2013. július 3., szerda

K. Dorcii-nak: Louis, a pincér


Ma este randim lesz. Annyira izgatott vagyok. A fiút a gimimben ismertem meg, de csak most volt bátorsága elhívni. Még sosem hívtak el egy elegáns étterembe. Ezért elmentem venni egy különleges ruhát. Remélem, hogy tetszeni fog neki.
8-ra beszéltük meg a találkozót az étterembe. Kicsit késtem, de amint odaértem nem láttam őt. Így hát leültem egy asztalhoz.
- Elnézést, hozhatok valamit? - meghallok egy hangot, majd felnézek. Amint meglátom a pincért, megszűnök létezni.
- Öhmm.. Igen - makogok - Egy pohár bort kérek szépen!
A fiú bólint egyet, majd elmegy. Huhh. Valami megfogott ebbe a fiúba. 
De nem szabad ezt tennem. Randira jöttem, nem kereshetek máris egy új barátot. 
A percek csak úgy telnek, de a randipartnerem még mindig nem érkezett meg. Már lassan 9 óra. Kezdem úgy érezni, hogy fölöslegesen jöttem el. Átvágott.
A pult felé nézve megpillantom ismét azt a pincérfiút. Szó szerint engem bámul. Rám mosolyog, mire én  visszamosolygok. A pillanatot megszakítja az egyik munkatársa, amint megkéri, hogy vigyen ki valamit. 
Ránézek az órámra. Már fél 10. Hülyeség lenne még várni. Most már biztos, hogy nem fog beállítani a fiú másfél órás késéssel.

A kijárat felé veszem az irányt, de váratlanul oldalról egy kéz megmarkolja a karomat, félrehúz és bevisz egy  helységbe. Sötét van, de valami raktár szerűségben lehetek az illatok alapján. 
Egy kattanást hallok, majd hirtelen a villany felkapcsolódik. Eláll a szavam amint meglátom magam előtt a pincérfiút.
- Sajnálom, ha megijesztettelek - mondja.
- Nem ijedtem meg - mondom magabiztosan.
- Már nem bírtam ki, hogy ne legyünk kettesben - mondja, majd közelebb jön, és a kezeit a derekamra helyezi. Ajkaival lágyan megcsókol, mire rögtön visszacsókolom. 
Csókcsatába kezdünk, ami egyre szenvedélyesebb lesz. Hajába túrok, mire ő a fenekembe markolva az ágyékához húz. Felnyögök, amint megérzem a már dudorodó péniszét. 

A fehér falnak dönt, és elkezdi szépen lassan lehúzni a ruhám cipzárját. Langyos keze elindul felfele a combomon, majd kicsit szétnyitja a lábaimat. Bugyimon keresztül simogatni kezd, amitől teljesen benedvesedek. Fehérneműmet félrehúzva lassan feldugja 2 ujját, de nem fáj.
Férfiasságára teszem a kezem, majd simogatni kezdem a nadrágon keresztül.
- Kívánlak - súgja a fülembe, mire kihúzza az ujjait. A ruhámat hirtelen lerántja rólam, de úgy, hogy az elszakad. Elszomorodok, hiszen ez egy különleges ruha volt, de végül rájövök, hogy nincs miért aggódnom. El kell felejtenem ezt a megbeszélt randit a ruhával együtt. 
- Ha te is így, akkor én is így - felhúzom a szemöldököm, majd egy szempillantás alatt szétnyitom az ingjét a gombokkal nem törődve, és elém tárul a kidolgozott, tetkóval borított felsőteste. 

Vágyam egyre jobban  fokozódik, és nem bírok magammal. Letérdelek elé, majd lehúzom a gatyáját. Boxeréből kiveszem az ágaskodó farkát, megnyalom párszor, majd lassan bekapom. Fejét hátrahajtva élvezi ahogy kényeztetem. Ezt egy pár percig csinálom, majd átváltok kézre. Fel-le húzom a péniszén a kezem, de hirtelen megállít.
- Elég volt a játékból! - lenéz rám, majd a csuklómat megfogva felállít és egy édes csókot ad - Készen állsz?- belenéz a szemembe. Aprót bólintok, majd ismét a falnak dönt. Egyik lábamat felemeli, hogy jobban odaférjen, majd odahelyezi a farkát a bejáratomhoz. Párszor megsimítja vele a csiklómat, majd szép lassan belém csúszik. 
Felsóhajtok egy nagyot, amint a pénisze eléri a G-pontomat. Óvatosan mozogni kezd bennem és közben apró csókokkal hinti meg a nyakamat és a számat. 
A csúcshoz közeledve gyorsít egy kicsit a tempóján, de nem durvul be.
- Mindjárt... - nyögöm, de már késő. Megérzem az alhasamban azt a csodálatos érzést, és közben a farka rángatózni kezd bennem és ő is elélvez.

Mellkasába fúrom a fejem miközben mind a ketten a csúcson vagyunk. 
Párat még tol rajtam levezetés képen, majd kiveszi belőlem a férfiasságát. 
Mind a ketten felvesszük a ruháinkat, de az ingjével akad egy kis gond.
- Ezzel most mit csináljak? - néz rá kis huncut mosollyal.
- Gyere fel hozzám, megcsinálom!
- Rendben! - válaszolja, mire megfogja a kilincset. Kinyitná, de megáll.
- Már csak a nevedet kell megtudnom!
- [T/N] - válaszolom.
- Louis - mondja, majd kimegyünk a raktárból és elindulunk a lakásom felé.

A többit a fantáziátokra bízom! ;D
Remélem tetszett! :)xx
~Mrs.Horan 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jo lett! :) kérhetnék egy Harry-set? Előre is köszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia van egy sztorim megoszthatnam veled aztam eldontod h kirakod e nos hol irhatnam meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Írj az oldalt e-mail címére: kesztorik1d@hotmail.com
      Ide nyugodtan küldhetsz nekünk sztorit :)

      Törlés