe nézett avval a gyönyörü zöld szemével.Felsikoltottam a fájdalomtól. Szűz voltam és nagyon fájt.Harry meg sem várta,hogy megszokjam méretét.Gyorsan tolni kezdett,közben a fenekem markolászta.Én pedig az egyik kezemmel a hátát karmolásztam,a másikkal pedig,hol a haját túrtam,hol pedig a tökéletes felső testét és tetkóit simogattam és puszilgattam.Ezután Harry elkezdte szívogatni és csókolgatni a nyakam.Megint éreztem azt a feszítő érzést a hasamban.
-Harry,én mindjárt...
-Én is!
Majd szinte teljesen egyszerre mentünk el.Amikor észhez tértünk én szólaltam meg elöször:
- Köszönöm Harry!
- Ugye,nem fájt annyira?-kérdezte aggódva.
- Csak egy kicsit az elején,de...
- Sajnálom!De nem bírtam visszafogni magam.Remélem nem volt annyira rossz.-csókolt meg.
- Egyáltalán nem volt rossz!-Mondtam és igazából nem is bántam ezt az egészet.
Felvettük a ruháinkat,majd mentem volna ki az ajtón,de Harry megfogta a csuklóm és visszarántott,majd egy papírt nyomott a kezembe.
- Ez mi?-kérdeztem zavarodottan.
- Otthon olvasd el!-mondta és kiment az ajtón egy búcsúcsók után.



Hazafelé menet elolvastam a levelet:
                ,,Este 8-ra gyere vissza!
               Ja és valami szépet vegyél fel!"
                                    - Harry -
Nem értettem mit akar evvel Harry,de tudtam,hogy el kell mennem,csak,hogy legalább még egyszer utoljára érezhessem forró,édes ajkát az enyémen.Felvettem a legszebb ruhám,ami egy lila koktélruhaszerűség volt.És kivasaltam a hajam.Majd elindultam a strandra,benyitottam az öltözőbe.Harry már várt rám.Ő is ki volt öltözve.Kíváncsi vagyok,mit tervez.
-Szia cica,csini vagy,tudtam,hogy eljössz!
-Szia Harry!Te meg nagyon dögös vagy!
Közelebb léptem hozzá egy csókért,amit nagy örömömre meg is kaptam.Majd elkezdtem kigombolni ingjén a gombokat.
-Hé,te kis butus én most nem ezért hívtalak ide.Hanem elmehetnénk egy étterembe,hogy jobban megismerjelek és te is engem!Persze csak ha szeretnél!
-Persze,hogy szeretném Harry!-mondtam mosolyogva.
-Tudom,hogy korai még,de én szeretlek!-mondta Harry lesütött szemekkel.Én pedig felhúztam a fejét az állánál fogva és megsimogattam az arcát.
-Nem korai,mert én is szeretlek!-mondtam mosolyogva.Harry pedig egy darabbig csak boldogan nézett a szemembe,majd egy hosszú,szenvedélyes csókban forrtunk össze.


Remélem nem lett nagyon durva és,hogy tetszik:))
  - Mrs.StyPayHorLikSon -

2 megjegyzés: