2013. május 14., kedd

Horváth Olíviának: Újdonság Harry-vel


Harry mindig is az a fiú volt, aki csak pár hétig volt együtt a lányokkal. De amikor megismerkedtünk, akkor látszódott, hogy nagy hatással vagyok rá, és megváltozott. Sokkal romantikusabb lett, és már meg is volt az első együttlétünk. Nem is egyszer. Imádom őt, de el kell ismerni, hogy a szexbe is kell egy kis huncutság, valami vadság, de eddig ez még nem volt meg nálunk. Pedig ez nagyon feldobná a kapcsolatunkat.
Este Harry-t áthívtam egy kis filmezésre. Boldogan nyitottam ajtót neki, majd bedobtam egy popcornt a mikróba, és elkezdtük nézni a filmet. Éppen egy szexjelenet kezdődött el, és úgy döntöttem, hogy elmondom neki a vágyaimat.
- Harry - felé fordulok - Tudod, hogy nagyon szeretlek, és szeretek együtt lenni veled. De úgy érzem, hogy nekem kell egy kis vadság is ebbe a kapcsolatba - bevallom neki, és várom a reakcióját. Harry közelebb hajol, majd belesúgja a fülembe:
- Vadságra vágysz? - mély hangja búg a fülemben, amitől kiráz a hideg - Akkor megkapod!
Válasza meglep, de nem tudok megszólalni, mert ajkait az enyéimre tapasztja. Szenvedélyesen csókol, majd a nyelve bejutást kér, amit meg is kap. Egy pillanatra elválunk egymástól, majd az ölébe vesz engem, és felvisz a szobámba. Letesz az ágyamra, majd bezárja maga mögött az ajtót.
A hátamra fektet, majd fölém mászik. Szájával újra kényeztetni kezd, és néha-néha beleharap az ajkamba, ami teljesen beindít. 
Egyre lejjebb halad, apró harapásokat hagyva a nyakamon. A póló nyakát megfogva hirtelen széttépi a vékony ruhadarabot.
- Hé! - ráförmedek.
- Vadságot akartál - válaszolja. Igaza van. Aprót bólintok, majd folytatja. Egy szempillantás alatt leveszi a melltartómat, majd a kezeibe veszi a melleimet. Azonnal szopni kezdi őket, majd a fogaival ingerli a bimbókat. Halk nyögések hagyják el a számat, mire durvábban kényeztet. Kezeivel levándorol a gatyámhoz, és dörzsölni kezd.  
Visszatér az ajkaimhoz, és közben megszabadít a nadrágomtól és a vékony tangámtól, majd váratlanul azonnal beveti magát. Gyorsan nyalni kezd, a nyelve fel le mozog a csiklómon, és nagy meglepetésemre feldugja 3 ujját. Felsikoltok a fájdalomtól, de hagyom, hogy csinálja. 
Hatalmas ujjai ki-be mozognak, és érzem, hogy hamarosan elmegyek. A csiklómat beszívja, amitől a hátam ívbe feszül, és azonnal elélvezek. Harry tisztára nyal, majd fordítunk a helyzeten. Térdre kényszerít, a farmerját lehúzza a boxerével együtt, és egyenesen a számba nyomja a péniszét. Öklendezek, de nem figyel rá. Csípője előre-hátra mozog, miközben a hajamat erősen fogja.
Kezembe veszem a farkát, és párszor megnyalom, majd újra bekapom. A heréit ingerlem a kezeimmel, mire a fejét hátradönti, és hangos nyögések hagyják el a száját. 
Harry farka rángatózni kezd, és a számba élvez. Ki akarom köpni, mivel nem szeretném lenyelni, de Harry nem engedi.
- Nyeld le! - kiáltja, de én mégis kiköpöm - Nagyon rossz kislány! - kijelenti, majd felhúz magához, és szenvedélyes csókot ad. Lefekszik az ágyra, majd lovaglóülésben ráülök. Rögtön belém vezeti a péniszét, és időt sem hagyva mozogni kezd bennem. Eleinte fáj, de egy kis idővel később már csak élvezet van. 
Egyre közelebb kerülök a csúcshoz, amikor hirtelen kiveszi belőlem a férfiasságát.
- Térdre kurva! - csúnya beszéde ledöbbent, még sosem mondott nekem ilyet. Úgy is teszek, majd újra belém hatol. De érzem, hogy nem a szokásos helyen.
Amikor rájövök, hogy a másik helyen vezette belém, akkor egy kicsit megijedek, mivel még sosem csináltam úgy, de nem annyira rossz. 
Néhányszor rácsap a fenekemre, miközben gyorsan mozog. Fürtjei izzadságtól nedvesek, a levegőt gyorsabban, mélyebben veszi. Melleimbe markol, majd elélvez. Meleg ondója megtölt, és ez engem is a csúcsra visz. 
Levezetésképpen párat még tol, majd átfordít a hátamra és fölém helyezkedik.
Apró puszikat ad a testem minden pontjára, a nyakamra majd később az arcomra, és a számra.
- Elég durva volt ez neked? - kérdezi a szemembe nézve?
- Igen ... - lihegem válaszképpen. 
- Azért remélem, hogy nem fájt és élvezted - aggódva rám néz.
- Élveztem - mondom mosolyogva, majd megcsókolom, Harry ránk húzza a takarót, és egymás karjaiban elalszunk.

Remélem tetszett és elég durva volt:D
~Mrs.Horan  

2 megjegyzés:

  1. Szia/sziasztok :) Nagyon tetszenek a sztorik :)Így tovább :] És írtam egy e-mailt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) köszönjük szépen!:) igen, megkaptuk, hamarosan kész lesz! c:

      Törlés