2013. július 4., csütörtök

Dóra Puskásnak A megmentő





Már késő van és sötét,én pedig a barátnőméktől tartok haza.A házunkig egy sötét folyosón is át kell menni,de nem félek,mert szerencsére nem szokott itt semmi sem történni.Már majdnem kiértem az utcánkba,amikor valaki megszólított.

-Szia Dóra!Nem hiányzom neked?-a hangja nagyon ismerős volt.

Megfordultam és nagyon megijedtem.Az ex pasimmal találtam szembe magam.Azért szakítottunk,mert durván kezdett velem viselkedni.Azt hittem többet nem kell majd látnom.Elkezdtem szaladni,de ô gyorsabb volt nálam és elkapta a csuklóm.

-Vagy az enyém leszel,vagy senki másé!-mondta kiabálva és pedig elakartam szaladni,de visszarántott és elestem.

Az orrom pedig vérzett.Biztos vagyok benne,hogy ennek nem lesz jó vége.

Ekkor valami hangos csattanásra kaptam fel a fejem.Felnéztem és nem hittem a szememnek.A támadóm a földön feküdt egy göndör hajú hihetetlen kinézetű pasi pedig megütött.Mikor 'elintézte' a volt pasimat odajött hozzám.Megfogta a derekam és felsegített.

-Jól vagy?-kérdezte és a halvány fényben megláttam gyönyörű,zöld szemét.

-Igen.Köszi,hogy segítettél!-mondta hálásan.

-Nincs mit.Ki volt ez a barom?

-A volt pasim és úgy tűnik nem fogta fel,hogy köztünk vége van.

-Szerintem jobbat is megérdemelnél.Amúgy messze laksz még?Csak,mert vérzik az orrod és le kéne mosni.

-Nem,itt lakom az utca végén.

-Én is itt lakom,csak én a másik utcába.Nem,rég költöztünk ide.Haza kísérlek.

-Oké,köszi.-mondtam mosolyogva ô pedig megfogta a kezem.

Olyan jó,hogy itt lakunk egymáshoz ilyen közel,így legalább máskor is találkozhatunk.

-Ja és is felejtettem bemutatkozni.Harry vagyok.

-Én pedig Dóra.-válaszoltam és elindultunk haza.Ekkor jött egy sms-em anyától.

,,Szia Dóra!Dugóba keveredtünk és csak később érünk haza.Remélem van nálad kulcs."

-Mi a baj?-kérdezte Harry.

-Anyáék nincsenek itthon és nincs nálam kulcs.
-Akkor mit fogsz csinálni?
-Nem tudom.Vagy megvárom őket vagy pedig visszamegyek a barátnőmhöz.
-Nem!Gyere el hozzám!-mondta parancsolóan.
-De nem akarok zavarni!
-Nem zavarsz.Egyedül lakom és csak unatkoznék.És nem sétálgathatsz egyedül az utcán ilyenkor!
-Hát jó.-mondtam és elindultunk a másik irányba.
Azért az egy picit meglepett,hogy egyedül lakik.
-Itt is vagyunk!-mondta és bevezetett a házba.
-Kérsz inni vagy enni?-kérdezte.
-Nem,köszi.
Ekkor jött még egy sms,ez is anyától.
,,Szia.Megint én vagyok.Sajnos vissza kell
mennem dolgozni és csak reggel érek haza."
-Mi az?-kérdezte Harry.
-Semmi.-vágtam rá,de ô ki kapta a kezemből a telefont.
-Hé.-mondtam és próbáltam tőle elvenni,de elolvasta és csak utána adta vissza.
-Akkor itt alszol!-mondta határozottan.
-Mi?
-Van vendégszoba és adok valami ruhát is.-válaszolta elmosolyodva.
-Oké.-mondtam,mert láttam nem lehet vele vitatkozni.
Megmutatta hol a mosdó és adott egy boxert meg egy pólót,amiben alhatok.
Miután megfürödtem és átöltöztem Harry bekísért egy szobába.
-Ez nem a te szobád?-kérdezte,mert az ô ruhái voltak a székre rakva és nem úgy tűnt,mint egy vendégszoba.
-De,ez az én szobám.Majd én alszok a vendégszobába,mert ez kényelmesebb.
-Biztos?-kérdeztem vissza.
Harry túl kedves velem.
-Biztos!-vágta rá határozottan.-Jó Éjt!-köszönt el és elindult ki az ajtón.
De én nem akartam,hogy elmenjen.
-Harry!-szóltam utána ô pedig visszafordult és leült az ágy szélére mélyen a szemembe nézve.
-Csak azt akarom mondani,hogy köszönöm,amit teszel értem.-öleltem meg.
Amikor elváltunk ô lassan megpuszilta a szám.Amikor látta,hogy nem ellenkezek vadabbul kezdett csókolni.


Ledöntött az ágyra és úgy csókolt tovább majd elhúzódott és a reakciómat várva rám nézett.
-Nem akartalak letámadni!
-Nem támadtál le!-válaszoltam és a tarkójánál fogva visszahúztam még egy csókra.
Harry viszonozta a csókom és felém mászott.A nyakam kezdte csókolgatni.Csipőjét nekinyomta az enyémnek.Éreztem a dudort a nadrágjában.
-Ennyire akarlak Dóra!-suttogta a fülembe.
Elkezdtem felhúzni a pólóját.Ô észrevette és ledobta magáról.Visszamászott felém és az én Felsőmet is levette majd elkezdte masszírozni a melleimet.Én addig Harry öv csatját kapcsoltam ki és levettem róla a nadrágját.Ô is így tett az enyémmel,így már mindketten fehérneműben voltunk.
Harry kikapcsolta a melltartóm és egy gyors mozdulattal le is vette.Elkezdte szívogatni a melleim,de én ekkor a hátára fordítottam így én voltam felül.Tökéletes felsőtestén pusziltam végig míg el nem értem boxere széléig.Megsimítottam boxeren keresztül és végig nyaltam az említett darab szélénél a hasát.Ô erre felnyögött.
-Kérlek!-mondta könyörögve.
Ezért lassan lehúztam boxerét és megláttam férfiasságát.Volt már dolgom férfival,de ilyennel még nem találkoztam soha.Végighúztam rajta párszor a kezem,megnyaltam a tetejét majd bekaptam és szopni kezdtem.Harry a hajamba túrt és közelebb húzott magához.Már éreztem,hogy nem kell sok ezért gyorsítottam.Harry egy mély férfias nyögés kíséretében beleélvezett a számba én pedig lenyeltem öröm nedvét.Harry felhúzott magához és fordított a helyzeten,hogy én legyek alul.Lejjebb mászott és lehúzta a bugyim.Megpuszilta a combom majd megéreztem forró nyelvét a legérzékenyebb pontomon.Göndör haja csikizte a belső combom.Nyalni kezdett egyre gyorsabban én pedig a fellegekben jártam.Nem sok kellett,hogy elmenjek.Harry visszamászott,hogy fejünk egy vonalba legyen.Egy forró és szenvedélyes csókot nyomott számra.

-Kész vagy?-kérdezte vággyal a szemében én pedig csak bólintottam egyet,mert beszélni nem tudtam.
Belém tolta férfiasságát és várt,hogy megszokjam méretét.Megcsókoltam evvel jelezve,hogy mehet.Értette a célzásom és tolni kezdett.Nyögéseink betöltötték a szobát.Belekarmoltam a hátába ô pedig belemarkolt a fenekembe.
-Istenem Dóra.Én mindjárt...
-Én is.-mondtam ki nehezen és Harry gyorsított a tempón.
Férfiassága rángatózott bennem és Harry elment egy nyögés kíséretében,ez engem is felvitt a csúcsra.
Fáradtan dőlt le mellém és magunkra húzta a vékony takarót.
Mikor helyre jött a lélegzet vételünk Harry megszólalt.
-Dóra,szerintem máskor is aludhatnál itt.
-Bármikor.-válaszoltam mosolyogva és megcsókoltam.

Remélem tetszik:))

- Mrs.StyPayHorLikSon -

4 megjegyzés: