2014. augusztus 6., szerda

V. Dórinak: Az elveszett barát (Zayn)

Zayn Malik. Már a neve hallatán is görcsbe rándul a gyomrom. Ez megy már lassan 4 éve, amióta megváltozott az élete. Ő volt a legjobb barátom. Minden nap találkoztunk, beszéltünk, hülyültünk és rosszaságokat csináltunk. Ezt a szüleim nem nézték jó szemmel. Többször is volt, hogy ellógtuk a sulit, csakhogy együtt lehessünk. Belevitt minden rosszba, de engem egyáltalán nem zavart, végre izgalmas lett az életem. De amióta jelentkezett a leghíresebb angol tehetségkutatóba, azt se tudom, hogy mi van vele. Csak a médiából kapok róla információt. Az elején még próbáltam vele ugyanúgy jóban lenni, de nem volt ideje, nem válaszolt a leveleimre. Nagyon megviselt az eset. Egyik napról a másikra elveszítettem a legjobb barátomat.
Egy pénteki napon a barátnőimmel úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy kicsit shoppingolni a leárazások miatt. Bradford egyik legnagyobb plázájába mentünk, a Kirkgate-be. Itt mindig nagy tömeg van, pláne amikor leárazások vannak. De most még annál is többen voltak. Értetlenül néztünk egymásra a barátnőimmel. Itt Bradfordban ilyen tömeg még sosem volt. Hogy jobban lássuk az eseményeket, felmentünk az első emeletre. Hirtelen elindult egy zene, majd az emberek elkezdtek sikítozni. Ha ez az, amire gondolok, akkor jobb lenne, ha elmennénk. És a jóslatom bekövetkezett. Az 5 fiú előlépett egy fal mögül, mire a lányok többsége még jobban ordibált. Amint megláttam Zaynt, szemeim könnybe lábadtak. De tartanom kell magam, nem szabad gyengének tűnnöm, még ha az is vagyok.
- Hé [T/N]! - szólt oda az egyik barátnőm - Hiszen ez Zayn! Hihetetlen, nem? - csodálkozott.
- Aha.. - nyögtem ki.
A fiúk integettek, puszikat dobáltak, a rajongók pedig meg voltak őrülve értük. Hirtelen Zayn tekintete rám szegeződik. Észrevesz, majd boldogan int nekem.
- Menjünk innen! - fordultam a barátnőim felé.
- De hiszen még semmit sem vettünk! Pont ezért jöttünk.
- Akkor csak én megyek, további jó szórakozást!
Már csak az kéne, ahogy végignézem, hogy Zayn parádézik a bandával. Mégis hogy képzeli, hogy boldogan köszön nekem 4 év után? Azt hiszi, hogy mi még mindig olyan jóba vagyunk? Én már feladtam ezt az egészet. A barátságunknak nincs jövője.

Hazaérve lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba. Nem érdekelt semmi, az volt a lényeg, hogy a lehető legmesszebb kerüljek Zayntől. Anyát is figyelmeztettem, nehogy ajtót nyisson neki. Ha eljön ide, az egész életemet amit kialakítottam miután elment felborítaná, és ezt nem szeretném.

Hajnali 1, láttam az ágyam melletti órán. Fölkeltem, majd kimentem a mosdóba. Váratlanul hangokat hallottam a szobámból. Gyorsan elvégeztem a dolgom, majd visszamentem.
- Anya, mit keresel a szobámban ilyen későn...? - kezdtem bele, de elakadt a szavam, amint megláttam, hogy nem anya van a szobámban.
- Meglepetés! - mosolygott az ágyon ülve.
- Hogy jöttél be? - kérdeztem kicsit kétségbeesetten. Nadrágjából elővett egy kulcsot.
- A lábtörlő alatt volt. Mint régen... - mondta, majd odaadta.
- Aha - motyogtam. Kínos csönd vette át az uralmat. Egyikünk se tudta igazán, hogy mit mondjunk. 4 év hosszú idő, nem lehet csak úgy bepótolni.
- Bocsánatot szeretnék kérni - törte meg végül a csendet - Mindenért. Hogy eltűntem és nem kerestelek. De egyáltalán nem volt időm.
- Nem volt időd? - nyitottam nagyra a szemeimet.
- Koncertek, interjúk, stúdiózás, utazás...
- És egy nyamvadt üzenetet sem tudtál küldeni? Egy SMS-t? Vagy már ki is törölted a számomat?
- Nem erről van szó - megrázta határozottan a fejét - A kapcsolatunk úgy sem lett volna a régi. Fontos vagy nekem, a legfontosabb a világon. Ki akartalak hagyni a média világából, azt akartam, hogy legyen egy kis szünet köztünk. De amikor megláttalak tegnap... Az érzéseim ismét lángra lobbantak.
- Az érzéseid? - vonom össze a szemöldököm. Szemeit lehunyja, és egy nagy levegőt vesz.
- A legnagyobb ok, amiért nem jelentkeztem, mert el akartalak felejteni. Az érzéseket, amiket kiváltottál belőlem.  Mert... szerelmes voltam beléd.
Ledöbbenek. Lábaimat egyre gyengébbnek érzem, ezért mielőtt még elájulnék gyorsan leülök Zayn mellé az ágyra. Egy ideig birizgálom a kulcsot, majd lerakom magam mellé.
- Komolyan mondtad? - néztem rá.
- Sosem hazudtam neked, és most sem hazudok.
Csak azért nem keresett 4 évig, hogy jobb legyen nekem, vagyis nekünk.
- Nem is tudom, hogy mit mondjak... - gondolkoztam, hogy mégis mit kéne tennem.
- Nem kell mondanod semmit - simította meg a hajamat, majd az arcomat. Kezei puhák voltak és melegek. Fejemet kezével megemelte, és mélyen a szemembe nézett.
- Tudom, hogy ez most kicsit furcsa. 4 év után megjelenek és szerelmet vallok. De hidd el, csakis azért tettem, hogy jobb legyen. Az elmúlt évek alatt nem találtam még egy olyan lányt mint te. 
Sosem láttam még Zaynt ilyennek. Ezt az érzelmes énjét nem mindig mutatta ki. Azt is csodálom, hogy azalatt a 4 év alatt nem talált senkit. Talán igaza van, és végig rám gondolt.

Megszerettem volna szólalni, de Zayn ajkai hirtelen az enyéimhez értek. Nem csókolt meg, ajkaink épphogy egymáshoz értek. Éreztem ahogy kifújja a levegőt. Szemeit lehunyta, majd bátorságot vett és megcsókolt. Gondolkodás nélkül visszacsókoltam. A csókunk egyre szenvedélyesebbé vált, a levegő egyre forróbb lett.
Csókunk közben felállt, majd a hátamra fektetett és rám mászott.
Nyelve eközben már engedélyt is kért, amit természetes meg is adtam. Kezeimmel elkezdtem a hátát simogatni, majd levettem róla a pólóját. Megpillantottam a tetkókkal díszített felsőtestét. Azonnal az eszembe jutott, hogy mennyire más volt. Régebben is akart tetkót, de nem hittem volna, hogy képes lesz ennyit csináltatni.
Miközben a felsőtestét bámultam feltűnt, hogy benyúlt a pólóm alá és a hasamtól fölfelé elindult a keze. Lágyan megsimogatta a melleimet, majd kicsit megmarkolta. Pólómat följebb tolta, így a melleimet már semmi nem takarta. Egy pillanatra megállt, majd elkezdte nézni a testemet.
- Semmit nem változtál, most is ugyanolyan gyönyörű vagy, mint amilyen voltál - mondta mosolyogva, majd adott egy csókot. A számtól a nyakamon keresztül haladt lejjebb. Amint a melleimhez ért, körbecsókolgatta, majd a kezei közé vette őket. Nyelvével lassan megnyalta a tetejét, utána pedig elkezdte szopogatni. Egyik kezét lejjebb csúsztatta, majd simogatni kezdett ott lent. Abbahagyta a mellem kényeztetését, és a szemeimbe nézett. Éreztem, ahogy a bugyimba jól és úgy kezd el újra simogatni. Kezei érintésére sóhajtottam egyet és becsuktam a szemem. Ajkaival ismét a nyakamat csókolgatta, miközben ujjai egyre jobban simogatták a csiklómat.
- Zayn - nyögtem és már azonnal vette a lapot. Lábaim közé helyezkedett, lehúzta a bugyimat, majd szétnyitotta a lábaimat. Térdemtől apró puszikkal haladt egyre beljebb, mígnem elért a lényeghez. Egy csókot adott rá, majd hirtelen megéreztem a nyelvét. Hátam ívbe feszült és megmarkoltam a takarót. Nyelve eleinte lassan mozgott, de később elég gyors tempóra váltott. Mire már kellően benedvesedtem 2 ujját óvatosan belém vezette. Ujjai ki-be mozogtak bennem, ő pedig azt figyelte, hogy hogyan reagálok. A takarót még jobban megmarkoltam és egyre gyakrabban nyögtem. Váratlanul ismét használni kezdte a nyelvét, amit már nem bírtam és azonnal elélveztem. Kihúzta belőlem az ujjait, majd fölém mászott és adott egy csókot. Egy nagyot sóhajtottam, majd gyorsan a hátára fordítottam és lovaglóülésben ráültem. Heves csókolózásba kezdtünk, és megéreztem a "kis Zaynt" odalent. Gondoltam kicsit fokozom a helyzetet, ezért elkezdtem mozogni a csípőmmel. Hátradöntött fejjel élvezte, ahogy izgatom.
- Ne csináld ezt velem - nyögte ki, mire elmosolyodtam. Felsőtestére csókokat adtam, majd ahogy leértem a nadrágjához, kigomboltam azt és elővettem a boxeréből a szerszámát. Először húzogattam a kezemet rajta, majd a szemébe néztem, és a nyelvemmel megnyaltam a hegyét. Körkörös mozdulatokat írtam le a nyelvemmel a farka tetején és egy gyors mozdulattal bekaptam. Hangos nyögésekkel jelezte, hogy tetszik neki és jól csinálom. Egy kis ideig még csináltam neki, de váratlanul megállított. Felállt, majd odament az íróasztalomhoz és kihúzta az egyik fiókot, ahol volt néhány óvszer.
- Honnan tudtad, hogy hol van? - néztem rá értetlenül.
- Elég sokszor jártam már itt - válaszolta huncut mosollyal. A hátamra feküdtem miközben ő feltette az óvszert. Amint végzett, ismét fölém mászott, és adott egy csókot. A péniszét megfogta és lassan belém vezette. Egy nagy sóhaj jött ki a számon. Hogy ne legyen olyan kellemetlen érzés, kezével simogatni kezdte az oldalamat, és csókokkal bombázta el a testemet. Néhány lökés után már nem is fájt annyira, ezért a fülébe súgtam, hogy mehet egy kicsit gyorsabban is.
Kérésemnek eleget téve gyorsabban kezdett el bennem mozogni. Már épp éreztem, hogy lassan el fogok menni, de akkor hirtelen kivette a szerszámát és a hátára feküdt. Vettem a jelzést, ezért lovaglóülésben ráültem, majd ismét belém vezette a farkát. Így sokkal mélyebben volt bennem, és minden újabb tolásnál érintette a g-pontomat.
Nem is kellett sok, ez a pozíció meghozta a gyümölcsét. Ismét éreztem azt az érzést az alhasamban. Egyre intenzívebben kezdtem el venni a levegőt és gyakrabban is nyögtem. Zayn mellkasára feküdtem, mire ő megfogta a két kezével a fenekemet és kicsit tempósabban csinálta. Végig a szemembe nézett, gondolom izgatta, ahogy látja az arcomat, miközben elélvezek. És tényleg így történt. Abban a pillanatban a csúcsra kerültem és néhány másodpercre rá ő is elment.
Farkát kivette belőlem, adott néhány csókot, majd leszálltam róla és mellé feküdtem. Egy ideig csak feküdtünk egymás mellett, hallgattuk egymás lélegzetét. Egyik pillanatban megfogta a takarót, ránk terítette, majd átölelte a derekamat.
- Soha többé nem engedlek el...

Igen, jól tudom, már egy jó ideje nem volt új történet. De úgy gondoltam, hogy nem foglak titeket cserben hagyni :) Nem ígérem, hogy minden héten fogok tudni írni, de igyekezni fogok.
~Mrs.Horan xxx

5 megjegyzés:

  1. Majdnem csak fel éve nem volt resz!! ! :0 azt hitten mar befejezted az irast.. Pedig nagyon jokat irsz. Erdemes lenne vele tobbet foglalkozni :)))

    VálaszTörlés
  2. Sziaa urulok hogy ujra vagy ^^ megkaphatom a kreten srac folyatasat..? Lauren nevre de ha nem az se baaj ...:)

    VálaszTörlés
  3. Tenleg jól irsz nagyon varom mindég hogy hozzad az uj sztorikat annyira szeretem olvasni :))))) és ha lehetne kérni sztorit. Kérhetnèk egyet mind az 5 fiúval olyan legyen amilyent te szeretnél lehet minden féle extra vicki névre :) még koszonnem :)

    VálaszTörlés
  4. Én kérnék egy sztorit Zaynnel ha lehet Lydia névre és előre köszi

    VálaszTörlés