2013. május 8., szerda

V.Vivinek: Vidámpark


Harryvel már nagyon régóta együtt vagyunk. A hírneve nem ártott a kapcsolatunknak, sőt. Sokkal közelebb hozott minket. Bár igaz, hogy a paparazzik mindenhol ott vannak, de még ez sem zavar minket. Megpróbáljuk elviselni őket.
Ma Harry úgy döntött, hogy elvisz a vidámparkba. Eddig még nem nagyon voltam ott. Nem is tudom, valahogy sosem izgatott a hullámvasút, a szellemkastély, vagy azok a játékok, ahol nyerni lehet valamit, ha leütsz pár bábút. 
Most viszont Harry felültetett 3 hullámvasútra is, és nagyon jó volt. Nem volt olyan rossz, mint ahogy gondoltam volna. Bevallom, amikor fejjel lefelé ment, akkor egy kicsit paráztam, de Harry megnyugtatott.
Éppen a vattacukrot zabáltam, amit Harry vett nekem, amikor hirtelen megláttam az óriáskereket. 
- Harry! - mondtam - Menjünk föl rá! - ugrándoztam mint egy kis gyerek.
- Rendben kicsim - mondja, mire egy apró puszit ad a homlokomra, majd beálltunk a sorba. 5 perc múlva már be is szállhattunk, és elindult a kerék. 
Már egészen a tetején voltunk, és láttuk az egész várost.
- Huhh! Ez a kilátás! - csodálkoztam, amikor hirtelen megállt az óriáskerék.
- "Hölgyeim és Uraim! Az óriáskerék technikai okok miatt fél óráig nem mozdul. Kérjük nyugodjanak meg, és legyenek türelmesek. Megértésüket köszönjük!" - mondja egy hang.
- Ó ne már! - bosszankodok.
- Semmi gond - vágja rá - Eltöltjük itt az időt - mondja Harry, majd lágy csókokat ad a számra. 
Felsőtestemet elkezdi simogatni, miközben a nyakamat kényezteti. Kezei lejjebb vándorolnak, egészen a szoknyámig.
Lábaimat szétnyitja, majd dörzsölni kezd ott lent. Halk nyögések hagyják el a számat. Bugyimat félrehúzza, 2 ujját megnyalja, majd azonnal feldugja. Felszisszenek, és az ajkamba harapok. 
Kezdek elgyengülni, de hirtelen rájövök, hogy ez nem egy alkalmas hely erre. Megfogom a csuklóját, majd kihúzom magamból az ujjait. Értetlenül rám néz.
- Harry - rászólok - Ezt itt most ne. Megláthatnak - mondom, de mintha meg sem hallaná. Ujjait újra feldugja, és a hüvelykujjával dörzsölni kezdi a csiklómat. Ezzel teljesen levett a lábamról, már teljesen az övé vagyok.
Egyre gyorsabban pumpál, és érzem, hogy mindjárt elmegyek. Gyorsabban veszem a levegőt, és érzem, ahogy a testem átadja magát az orgazmus érzésének. 
Harry lenyalja az ujjait, majd elkezdi kigombolni a gatyáját. Besegítek neki, és kiveszem a boxeréből a farkát. A látványtól mindig megijedek egy kicsit. Méretét sosem tudtam megszokni. 
Pénisze tetejét néhányszor megnyalom ,majd az egészet bekapom, mire egy hangos nyögés hagyja el a száját. Kezeimmel is rá akarok segíteni, de elveszi őket.
- Már nagyon be vagyok indulva. Nem így fogok elélvezni - teszi hozzá, majd kaján vigyor ül ki az arcára.
Óvatosan ráülök lovaglóülésben, farkát párszor végighúzza a bejáratomnál, majd belém hatol.
Egy kis könnycsepp gördül végig az arcomon a fájdalomtól. Harry azonnal lecsókolja az arcomról, majd simogatni kezd, hogy megnyugtasson. 
Lassan kezd el mozogni bennem, nehogy valami baj történjen, miközben az óriáskerék legtetején vagyunk.
Fürtjeibe túrok, mert tudom, hogy ezt annyira imádja, és ez teljesen beindítja őt. Érzem, ahogy kicsit gyorsabb tempóra vált, és hirtelen a farka rángatózni kezd bennem, majd elélvez, ami engem is újra a csúcsra visz. Szenvedélyes csókokat ad, miközben mind a ketten a fellegekben járunk.
Levezetésképpen még párat tol rajtam, majd kiveszi belőlem a férfiasságát. 
Apró csókokkal lepi el az arcomat és a nyakamat is. 
Mind a ketten rendbe tesszük magunkat, majd váratlanul elindul az óriáskerék. 
Amikor leérünk az aljára kissé vörös arccal szállunk ki a kabinból. Elnevetjük magunkat, majd a derekamat átfogva megcsókol.
- Többször jöjjünk el a vidámparkba! - huncutan elmosolyodik, mire megcsókolom, majd kézen fogva hazamegyünk.

A többit a fantáziátokra bízom ;)  
~Mrs.Horan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése