2013. május 3., péntek

Vivien Kotroczó-nak - Első alkalom Louis-val (+18)

Szóval ez lenne az első bejegyzésem, remélem tetszik!

Ha akarnám, se tudnám tagadni, mennyire izgulok. Persze, hogy is ne izgulnék, hiszen ma vagyunk fél évesek a barátommal, Louis Tomlinson-nal. És úgy döntöttem, ma lefekszek vele, és erről már ő is tud.
Kissé kicsíptem magam, mert azért mégis csak félév-fordulónk van. A kedvéért egy teljesen új fehérneműszettet vettem fel, amit nem is mondanék fehérneműnek, mert a fednivalók 90%-át fedetlenül hagyja, de ha ez indít be egy pasit... Izgatottan lépkedtem szerelmem háza elé, és csöngettem.
- Szia, szerelmem, már vártalak. - nyomott egy édes csókot a számra, majd beljebb húzott. Nem mindennapi látvány tárult elém, minden tele volt rózsaszirmokkal, és a nappaliban kellemes félhomály uralkodott. Meghatott, nem is kicsit. Leültünk a kanapéra.
- Hogy tetszik? - kérdezte Louis, miközben az arcomat simogatta.
- Leírhatatlanul. - válaszoltam, majd megcsókoltam. Az ölébe húzott, megfogta a fenekem, és felemelt.
- És csak most jön a java. - vigyorgott.
Így vitt fel a szobájába, közben a nyakamat csókolgatta. A szobája is gyönyörű volt, az ágyára szív alakban voltak leszórva a rózsák. Illatgyertyákkal volt tele minden, egyszerűen imádtam Louis romantikus oldalát.
Hanyatt döntött az ágyon, és a pólómat kezdte felfele húzni, mire kissé megemelkedtem, hogy könnyebb legyen levenni. Egy könnyed mozdulattal a földre dobta, majd a kulcscsontomat kezdte puszilgatni. Nem sokkal később megéreztem, hogy Louis dörzsölni kezd "ott lent", mire egy kicsit megijedtem. Szaggatottan vettem a levegőt, amit ő is észre vehetett.
- Mindig vigyázok rád. - suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg. Folytatta előző tevékenységét, végigpuszilt a mellkasomtól az alhasamig, majd kérdően rám pillantott. Bólintottam, ő meg kigombolta a nadrágom, és kis idő múlva végleg eltávolította. Kicsit felült, én meg furán néztem rá.
- Rajtam még van ruha, nem segítesz? - vigyorgott, én meg egy nemes mozdulattal átemeltem a feje fölött a zavaró anyagot. Végighúztam a kidolgozott felsőtestén az apró ujjaimat, mire ő  libabőrös lett. Elégedetten, mosolyogva néztem rá. Lenyúltam a nadrágjához, kigomboltam, és lehúztam a csípőjén. Simán ledobta magáról, és ismét a hátamra fektetett.
- Hmmm, imádom ezt a fehérnemű szettet. - mosolygott, majd kipattintotta a melltartómat.
Nyalni kezdte a melleimet, ami először igen fura érzés volt, de később már nagyon élveztem. Ismét lejjebb haladt, és elért a bugyim széléhez. Zavarba jöttem, még soha nem éreztem magam ennyire kiszolgáltatottnak.
- Nyugi, hercegnőm. Gyönyörű vagy. És ezt most nagyon élvezni fogod.
Lassan lehúzta a zavaró tényezőt, és kis idő múlva a nyelvét éreztem meg a csiklómon. A hátam ívbe feszült,a csípőmet kétségbeesetten toltam előrébb. Vette a lapot, és nagyon óvatosan felrakta két ujját. Nem fájt annyira, mint amire számítottam, de azért kellemetlen volt. Aztán már sokkal élvezetesebbé vált, és a számat is egyre gyakrabban hagyták el nyögések.
- Louis... én... - ekkor elélveztem. Leírhatatlan érzés kerített hatalmába, csak ott feküdtem, és mire feleszméltem, a hercegemen már nem volt alsó, és felém mászott.
- Készen állsz? - kérdezte, mire egy bólintással válaszoltam. Makkját hozzányomta a csiklómhoz, ezután belém hatolt. Felsikítottam, egyrészt a fájdalomtól, másrészt az élvezettől. Megvárta, hogy enyhüljön kicsit a fájdalmam, majd lassan tolni kezdett.
- Vivien.. mindjárt... - mondta, majd elélvezett. Ez vitt engem is a csúcsra.

- Szeretlek, Vivien. Remélem tudod. - mondta a hajamat simogatva.
- Én is szeretlek, Louis, és nagyon szépen köszönöm

1 megjegyzés: