2015. február 4., szerda

M. Vikinek: Netes ismeretség (Liam) 18+

Sosem hittem volna, hogy ilyet csinálok, de regisztráltam magam egy társkereső oldalra. Nem tudom, hogy miért, de kedvem támadt kipróbálni az ilyet. Mivel a személyes ismerkedés amúgy sem ment nekem, gondoltam, hogy így könnyebb lesz. Először meglepődtem, hogy milyen sokan írtak nekem. Olykor kedves, máskor pedig undorító bókokat kaptam. Nem kevés fiúval találkoztam az oldalról, de egyiknél sem éreztem azt a különös érzést. Már szinte kezdtem feladni, amikor írt még egy fiú, Liam. Rögtön egy hullámhosszra kerültünk, órákat tudtunk beszélgetni, szinte a semmiről. Nem sokkal később elkezdtünk telefonon beszélgetni és kamerázni.
A beszélgetések során egyre közelebb kerültünk egymáshoz, sokszor olyan dolgokat mondtam el neki, amit még a barátnőimnek sem mertem. És amikor rájöttem, hogy talán többet érzek, belém hasított a felismerés. Közel 800 km-re lakott tőlem. Neki ott volt az egyetem, a munka, nekem pedig éppen az érettségire kellett készülnöm, ami után külföldre készültem kimenni. Lehetetlenség, hogy találkozzunk és valami kialakuljon közöttünk.

Épp nyár volt. "Holnap mit csinálsz?" - jött tőle az SMS. "Nem tudom még. Talán itthon maradok. Miért kérdezed?" - válaszoltam. Vártam a választ, de nem érkezett meg. Másnap reggel reggelizés közben nézegettem a telefonom. Most tényleg nem válaszolt, vagy csak összeomlott a hálózat? Ilyet sose csinált.
Váratlanul megszólalt a csengő. Hirtelen az ajtóra néztem, ahol a napfény megvilágított egy alakot. Férfi volt. Fölálltam az asztaltól, majd odasétáltam az ajtóhoz. Elfordítottam a kulcsot és kinyitottam az ajtót.
- Mi a... - néztem döbbenten.
- Meglepetés - megvonta a vállát.
- Te meg mit keresel itt, Liam? - kérdeztem meglepetten.
- Gondoltam megleplek - válaszolta mosolyogva.
- Én... - kerestem a szavakat, de nem tudtam mit mondani. Szavak helyett inkább hosszasan megöleltük egymást.
- Gyere beljebb - intettem a kezemmel, mire belépett a lakásba - Hogy találtál ide?
- Egyszerű volt, a telefonom kiírja, hogy hol tartózkodsz éppen.
- Hihetetlen, hogy itt vagy. De miért pont ma?
- Már annyi ideje ismerjük egymást... És most pont itt volt a lehetőség arra, hogy élőben is találkozhassunk. Az egyetemen szünet van, melót pedig hanyagoltam egy kis ideig.
- És meddig maradsz?
- Most csak egy napig. Már foglaltam szállást az egyik hotelben.
- Ugyan már - vágtam rá - Ne hülyéskedj! Nyugodtan maradhatsz itt nálam, van egy vendégszobám, szívesen látlak - mondtam mosolyogva.
- Ha nem zavarlak, akkor örömmel elfogadom az ajánlatot - nevetett.
- Gyere, megmutatom a szobád - mondtam, majd megmutattam neki a lakást. Nem sokkal később már a várost jártuk és mutattam be neki a nevezetességeket. Igazából olyan, mint amilyennek elképzeltem. Pozitívan csalódtam benne. Beszélgetéseink olyanok, mint amilyenek eddig voltak. Nincs kínos csönd, olykor pedig még a leghülyébb dolgokról is tudunk órákat beszélni. Azt bevallom, örülnék neki, ha már ma lenne valami közöttünk, azonban motoszkál bennem az is, hogy lehet ez az utolsó találkozásunk. Úgy viszont nem mennék bele semmibe.
Este beültünk egy kellemes helyre vacsorázni a folyó partján. Eléggé romantikus volt, ráláttunk az egész városra. Váratlanul megfogta a kezem az asztalon és amikor már azt hittem, hogy megcsókol, mégsem tette meg. Kicsit csalódott voltam, de hát egy csók, vagy bármi általában két emberen múlik. Ha az egyik nem szeretné, akkor nem kell erőltetni.
Hazaérve egymás után lezuhanyoztunk, majd mindenki bevonult a szobájába. Nekem még el kellett intézni valamit a laptopon, így az ágyban ülve nekikezdtem. Szorgosan dolgoztam, amikor egy kopogás szakított félbe. Letettem a kis szekrény tetejére a gépem, majd megszólaltam.
- Igen?
Liam lépett be a szobámba, egy szál pólóban és boxerben. Felsőteste láttán kicsit zavarba jöttem, de próbáltam észnél maradni. Nem szólt semmi, odajött az ágyhoz, majd leült mellém.
- Ezt elfelejtettem - mondta és lassan megfogta az arcomat az egyik kezével. Fejével közelebb hajolt hozzám, majd lassan megcsókolt.
A csók után elengedte az arcom, felállt és az ajtó felé vette az irányt.
- Várj - szóltam utána miközben én is felálltam. Lassan odaléptem hozzá és a kezét megfogva a csípőmre tettem azt. Karjaimat a nyakába fontam és ismét megcsókoltuk egymást. Az egész testemen átfutott valami furcsa érzés. Furcsa, de jó. A csókok egyre hevesebbek lettek, egyre vadabbak. Nyelve beférkőzött a számba, aminek nem tudtam ellenállni. Kezei lejjebb vándoroltak, lágyan megmarkolta a fenekemet és közelebb húzott magához. Dudorodó farka rögtön beindított, éreztem, hogy kezdek ott lent nedvesedni.
A csókok közben hátrálni kezdtem egészen addig, amíg el nem értük az ágyat. Lefeküdtem, mire ő rám mászott. Tovább csókolóztunk miközben a keze vándorolni kezdett a testemen. Először a hasamat érintette, majd leért a lábaimhoz. A bokámtól haladt felfelé, az ujjbegyeivel érintve a bőrömet. Felérve simogatta a combom belső és külső részét is.
Kezei hirtelen irányt változtattak. A hasam felé vette az irányt, benyúlt a pólóm alá és úgy folytatta. Ujjaival eleinte csak a mellem körül simogatott, utána pedig megmarkolta azokat. Kicsit masszírozott, majd váratlanul egy gyors mozdulattal felhúzta a pólómat. Mellbimbómat megnyalta, szopogatta, szívta. Abbahagyta és a kezével folytatta. Hüvelyk - és mutatóujjával kényeztetni kezdte a bimbóm hegyét. Dörzsölte, amire rögtön átfutott a testemen a hideg. Másik kezét eközben lejjebb vitte, egészen a bugyimig. A vékony ruhadarabon keresztül kezdett el simogatni miközben lágy csókokat adott az ajkamra.
- Kérlek ne kínozz - nyögtem, mire félrehúzta a bugyimat és úgy folytatta tovább.
- De nedves vagy - mondta két csók között, majd ujját lassan belém vezette. Először csak egyet, majd amikor úgy érezte, hogy 2 ujj is befér, azt is bedugta. Eleinte lassan csinálta, aztán begyorsított. Már majdnem elmentem, de váratlanul megállt és kivette az ujjait. Miközben ő az alsógatyáját, én a pólómat és a bugyimat vettem le. Lábam közé feküdt, kezeivel terpeszbe helyezte végtagjaimat. Apró puszikkal haladt térdemtől egészen a combom végéig.
Amikor a lényeghez ért, lágyan megnyalta a puncimat. Meleg nyelve azonnal ficánkolni kezdett és ha ez nem lett volna még elég, kezét is használni kezdte.
- Ez nagyon jó - nyögtem, majd hirtelen beszívta a csiklómat és kicsit harapdálta. Ezután már nem tudtam irányítani a testem, lábaim remegni kezdtek az élvezettől és elérte, hogy a csúcsra kerüljek. Kihúzta belőlem az ujjait, mire sóhajtottam egy nagyot.
Fölém mászott és kérdően rám nézett.
- Mehet?
Azonnal bólintottam. Merev farkát néhányszor hozzádörzsölte a puncimhoz, majd lassan belém hatolt. Fájni nem fájt annyira, hiszen már kellően benedvesedtem, de azért még kicsit kellemetlen volt. Kezeivel a fejem mellett megtámasztotta magát és mozogni kezdett. Hüvelyem lassan megszokta a péniszét és már végül nem is fájt. Hol gyorsan, hol pedig lassan mozgott, amitől rengetegszer elélveztem, meg sem tudtam számolni hányszor.
Az aktus felénél járva helyzetet változtattunk, én kerültem fölülre. Egy ideig én voltam a főnök, én adtam a ritmust, de visszavette a szerepét. Fenekemet megfogta és elkezdett mozgatni. Valamikor eszméletlenül gyorsan mozgatott, valamikor pedig finoman. Teljesen átadtam magam az élvezetnek, nem foglalkoztam azzal, hogy mi lesz később. Most csak a jelen számított.
- Mindjárt elélvezek... - nyögte, mire kezeit lágyan lefogtam és folytattam tovább a tempóm szerint. Teljesen beleültem a farkába, csípőmmel körkörös mozdulatokat írtam le, aztán pedig újra fel-le mozogtam. Ezt csináltam néhányszor egymás után. Nyögései egyre hangosabbak lettek, haján megjelentek az apró izzadság cseppek. Egyre gyorsabban vette a levegőt, majd egy hosszú nyögés keretében mind a ketten elélveztünk.
Lihegve melléfeküdtem. A csönd ellepte a szobát, csak a heves lélegzetvételünket lehetett hallani. Amikor már mind a kettőnk szívverése helyreállt, felém fordult, arcomat megfogta és egy hosszú csókot adott.
- Fantasztikus volt - mondta két csók között, majd fogta a takarót és ránk terítette. Már nem is emlékszem, de biztos másodpercek alatt elaludtam a karjaiban.

Másnap reggel a pályaudvarra menet alig szóltunk egymáshoz. A francba, éreztem. Éreztem, hogy nem lesz több, csak szex. Hallgatnom kellet volna a megérzéseimre. De inkább bánjam meg azt, hogy megtettem, minthogy azért sírjak, mert nem tettem meg.
- Hát akkor itt az idő - fordultam felé, amint bemondták a vonat indulását - Remélem... jól érezted magad.
- Nagyon. Köszönöm ezt az egy napot, amit veled tölthettem - lehajtotta a fejét és beletúrt a hajába - Tudod, ezt elakartam mondani már egy ideje... Kaptam egy állásajánlatot itt, a városban, ezért mondtam le a régi munkákat. Szóval... - zavarba jött - Ha ide költözök, lenne kedved megpróbálni velem...?
Kérdése teljesen meglepett, de gondolkodás nélkül válaszoltam.
- Igen! - ugrottam a nyakába és átöleltem.
- Hívlak, amint tudok valamit a költözésről - adott egy hosszú csókot - Szeretlek! - még egy csókot váltottunk, majd gyorsan felkapta a táskáját, mert a vonat 1 perc múlva indult. Hosszasan integettünk egymásnak, aztán hazamentem és vártam, hogy írjon, hazaért-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése